دانلود کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل با صدای بهرام ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج کلاسون

دانلود و خرید کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

نویسنده:جورج کلاسون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل، کتابی درباره‌ی به انجام رساندن اهداف بر اساس توانایی‌ها و رسیدن به موفقیت و کامیابی در مسائل مالی و اقتصادی است. جورج سیموئل کلاسون نویسنده‌ی این کتاب است و وجیهه آیت‌الهی آن را به فارسی ترجمه کرده است و با صدای بهرام ابراهیمی منتشر شده است. 

درباره‌ کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

بابل یکی از اولین شهرهایی که تمدن در آن شکل گرفت و ثروتمندترین شهر دوران باستان بود. پول برای اولین بار در بابل شکل گرفت و اولین معامله انجام شد. اما این شهر ثروتمند، دارای هیچ منابع طبیعی نبود، در هیچ مسیر تجاری قرار نداشت و بارندگی در آن بسیار کم بود. بابل باستان که مهد پرورش مالی بوده، چطور به چنین ثروت عظیمی رسید؟

تک تک شهروندان بابل، ثروتمند بودند. آنان ارزش پول، اصول پول درآوردن، حفظ کردن و سپس چند برابر کردن آن را می‌دانستند. و به همین روش به هرچه خواستند، یعنی درآمد و سرمایه‌ای برای آینده دست پیدا کردند.

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل به شما می‌گوید که نه تنها پول چرک کف دست نیست، بلکه وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف و آرزوهایمان است. در این کتاب می‌شنویم که چطور به پول برسیم و چطور به ثروت خودمان بیفزاییم.این کتاب بهترین راهنمای شما برای درک امور مالی است. دانش و بینشی فراهم می‌کند تا به کمک آن به ثروت برسید. آن را جمع‌آوری کنید و بر آن بیفزایید. کتابی که الهام‌بخش افراد ثروتمند دنیا از جمله رابرت کیوساکی هم بوده است.

شنیدن کتاب ثروتمندترین مرد بابل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل برای تمام افرادی که دوست دارند، کسب و کارشان را رونق بخشند و به ثروت برسند، و برای این کار به برنامه‌ای نیاز دارند، جذاب و کاربردی است.

درباره‌ جورج سیموئل کلاسون

جورج سیموئل کلاسون، نویسنده و ناشری آمریکایی است. او که در رشته مهندسی تحصیل کرده بود، اولین شرکت خود را در زمینه نقشه‌کشی تاسیس کرد. این شرکت به موفقیت‌های بزرگی در زمان خودش رسید اما در رکود بزرگ آمریکا از دست رفت. شرکت بعدی او شرکت انتشاراتی کلاسون بود که نخستین ناشر نقشه راه‌ها در آمریکا بود. جورج جزواتی در مورد راه‌های رسیدن به ثروت و افزایش آن منتشر کرد که به سرعت مورد استقبال بانک‌ها و بیمه‌ها قرار گرفت و آنها در تعداد زیاد آن را تکثیر کرده و به کارمندانشان دادند. کم‌کم شهرت این جزوه‌ها به حدی رسید که همه مردم در مورد آن شنیده بودند. جورج جزوات را باهم ادغام و کتاب ثروتمندترین مرد بابل را منتشر کرد و این کتاب تبدیل به یکی از مهمترین کتاب‌های موفقیت دنیا شد.

فهرست

مقدمه

تاریخچه

مردی در جستجوی طلا

ثروتمند ترین مرد بابل

هفت راهکار برای حل مشکل یک کیسه خاک

ملاقات با فرشته خوش اقبالی

پنج قانون کسب طلا

صراف بابلی

دیوارهای بابلی

دلال شترپز بابل

لوح‌های گلی بابل

خوش‌شانس ترین مرد بابل

معرفی نویسنده
عکس جورج کلاسون
جورج کلاسون

اگر سری به کتاب‌فروشی‌ها بزنید لابد می‌بینید که به اندازه‌ی موهای سرتان کتاب انگیزشی و موفقیت و راهنمای پولدار شدن ریخته پشت ویترین‌ها. بیشترشان هم از زیست‌جهان یک سخنران انگیزشی یا یک تاجر موفق بیرون آمده‌اند. اما جورج کلاسون قصه‌اش فرق می‌کند. این نویسنده کتابی نوشته که زندگی خیلی از آدم‌ها را از این رو به آن رو کرده است. آن هم نه با یک قصه‌ی امروزی وسط وال‌استریت یا دره‌ی سیلیکون، بلکه با یک داستان عمیق و ریشه‌دار که قدمتش به «بابل باستان» برمی‌گردد.

نظرات کاربران

قاسم
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

گویندگی و ترجمه عالی. برای شروع بسیار محرک و جذاب. به عنوان معلم کارآفرینی در روزهای ابتدایی این فایل صوتی رو تدریس می کنم

سجاد رحمانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳

+ صدای گوینده خیلی خوب بود، خیلی روان و با حس میخواندند (انقدر از این نظر خوب بود که دوست داشتم بقیه کتاب‌های مورد علاقه‌م در حوزه موفقیت رو هم ایشون گویندگی میکردن) + در مورد محتوای کتاب هم که هر

- بیشتر
کاربر ۲۱۶۳۴۳۵
۱۳۹۹/۰۸/۱۹

کتاب فوق العاده ای بود . صدای خوب گوینده و نحوه بیان مطالب عالی بود . ممنون بابت انتشار این کتاب صوتی . توصیه می کنم حتما یکبار این کتاب رو گوش بدید.

کاربر ۳۱۷۸۶۹۵
۱۴۰۰/۰۲/۳۰

کتابی بسیار زیبا و پر از تجربه عالیه حتما بخونید

کاربر ۲۱۸۷۱۷۲
۱۴۰۰/۰۲/۳۰

بنظرم این کتاب میتونه به شما در مورد چگونه پولتونو رو خرج پس انداز کنید و بیشتر از این دو مورد به شما آگاهی میده

کاربر ۵۰۵۰۵۸۲
۱۴۰۱/۱۱/۲۶

از اینکه داستان وار تعریف شده بود دلنشین بود

محسن ندری
۱۴۰۰/۰۳/۱۳

به نظرم عنوان کتاب رو بنویسید خلاصه چون آدم رو به اشتباه میندازه

ریحاگل
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

از طاقچه ممنونم که گردونه میذاره و من میتونم با حایزه م کتاب بگیرم 😊💚

کاربر ۲۵۰۷۳۰۸
۱۳۹۹/۰۹/۲۰

کتاب فوق العاده ای هست هم خود کتاب، هم ترجمه این نسخه و گویندگی بسیار فوق العاده و جذاب اقای ابراهیمی... واقعا ارزش خریدن داشت، دوستان بهتون پیشنهاد میکنم، این مبلغ ها رو واسه سرمایه گذاری روی خودتون در نظر بگیرین. مخصوصا

- بیشتر

زمان

۶ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۳۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۳۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان