دانلود کتاب صوتی جنایت و مکافات با صدای صفا صهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جنایت و مکافات اثر گروه مترجمان

دانلود و خرید کتاب صوتی جنایت و مکافات

معرفی کتاب صوتی جنایت و مکافات

کتاب صوتی جنایت و مکافات، اثر فئودور داستایفسکی، درباره‌ی جوانی به نام راسکولنیکف است که بنا به انگیزه‌های پیچیده‌ای دست به قتل می‌زند. این اثر به‌صورت خلاصه با صدای صفا صهری برای علاقه‌مندان منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی جنایت و مکافات

فئودور داستایفسکی در کتاب جنایات و مکافات تلاش کرده است تا انگیزه‌های پیچیده‌ی راسکولنیکف برای قتل را پیدا کند. راسکولنیکف جوانی است که به دلایلی نامعلوم دست به قتل می‌زند. کمی بعد حالش بد می‌شود و به همه‌ی مردم مظنون می‌شود و در این فکر است که همه از راز او خبر دارند. در همین میان است که به سونیا، دختر جوان که بخاطر مشکلات مالی به تن‌فروشی روی آورده است، دل می‌بازد. او بعدا درمی‌یابد که این عشق راه نجات و رستگاری او بوده است.

داستایفسکی برای نوشتن جنایات و مکافات سه بار تلاش کرد تا آن را از زبان شخصیت اصلی داستان روایت کند: نخست به شکل یادداشت‌های روزانه شخصیت اصلی؛ سپس به شکل اعتراف او در برابر دادگاه و سرانجام به صورت خاطراتی که او به هنگام آزادی از زندان می‌نویسد ولی در نهایت داستانش را به روایت ساده سوم شخص مفرد که قالب نهایی رمان است، نوشت.

شنیدن کتاب جنایت و مکافات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید با یکی از مشهورترین آثار ادبیات دنیا آشنا شوید، جنایت و مکافات از مجموعه‌ی خلاصه رمان‌های برجسته را انتخاب کنید.

درباره‌ فئودور داستایفسکی

فیودار میخاییلوویچ فرزند دوم خانواده داستایِفسکی در ۳۰ اکتبر ۱۸۲۱ به دنیا آمد. پدرش پزشک بود و از اوکراین به مسکو مهاجرت کرده بود و مادرش دختر یکی از بازرگانان مسکو بود. فئودور داستایفسکی در ۱۸۴۳ با درجهٔ افسری از دانشکدهٔ نظامی فارغ‌التحصیل شد و شغلی در ادارهٔ مهندسی وزارت جنگ به دست آورد. اما در سال ۱۸۴۹ به جرم براندازی حکومت دستگیر شد. حکم اعدام او مشمول بخشش شد و در عوض او چهار سال در زندان سیبری زندانی بود و بعد از آن نیز با لباس سرباز ساده خدمت می‌کرد. شهرت او به خاطر رمان‌هایش: ابله، قمارباز، برادران کارامازوف و جنایت و مکافات است. داستایفسکی در۵۹ سالگی در ۹ فوریه ۱۸۸۱ در سن پترزبورگ از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس فئودور داستایفسکی
فئودور داستایفسکی
روس | تولد ۱۸۲۱ - درگذشت ۱۸۸۱

داستایفسکی، نویسنده‌ی رمان‌های مشهوری مانند قمارباز و برادران کارامازوف، در ۱۱ نوامبر ۱۸۲۱ در شهر مسکو و در خانواده‌ای بسیار مذهبی چشم به جهان گشود. این موضوع باعث شد خود او نیز در طی حیات خود انسانی مذهبی باقی بماند. او در مدرسه آموزش‌های نظامی می‌دید، اما خودش به ادبیات علاقه‌ی بسیاری داشت؛ بنابراین پس از اتمام مدرسه خود را وقف نوشتن کرد. نوشته‌های اولیه‌ی داستایوفسکی از او مردی جوان و بسیار پانرژی و در عین حال با روانی بی‌ثبات ترسیم می‌کنند.

نظرات کاربران

hamed7400
۱۳۹۹/۰۷/۱۸

واقعا از شنیدن کتاب لذت بردم عالی بود؛ باعث میشه به عاقبت کار اندیشه کنی. تلنگری سخت بر بشر بظاهر مدرن! قصه محکوم شدن عقل، هوش و فهم آدم در برابر جان، ندای وجدان و قلب انسان و عاشقی... حکایت یک ذهن قاتل

- بیشتر
hamid
۱۴۰۰/۰۸/۰۸

گوینده یه جوری کتاب رو میخونه که انگار داره داستان کودکانه تعریف می‌کنه یا واسه بچه ها قصه میگه

Atefe Cheshmenoshi
۱۴۰۲/۰۵/۲۹

عالیه 🥲🌙

کاربر ۲۰۰۲۱۱۵
۱۴۰۱/۰۹/۱۵

این قدر خوانش خانم مهری بد بود که من پس از چند دقیقه گوش دادن کتاب رو حذف کردم

shokouh
۱۳۹۹/۱۲/۲۴

کتاب به اندازه کافی معرفی شده است ولی ترجمه گروه ترجمان و گوینده تاثیر خوبی داشت با اینکه جنایت و مکافات و کلا تیتر منفی ولی کشش خوبی داره من پیشنهاد میکنم

mohamad salimi
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

کتاب رو خلاصه کردین ؟

کاربر ۲۴۲۸۱۷۱
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

فن بیان و صدا افتضاح !

کاربر 7678285
۱۴۰۲/۰۹/۲۰

ایا کتاب صوتی گوش دادن همانند خوندن کتاب است؟فرق بین گوش دادن و‌خواندن‌چیه من عاشق کتاب گوش دادنم ولی خواندن نیم تمامم میذارم کتاب رو 😢😢

کاربر 6627939
۱۴۰۲/۰۹/۱۴

نسخه چاپی را ترجیح مبدهم .

وکیلی
۱۴۰۲/۰۳/۱۶

کمال تشکر از گردانندگان نرم افزار طاقچه؛ مترجم و گوینده خوش آوای داستان جذاب جنایت و مکافات. عالی و بی نظیر

زمان

۴ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان