دانلود کتاب صوتی ۱۰۰ قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۰۰ قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۰۰ قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت

معرفی کتاب صوتی ۱۰۰ قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت

کتاب صوتی ۱۰۰ قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت اثر برایان تریسی و ترجمه مهدی قراچه‌داغی، مجموعه‌ی توصیه‌های عملی برای بهبود شرایط کاری و نتیجه‌ی سال‌ها تلاش و تمرکز در کار با افراد مختلف و شرکت‌ها است. 

 نسخه صوتی کتاب ۱۰۰ قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت را با صدای میلاد فتوحی بشنوید و مقدمات پیشرفت در زندگی شغلی خودتان را بچینید.

درباره‌ی کتاب صوتی ۱۰۰ قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت

برایان تریسی که یکی از بزرگترین مشاوران مدیریت، فروش و توسعه منابع انسانی است، نتیجه‌ی سال‌ها تلاش، کار با اشخاص و شرکت‌های مختلف و تجربیاتش را در قالب توصیه‌های عملی کتاب ۱۰۰ قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت در اختیار مخاطبان قرار داده است. برایان تریسی معتقد است که انسان‌های موفق عادت‌های خاصی دارند. او که همیشه با افراد مختلفی کار کرده است و تجربیات بسیاری در این زمینه به دست آورده است، می‌خواهد توصیه‌های عملی داشته باشد که به افراد کمک کنند به سمت موفقیت قدم بردارند. با شنیدن و عمل‌کردن به توصیه‌های کتاب ۱۰۰ قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت، شما نسبت به افرادی که با این توصیه‌ها آشنایی ندارند در وضعیت بهتری قرار می‌گیرید. می‌توانید به راحتی به آن میزان از موفقیت که انتظارش را دارید، دست پیدا کنید و به طور کلی رضایت شغلی و موفقیت اقتصادی که می‌خواهید را به دست آورید.

کتاب صوتی ۱۰۰ قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالب کتاب صوتی ۱۰۰ قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت برای تمام کسانی که می‌خواهند در زمینه‌ی مالی و اقتصادی مستقل و موفق باشند، کاربردی و شنیدنی است.

درباره‌ی برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ی آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. برایان تریسی در سال‌های جوانی خود به سرتا سر دنیا سفر کرد. با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است.

مهدی قراچه‌داغی

مهدی قراچه‌داغی، متولد سال ۱۳۲۶ در کاشان است. قراچه‌داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. وی از سال ۱۳۵۱ ترجمه کتاب را آغاز کرده‌است و تا زمان نگارش این مقاله، ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌است، که از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده‌است.

بخشی از کتاب صوتی ۱۰۰ قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت

هر چیزی به دلیلی اتفاق می افتد؛ برای هر معلولی علتی وجود دارد.

ارسطو معتقد بود ما در دنیایی زندگی می کنیم که تحت تاثیر قوانین کار می کند. شانس و حادثه در کار نیست. او گفت، چه بدانیم و چه ندانیم، هر چیزی به دلیلی اتفاق می افتد. او گفت هر معلولی علتی دارد. هر علت و اقدامی اثری بر جای می گذارد، چه این را ببینیم و چه آن را نبینیم. خواه آن را دوست بداریم یا نداریم.

این « قانون آهنین » اندیشه و فلسفه غربی است. جست وجوی بی وقفه برای دستیابی به حقیقت و پیدا کردن روابط علی میان حوادث سبب پیشرفت علم، تکنولوژی، طب و فلسفه در ۲۰۰۰ سال قبل شده است. امروز این توجه است که تکنولوژی را از چنان رشد و تحولی برخوردار کرده که دنیای ما را پیوسته تغییر می دهد.

این قانون می گوید که موفقیت، ثروت، سعادت، شکوفایی و موفقیتهای تجاری همه نتایج مستقیم و غیرمستقیم اقدام و عمل خاص هستند. معنایش این است اگر بتوانید در باره نتایجی که جست وجو می کنید شفاف حرف بزنید، احتمالاً به آن دست پیدا می کنید. می توانید در باره کسانی که به همین هدف رسیده اند، مطالعه کنید. می توانید اگر همان کار آنها را بکنید، به همان نتایج آنها برسید.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۴۶۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۴۶۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۲۷,۳۰۰
۳۰%
تومان