دانلود کتاب صوتی دختر ذرت با صدای آزاده مؤیدی‌فرد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دختر ذرت اثر جویس‌کرول اُتس

دانلود و خرید کتاب صوتی دختر ذرت

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دختر ذرت

رمان عاشقانه و اجتماعی دختر ذرت نوشته جویس کارول اوتس، نویسنده معاصر آمریکایی است. اوتس در این کتاب از خلال یک داستان عاشقانه به وضعیت جامعه معاصر امریکا می‌پردازد. این اثر فضایی پر از تعلیق و توطئه دارد و نوعی آسیب‌شناسی جامعه کنونی ایالات متحده است.

 درباره کتاب صوتی دختر ذرت

 داستان دختر ذرت از یک مجموعه داستان این نویسنده به اسم «دختر ذرت و باقی کابوس‌ها» انتخاب و توسط ناهید طباطبایی ترجمه شده است.

داستان درباره گم شدن یک دختر ۱۱ ساله  کم‌هوش اما زیباست. مادر شاغل و مجرد وقتی به خانه‌اش بازمی‌گردد متوجه گم شدن دخترش می‌شود او ماجرا را به پلیس خبر می‌دهد و از همان آغاز داستان می‌فهمیم که سه نفر از همکلاسی‌های دختر او را دزدیده‌اند و قصدی شوم در سر دارند...

 نام داستان برگرفته از یک مراسم قربانی در قبایل سرخ‌پوست آمریکایی است. داستان سه زاویه دید و خط سیری نامنظم و پر از هذیان و تعلیق و راز و رمز دارد.

 شنیدن کتاب صوتی دختر ذرت را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

 اگر خواننده داستان‌های پر رمز و راز و هیجان‌انگیز و پرتعلیق هستید، حتما کتاب دختر ذرت را با صدای آزاده مویدی‌فرد گوش کنید و از آن لذت ببرید.

 درباره جویس کارول اوتس

 جویس کارول اوتس، در سال ۱۹۳۸ در نیویورک به دنیا آمد و دوران دبیرستان را در این شهر گذراند. سپس به دانشگاه سیراکیوز رفت و ادبیات انگلیسی خواند‍. کارول مدرک دکترای خود را از دانشگاه ویسکانسین گرفت و پس از آن به نویسندگی و تدریس مشغول شد. او در حال حاضر مدرس ادبیات خلاق دانشگاه پرینستون است.

جویس کارول اوتس بیش از ۷۰ رمان و داستان کوتاه نمایشنامه، مقاله ادبی و شعر منتشر کرده است. بیشتر داستان‌های او فضاهایی جنایی و رازآلود و هیجانی دارند. شخصیت‌های داستان‌های اوتس از میان مردم عادی انتخاب می‌شوند و سپس با ذهن توانا و خلاق نویسنده وارد وادی‌های ناگوار و پر از خشونت و هیجان می‌شوند و زندگی‌شان تحت تاثیر نیروهایی خارج از کنترل درمی‌آید.



 


نظرات کاربران

کاربر 6108370
۱۴۰۲/۱۱/۱۱

به خانواده‌ها توصیه میکنم گوش بدند. و قطعا نوجوانان هم . پر از بیم و امیدهست. و پایان خوبی داره. خدا قوت به همه دست اندرکاران.

しᝪᐯᗴ ᗰᗴᗩᑎᔑ ᖴᏆᏀᕼᎢᏆᑎᏀ
۱۴۰۲/۰۹/۳۰

در ابتدا ، گویندگی فوق العاده خانوم مؤیدی فرد در کتابِ « چگونه با پدرت آشنا شدم » منو به این کتاب جذب کرد؛ ولی اصلاً نتونستم با داستان ارتباط برقرار کنم و جلو برم... دقایقی بود که واقعاً حوصله ام سر

- بیشتر
leila ghaemi
۱۴۰۲/۰۴/۰۵

کتاب درمورد دختری به اسم ماریسا و مادرش هست، مشکلاتی که با ربوده شدن ماریسا برای مادرش پیش میاد و بچه هایی که تحت تاثیر دختربچه دیگه دست به کارهای احمقانه میزنن،یه روزه میشه گوش داد، نکات قابل تاملی درمورد

- بیشتر
mina shoaa
۱۴۰۱/۱۱/۲۱

پسندیدن این نمونه داستان می‌تونه سلیقه ای باشه به نظر من ارزش یکبار خواندن داشت .

کاربر ۲۸۶۳۴۰۳
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

عااالی ، پر از هیجان ،، گویندگی محشرررررر

کاربر ۴۴۶۵۰۲۶
۱۴۰۱/۰۳/۱۲

اگر با حوصله به داستان گوش داده بشه داستان جالب و قابل تاملی هست من دوست داشتم همگی خسته نباشید

سید محمد جواد
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

خوب بود اما میتوانست بهتر باشه داستانش که خوب بود

Zahra Hosseini
۱۴۰۰/۰۱/۲۶

نمونه رو شنیدم. داستان هست ولی شبیه به شعر خونده شده. :/

زمان

۴ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۴۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۴۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان