دانلود کتاب صوتی اعترافات آقای ایکس با صدای حامد فعال + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعترافات آقای ایکس اثر رابرت اتکینسون

دانلود و خرید کتاب صوتی اعترافات آقای ایکس

معرفی کتاب صوتی اعترافات آقای ایکس

کتاب صوتی اعترافات آقای ایکس، مطالبی تکان‌دهنده از پشت پرده‌ی کنگره‌ی آمریکا است که توسط رابرت اتکینسون نوشته شده است. 

این اثر را با ترجمه سمانه حافظی‌نیا و صدای حامد فعال بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی اعترافات آقای ایکس

اعترافات آقای ایکس، یکی از اعضای کنگره امریکا، کتابی نوشته رابرت اتکینسون است. او در این اثر در گفتگویی که با آقای ایکس داشته است دست به روایتی افشاگرانه از اتفاقات پشت پرده کنگره آمریکا می‌زند. اعترافات آقای ایکس، روایتی عجیب است که از غرور، حرص و نیرنگ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این کشور سخن می‌گوید. این کتاب یک اثر داستانی نیست بلکه کتابی است که از حقایقی باورنکردنی صحبت می‌کند. حقایقی که البته همه‌ی آن‌ها قبلا به صورت‌های مختلف و به صورت تکه‌تکه در روزنامه‌ها و نشریات منتشر شده‌اند. 

آقای ایکس، از اعضای کنگره آمریکا در فاصله سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ است. او رابطه‌ی دوستانه‌ای با رابرت اتکینسون دارد و به همین دلیل اسراری از پشت پرده‌ی کنگره را برای او فاش می‌کند. در نهایت هم با وجود مخالفت اولیه، تصمیم می‌گیرد بدون ذکر نامش از اتکینسون بخواهد تا اطلاعاتی را که او بدست آورده است، منتشر کند.

کتاب صوتی اعترافات آقای ایکس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به کتاب‌های سیاسی از شنیدن کتاب صوتی اعترافات آقای ایکس لذت می‌برند. 

درباره‌ی رابرت اتکینسون 

رابرت اتکینسون نویسنده و سردبیر برجسته‌ای است که تاکنون برای نشریات بزرگی همچون نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، ایالات متحده آمریکا و فوربس کار کرده است. او در حال حاضر در آیداهو، یکی از ایالت‌های غرب آمریکا زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی اعترافات آقای ایکس

رأی‌دهندگان اطلاعات کمی در مورد ساختار و سازوکار حکومت ما دارند. مثلاً از یک رأی دهنده بخواه بخش‌های سه‌گانه‌ی دولت را نام ببرد، در کمال تعجب می‌بینی که نمی‌داند. به درک که اسم رئیس دیوان عالی را هم به یاد نمی‌آورند، اصلاً چه اهمیتی دارد؟! همین که رأی‌دهندگان من اسمم را بدانند و از فعالیت‌هایی که انجام می‌دهم، مطلع باشند، از سرم هم زیاد است. باید این جمله‌ی چرچیل را قاب گرفت که: «بهترین راه برای این که بفهمید دموکراسی چیست، آن است که یک گپ کوتاه با شهروندان معمولی داشته باشید.»

یک‌بار از دوستی در مورد میزان رضایت‌اش از قانون اساسی سؤال کردم. در جوابم گفت: «قانون اساسی این حق رو به من می‌ده که اسلحه داشته باشم.» بعد پرسیدم: «خب دیگه چی؟» و او در جوابم گفت: «دیگه بیشتر از این چی می‌خوای؟ حق رأی هم داریم!» این هم حرف‌های یک آدم پخمه که حق رأی هم دارد! دیگر چه انتظاری می‌شود داشت از این آدم‌ها.

نظرات کاربران

عاطفه
۱۴۰۲/۰۹/۲۵

مزخرف بود،اصلا افشاگری نبود،چیزهایی بود که همه مردم میدونن

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۶۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۶۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان