دانلود کتاب صوتی نوای اسرارآمیز با صدای محمدرضا چاپاریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نوای اسرارآمیز اثر اریک ایمانوئل اشمیت

دانلود و خرید کتاب صوتی نوای اسرارآمیز

معرفی کتاب صوتی نوای اسرارآمیز

کتاب صوتی نوای اسرارآمیز داستانی جذاب از اریک امانوئل اشمیت است. داستان درباره‌ی نویسنده‌ای است که بعد از دریافت جایزه نوبل ادبیات به جزیره‌ای می‌رود و زندگی خود را آنجا با انزوا آغاز می‌کند تا زمانی که خبرنگاری موفق می‌شود از او وقت ملاقات بگیرد

نوای اسرارآمیز، داستانی جذاب و متفاوت و نفسگیر است. نسخه صوتی آن را با ترجمه‌ای روان از شهلا حائری و صدای محمدرضا چاپاریان و شاهین علایی‌نژاد بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی نوای اسرارآمیز

نوای اسرارآمیز داستانی جذاب و شنیدنی است. داستانی که در هر لحظه‌اش، غافلگیری‌های خاصی نهفته است و با توجه به اینکه این داستان از اریک امانوئل اشمیت است، این غافلگیری‌ها بعید به نظر نمی‌رسد. اما ماجرا از چه قرار است؟ ابل زنورکو در جزیره‌ای به نام "رُزوَنویگ" در دریای نروژ زندگی می‌کند. او زندگی در انزوا را برای خود برگزیده است. وقتی توانست نوبل ادبیات را از آن خود کند، تصمیم گرفت به این جزیره کوچ کند تا تنها زندگی کند. اریک لارسن که یک خبرنگار است، برای مصاحبه به دیدار او می‌آید. او اولین خبرنگاری است که موفق به گرفتن وقت مصاحبه با ابل زنورکو شده است. وقتی لارسن به خانه پا می‌گذارد، گلوله‌ای به او شلیک می‌شود. زنورکو به او اطمینان می‌دهد که از آن دست آدم‌هایی نیست که از مهمانانش با گلوله پذیرایی کند اما لارسن مطمئن است که شلیک کار خودش بوده است. در واقع او متوجه می‌شود که زنورکو فردی عادی نیست. اما چه چیزی سبب شده تا نویسنده‌ای مشهور که در انزوا زندگی می‌کند، چنین رفتار عجیبی از خودش نشان بدهد؟ چه رازی پشت پرده است؟

کتاب صوتی نوای اسرارآمیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران آثار اریک امانوئل اشمیت از شنیدن داستان جذاب نوای اسرارآمیز لذت می‌برند. اگر به داستان‌های پرکشش و متفاوت علاقه‌مندید، نوای اسرارآمیز یکی از بهترین‌ها برای شما است.

درباره‌ی اریک امانوئل اشمیت

اریک امانوئل اشمیت متولد ۲۸ مارس ۱۹۶۰ در لیون فرانسه است. او نویسنده، نمایشنامه‌نویس و کارگردان فرانسوی- بلژیکی است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی به خصوص در دنیای تئاتر به‌دست آورده‌ است. نمایش‌نامه‌های او در بیش از ۵۰ کشور جهان به روی صحنه رفته‌اند و جوایز متعددی از جمله جایزه تئاتر مولیر، داستان‌نویسی گنکور و آکادمی بالزاک را از آن خود کرده‌اند. او دکترای فلسفه دارد و مضامین فلسفی را به‌راحتی با داستان‌هایش می‌آمیزد. اشمیت در خانواده‌ای غیرمذهبی متولد شد و شاید این موضوع باعث شد که اهمیت دین در آثارش پررنگ باشد. در این اثر نیز که درواقع صحبت‌های قهرمان داستان با خدا است، مسیحیت نمودی ویژه دارد. اشمیت سرانجام به آیین مسیح گروید و خود را مسیحی معرفی کرد.

از میان آثار اریک امانوئل اشمیت می‌توان به موسیو ابراهیم و گل‌های قرآن، خرده جنایت‌های زن و شوهری، مهمانسرای دو دنیا، زمانی که یک اثر هنری بودم، اسکار و خانم صورتی و یک روز قشنگ بارانی اشاره کرد.

شهلا حائری

شهلا حائری یکی از مترجمان برجسته‌ی ایرانی که او را با ترجمه‌ی کارهای اشمیت می‌شناسیم، استاد رشته انسان شناسی فرهنگی در دانشگاه بوستون آمریکا است. او همچنین مدیر برنامه مطالعات زنان در این دانشگاه است. حائری مطالعات گسترده‌ای درباره دین، حقوق و پویایی‌های هویت جنسی در جهان انجام داده است. از دیگر فعالیت‌های پژوهشی او می‌توان به پژوهش‌های انسان‌شناختی خود در ایران، هند و پاکستان، مرکز مطالعات خاورمیانه دانشگاه هاروارد، مرکز پمبروک برای تدریس و تحقیق درباره زنان، در شورای پژوهش علوم اجتماعی و در سال ۱۹۹۶ در کالج سنت آنتونی در دانشگاه آکسفورد در سال‌های متمادی اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی نوای اسرارآمیز

هنگام بالا رفتن پرده، اتاق خالی است. صدای موسیقی نوای اسرارآمیز اِلگار از جعبه موسیقی به گوش می‌رسد. سپس در بیرون صدای واضح دو شلیک گلوله به گوش می‌رسد. هم چنین صدای پای سریع، صدای پای کسی که می‌دود. اریک لارسن دوان دوان از پنجره قدی نفس نفس زنان و به خصوص با حالتی وحشت زده وارد اتاق می‌شود. مردی است سی چهل ساله که هنوز حالت سرزنده و ملایم جوانی را حفظ کرده است. به دور و برش نگاهی می‌اندازد تا شاید کسی به فریادش برسد.

ابل زنورکو از در کناری وارد می‌شود. بلند قد است و حالتی متکبرانه و چشمانی نافذ دارد، مانند یک شکارچی به مزاحم از راه رسیده نگاهی می‌اندازد. به محض این که وارد اتاق می‌شود همه چیز روی او متمرکز می‌شود و به دور محور او می‌گردد. طوری از تازه وارد استقبال می‌کند که گویی آفریدگاری است در بحبوبه کارآفرینش خود. ابل زنورکو از یک لحظه سردرگمی اریک لارسن استفاده می‌کند و ناگهان دستگاه موسیقی را خاموش می‌کند. اریک لارسن برمی‌گردد، نویسنده را می‌بیند و با غضب به طرفش می‌دَوَد.

«زود باشید، یک کاری بکنید! یک کسی به طرف من شلیک کرد. در این جزیره یک آدم دیوونه زندگی می‌کنه. تو راه که می‌آمدم دو گلوله از بغل گوشم رد شد و خورد به دروازه.»

نظرات کاربران

کاربر ۴۱۶۴۸۲۴
۱۴۰۲/۰۹/۲۶

کتاب در مورد مرگ صحبت می کنه و من رو خیلی به چالش کشید داستان جالب و روانی داره و گوینده ها هم به خوبی نقش ها رو اجرا کردن

زمان

۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان