دانلود کتاب صوتی استادان بسیار زندگی‌های بسیار با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استادان بسیار زندگی‌های بسیار اثر برایان ال‌. وایس

دانلود و خرید کتاب صوتی استادان بسیار زندگی‌های بسیار

معرفی کتاب صوتی استادان بسیار زندگی‌های بسیار

کتاب صوتی استادان بسیار زندگی های بسیار نوشته دکتر برایان ال وایس کتابی در زمینه فراروان‌شناسی است که موضوعات مربوط به این حوزه مانند خواب مصنوعی و تجربیات پیش از تولد و پس از مرگ را بررسی کرده‌است. این کتاب صوتی درباره تجربه شخصی دکتر وایس و یکی از بیمارانش است. کاترین دختر بیست‌و‌هفت ساله‌ای که از حملات اضطراب و ترس شدید رنج می‌برد به دکتر برایان وایس مراجعه کرده و پس از درمان به روش‌های مختلف و نتیجه نگرفتن در آنها از طریق هیپنوتیزم و قرار‌گرفتن در خواب مصنوعی خاطرات گذشته خود را به یاد آورده است. این خاطرات مسبب بیماری وی بوده‌اند. او از طریق قرار گرفتن در کانال ارتباطی بسیاری از اسرار زندگی و مرگ را آشکار ساخت. دو ماه طول کشید تا اختلالات اضطراب و ترس کاترین برطرف شد و با بازگشایی مسائل مربوط به گذشته دکتر وایس را به شگفتی واداشت.

درباره کتاب صوتی استادان بسیار زندگی های بسیار

کاترین دختر زیبارو و جوانی است که در خانواده‌ای کاتولیک و مذهبی بزرگ شده است. در آغاز درمان با صحبت درباره خانواده و مسائل شخصی زندگی دچار استرس و هیجانات عصبی شده و کندوکاو در زندگی کودکی کاترین و یافتن ریشه‌های اصلی مشکلاتش نخستین مرحله درمان وی بوده است. کاترین به علت داشتن ترس از خفگی از خوردن قرص امتناع می‌کرده است و پس از چند جلسه علت آن پرتاب شدن در آب در سنین کم شناسایی می‌شود.

پس از گذشت هجده ماه از شروع درمان کاترین هنوز دچار اضطراب و دلهره، اختلالات خواب و کابوس های تکرارشونده است. در این زمان دکتر برایان وایس با رضایت کاترین درمان از طریق هیپنوتیزم را آغاز می‌کند. دکتر برایان وایس هیپنوتیزم را ابزار شگفت‌آوری ‌می‌داند که به بیمار کمک می‌کند خاطرات و حوادث فراموش‌شده‌ی گذشته‌های دور را به خاطر آورد.

با شروع جلسات هیپنوتیزم کاترین، دکتر وایس متوجه می‌شود که کاترین در زمان سفر کرده و هر بار در قالب شخصیتی از گذشته دور سخن به میان می‌آورد. زمانی سرباز جنگی و روزگاری فاحشه بوده است. در بخشی از کتاب صوتی استادان بسیار زندگی های بسیار می‌شنویم که کاترین در سفری به بازدید از موزه مصر باستان رفته و در حین سخنان موزه‌دار در صدد اصلاح وی برمی‌آید. این در حالی است که تا به آن زمان مطالعاتی در این زمینه نداشته است. در طول جلسات درمان و خواب مصنوعی متوجه می‌شود که در یکی از زندگی‌های قبلی خود در مصر باستان زندگی می‌کرده است. در طی دو ماه درمان مشکلات کاترین کم‌کم از بین رفته و خبری از حملات عصبی و اضطراب نیست. درمان کاترین در این دو ماه تمام شده و کاترین از استرس رها می‌شود.

در خواب‌های کاترین شخصیت‌هایی حضور دارند که با تجزیه و تحلیل دکتر وایس متوجه می‌شود که این شخصیت زندگی‌های قبلی خود اوست و درس‌هایی برایش دارد. پس از گذشت چهار سال از آخرین جلسات درمان کاترین دکتر وایس تصمیم به نوشتن کتاب صوتی استادان بسیار زندگی های بسیار گرفته و نوشتن این کتاب نیز چهار سال به طول انجامیده است. تجربیاتی که در این کتاب بیان شده است کمک ناچیز و اندکی است در زمینه فراوانشناسی و تجربیات پیش از تولد و مرگ. فراوان‌شناسی یا پاراسایکولوژی شاخه‌ای از روانشناسی است که به مطالعه پدیده‌های روانشناختی به ظاهر فراطبیعی می‌پردازد. این رشته از طریق هیپنوتیزم به تلپاتی (انتقال اطلاعات) که مربوط به افکار و حواس از فردی به فرد دیگر است، پیش‌آگاهی درباره درک اطلاعات و مکان‌ها و رویداد‌های آینده قبل از وقوع، نتاسخ که تولد دوباره یک روح یا جنبه‌ی غیرجسمانی پس از مرگ است می‌پردازد. این رشته در ابتدا همانند هر شاخه‌ی جدیدی که معرفی و شناخته می‌شود مورد توجه قرار نگرفت اما پس از تحقیقات متعدد شناخته شده و هم‌اکنون در تعدادی از مراکز تحقیقاتی آمریکا و اروپا در حال تحقیق و بررسی است. با سفر در گذشته و یادآوری خاطرات خوب و بد در قالب شخصیت‌های مختلف و حتی استشمام بوی آشنا در حین خواب می‌توان ریشه مشکلات در زمان حال را شناسایی کرد.

شنیدن کتاب صوتی استادان بسیار زندگی های بسیار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی استادان بسیار زندگی های بسیار به تمامی علاقه‌مندان به تحقیق و مطالعه در زمینه‌های مختلف روانشناسی، به خصوص فراوان‌شناسی، افرادی که مطالعه‌ی در گذشته بیماران را دوست دارند و همچنین روانشناسان و روانپزشکان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان ال وایس

دکتر برایان ال وایس نویسنده کتاب صوتی استادان بسیار زندگی‌های بسیار روانپزشک آمریکایی است که در سال ۱۹۴۴ متولد شده است. دکتر برایان وایس تحصیلات خود را در دانشگاه کلمبیا گذراند و در سال ۱۹۶۶ در دانشکده میل مشغول به کار شد. وی برای ادامه تحصیل به مرکز درمانی یلوو رفته و پس از اتمام دوره عضو هیئت علمی دانشگاه میامی شد. دکتر برایان وایس به سرپرستی بخش روانشناسی دانشگاه منصوب گشته و پس از چهار سال کار در دانشگاه به رتبه استاد‌یاری روانپزشکی دانشکده ارتقا یافت.

او سی‌و‌هفت مقاله علمی در رشته روانشناسی منتشر کرده است. از مشهورترین کتاب‌های دکتر برایان وایس می‌توان به کتاب تنها عشق حقیقت دارد که در سال ۱۹۷۷ منتشر شده است اشاره کرد. این اثر کتابی است از تحقیقات روانشناسی دکتر برایان وایس از تجربیات دو شخصیت که به روش هیپنوتیزم هر دو را درمان کرده و این دو نفر متوجه می‌شوند در زندگی گذشته خود عاشق یکدیگر بوده‌اند و درگیری روح انسان با گذشته خود را بیان می‌کند.

از دیگر کتاب های دکتر برایان وایس می‌توان به معجزه وجود دارد اشاره کرد که روایت‌های متعددی از زندگی مردمانی است که با رویارویی با گذشته دگرگون می‌شوند و تبدیل اندوه به تسلی و امید و ارتباط با عالم روحانی را می‌آموزند. تجربیات و روایت‌های کتاب از سرتاسر دنیا گرد هم آمده و در یک کتاب جمع شده‌اند. نویسنده معتقد است داستان‌های این کتاب درس‌های زندگی هستند و هر روایت را باید به صورت مجزا و با تامل مطالعه کرد. کتاب دیگر دکتر برایان وایس خوددرمانی از طریق بازگشت‌درمانی نام دارد که با ایجاد شک از طریق هیپنوتیزم و مدیتیشن برای درمان بیمارانی با مشکلات روحی و جسمی منجر به پاک شدن صدمات روحی، مسائل عاطفی فراموش‌شده است. این مسائل فراموش‌شده در ذهن آدمی باقی مانده و تاثیراتی در روند زندگی می‌گذارند. دکتر برایان وایس در حال حاضر در میامی فلوریدا ساکن و در دانشگاه میامی مشغول به کار است. تحقیقات دکتر برایان وایس در زمینه فراوان‌شناسی ادامه دارد.

در بخشی از کتاب صوتی اسادان بسیار زندگی های بسیار می‌شنویم

او به سوی مرگش پیش می‌رفت. در این مرحله من هنوز در جستجوی یک رویداد تکان‌دهندهٔ غالب و منحصر به فرد بودم که یا موجب نشانه‌های بیماری او در زندگی‌فعلی‌اش باشد، و یا بتواند آن را توضیح دهد. حتی اگر این تجسمات فوق‌العاده صریح و واضح خیال بودند، که چندان مطمئن نبودم، آنچه باور یا فکر می‌کرد، همچنان می‌توانست علت بنیادی علائم بیماری‌اش باشد. گذشته از این من کسانی را دیده بودم که از دیدن رؤیاهای‌شان شوکه شده بودند. بعضی‌هاشان به یاد نمی‌آوردند که آیا ضربهٔ عاطفی در کودکی حادث شده بود یا در رؤیای‌شان اتفاق افتاده بود. با این حال خاطرهٔ این شوک روحی همچنان در بزرگسالی راحت‌شان نمی‌گذارد.

آنچه که تا آن زمان هنوز چندان بها نمی‌دادم، این بود که ضربات ثابت و یکنواخت تأثیرات زیربنایی روزمره، مانند انتقادات سوزانندهٔ والدین، می‌تواند حتی بیشتر از یک شوک مشخص روانی، از خود جراحت به جای گذارد. این تأثیرات مخرب، از آن جا که با زمینهٔ روزمرهٔ زندگی‌مان آمیخته می‌شوند، مشکل‌تر به خاطر می‌آیند و دشوارتر تخلیه و رفع می‌شوند. کودکی که دائماً از او انتقاد می‌شود، درست به اندازهٔ کودکی که به خاطر می‌آورد در یک روز وحشتناک خاص تحقیر شده است، اعتماد به نفس و احترام به نفس خود را از دست می‌دهد. کودکی که خانواده‌اش فقیر هستند و در زندگی روزمره دچار کم‌غذایی است، ممکن است سرانجام دچار همان مشکل روانی‌ای شود که کودکی که یک رویداد مهمِ مربوط به گرسنگی را که منجر به مرگش شود، تجربه کرده است. به زودی درمی‌یافتم که ضربات روزمرهٔ نیروهای منفی، باید همچون یک ضربهٔ عاطفی واحد و قوی، درک و حل شود و به همان میزان هم به آن توجه شود.

کاترین شروع به صحبت کرد.

تعدادی قایق این جاست، قایق‌هایی مانند کانو (قایق‌های باریک بدون بادبان و سکان). با رنگ‌های درخشان. در ناحیهٔ پراویدنس در آمریکا. ما اسلحه داریم. نیزه، فلاخُن، تیر و کمان، اما کمی بزرگ‌تر. در قایق پاروهای بزرگ عجیبی وجود دارد ... همه باید پارو بزنند. ممکن است گم شویم، هوا تاریک است. هیچ چراغی نیست. من می‌ترسم. قایق‌های دیگری هم با ما هستند (ظاهراً آنها یک گروه متخاصم بودند) ۰ من از حیوانات می‌ترسم. ما روی پوست کثیف حیوانات که بوی چرک می‌دهد می‌خوابیم. ما دیده‌بانی می‌کنیم. کفش‌هایم عجیب است، مثل کیسه است ... دور قوزک پا بند دارد ... از پوست حیوانات درست شده. (وقفهٔ طولانی). صورتم از حرارت آتش داغ است. مردم من دیگران را می‌کشند، اما من نه. من نمی‌خواهم کسی را بکشم. در دستم کارد دارم.

ناگهان به خرخر و نفس‌نفس افتاد. گفت که یکی از جنگجویان دشمن گردن او را از پشت گرفته، و با کاردش گلوی او را بریده. او پیش از مرگ چهرهٔ قاتلش را دید. او استوارت بود. صورتش شکل دیگری داشت، اما کاترین می‌دانست که خودش است. یوهان در سن بیست و یک سالگی مرده بود.

سپس خود را در حالت شناور بالای جسدش دید که مشغول نظارهٔ صحنهٔ پایین است. او بی‌اختیار به سوی ابرها کشیده شد، خود را بهت‌زده و سردرگم احساس می‌کرد. بعد از مدت کمی، احساس کرد به طرف فضایی تنگ و گرم کشیده می‌شود. داشت متولد می‌شد.

آهسته و خوابزده نجوا کرد:

یک کسی مرا گرفته. کسی که قابله است. لباس سبز و پیش‌بند سفید تنش است. یک کلاه سفید هم دارد که گوشه‌هایش به عقب تا شده. اطاق پنجره‌های عجیبی دارد ... چندقسمتی است. ساختمان سنگی است. مادرم موهای بلند تیره دارد. می‌خواهد مرا بغل کند. مادرم لباس خواب زبر و عجیبی تنش است. به پوستم که مالیده می‌شود، آزارم می‌دهد. خوشم می‌آید در زیر نور آفتاب و در گرما قرار بگیرم. همان ... همان مادر فعلی‌ام است!

نظرات کاربران

کاربر 1020014
۱۴۰۰/۰۱/۱۸

کتاب فوق‌العاده ای است که نگرش ما را به جهان هستی تغییر میدهد.کیهان و نسبت انسان بعنوان موجودی خاص در آن بحثی است که از منظر هر کسی یا هر کیش و مسلک و دینی متفاوت نگریسته میشود اما گاه

- بیشتر
نگین
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

امکانش هست کتاب های صوتی دیگر این نویسنده مثل : "معجزه وجود دارد " "تنها عشق حقیقت دارد" "جز عشق راهی نیست " رو قرار بدید. واقعا عالین کتابای این نویسنده👌🏻❤️

mahoman
۱۴۰۰/۰۱/۲۲

کتاب جذاب ودوست داشتنی به دیگران عشاق روانشناسی توصیه می کنم حتما دان کنن.اینقد از این کتاب و گوینده راضیم ی حس خوب وارام بخشی بم می ده تا حالا سه بار گوش دادم وهر بار جذابیت خاص خودش داره

- بیشتر
Ari
۱۴۰۰/۰۴/۰۹

در یک کلمه بی نظیر

سروناز
۱۴۰۰/۰۹/۲۳

حتما هر طور شده گوش کنین عالییییی

beni yari
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

فصل اول چندبار متن تکرار میشه

کاربر ۲۳۶۸۴۱۸
۱۴۰۲/۰۱/۰۲

این کتاب قطعا و حتما نظر شما رو درباره مرگ و زندگی تغییر میده و حتی درباره ادیان ،به شدت توصیه میکنم بخونید‌.

عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۱

عالی

امیر مسعودی
۱۴۰۲/۱۲/۰۴

به نظر من نویسنده مفهموم تناسخ رو خیلی روان و زیبا توصیف میکنه

پسر کتابخوار
۱۴۰۲/۰۵/۲۲

کتاب بسیار خوبی بود ترجمه روانی داشت و گویندگی اش هم چون دونفر بودن عالی بود به طوری که تک تک صحنه ها رو میتونسنی تو ذهنت به تصویر بکشی . خود کتاب یک جهان بینی تازه ایی بهت میده

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان