دانلود کتاب صوتی بیش‌تر حقوق بگیرید با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیش‌تر حقوق بگیرید اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی بیش‌تر حقوق بگیرید

انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بیش‌تر حقوق بگیرید

کتاب صوتی بیش‌تر حقوق بگیرید، اثر برایان تریسی با ارائه‌ی راهکارهایی عملی به شما کمک می‌کند تا بیشترین درآمد در ماه را داشته باشید

نسخه صوتی کتاب بیش‌تر حقوق بگیرید را با صدای مهبد قناعت‌پیشه بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی بیش‌تر حقوق بگیرید

برایان تریسی که یکی از موفق‌ترین مشاوران کسب‌وکار در دنیا به شمار می‌رود، در کتاب صوتی بیش‌تر حقوق بگیرید، به تشریح روش هایی جهت دستیابی به ترفیع مقام، جذب و حفظ مشتری، افزایش سود شرکت و از همه مهمتر افزایش حقوق و دستمزد پرداخته است. او معتقد است که برای دستیابی به حقوق بیشتر و برای اینکه بیشترین درآمد در ماه را داشته باشید، باید ابتدا علاقه و توانایی‌های خودتان را بشناسید و سپس به دنبال شغل بگردید. چراکه اگر به شغل خود حس خوبی نداشته باشید، نمی توانید تعهد و هیجان لازم برای انجام کارها را داشته باشید. کتاب صوتی بیش‌تر حقوق بگیرید، به ۲۱ ترفند هوشمندانه که همه‌ی افراد موفق، برای بهتر شدن شغل، زندگی، موفقیت‌های مالی به کار می‌گیرند، پرداخته است. این ترفندها باعث می‌شود افراد به جایگاه بالاتری در شرکت دست یابند. این کتاب صوتی همچنین به تکنیک‌های دید مثبت ، افزایش سود، دید دراز مدت، انتخاب شغل متناسب با شرایط روحی و جسمی و از همه مهمتر کسب حقوق بیشتر می‌پردازد. برای افزایش حقوق باید توانایی‌های خاصی را در خود پرورش دهید. مثلا بتوانید افق‌های بلندمدت برای خود ترسیم کنید. کارها را سریع انجام بدهید و وظایف بیشتری درخواست کنید و بدانید کدام کارها ارزش بیشتری دارند تا سهم بیشتری از وقت و انرژی را به آن افزایش دهید. با گوش دادن به این کتاب صوتی و به کار بستن راهکارهای پیشنهادی برایان تریسی بیش‌تر حقوق بگیرید.

کتاب صوتی بیش‌تر حقوق بگیرید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی بیش‌تر حقوق بگیرید به همه‌ی افراد در تمام زمینه‌های شغلی کمک می‌کند. بنابراین هرکسی که به دنبال پیشرفت در موقعیت شغلی خودش است می‌توانید از این کتاب کمک بگیرد.

درباره‌ی برایان تریسی

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند. برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک شکتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی بیش‌تر حقوق بگیرید

یکی از اهدافت توی زندگی باید این باشد که از تلاشی که برای کارت می‌کنی، بیشترین نتیجه را بگیرید. تحقیقات علمی می‌گوید: با همان وقتی که برای یک حقوق پایین می‌گذاری، می‌توانی حقوق بالا دریافت کنی. باید همین الان تصمیم بگیری که بیشترین درآمد را در ماه داشته باشی.

می‌دانید بزرگ‌ترین اشتباهی که یک نفر می‌تواند در کارش مرتکب شود، چیست؟ این است که فکر کند برای کسی جز خودش و خانواده‌اش کار می‌کند. یادتان باشد اصلا مهم نیست چه کسی فیش حقوقی ما را امضا می‌کند، ما خودمان رئیس واقعی خودمان هستیم. رئیس و مسئول تمام کارهایی که انجام می‌دهیم. اگر این نگاه را در خودت نهادینه کنی، در دراز مدت این تو هستی که تعیین می‌کنی چقدر حقوق بگیری!

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر ۳۰۰۸۵۲۰
۱۴۰۱/۰۸/۱۱

خیلی راضی بودم از محتوای این فایل نکات جالبی ذکر شد، حتی حرفهای تکراری ای که شاااید قبلا شنیده باشید هم با انسجام و درجای درستی یادآوری شدن، مهم نیست کارمند باشید یا کارفرما، کارآفرین یا حتی بیکار! بنظرم گوش بدین هم

- بیشتر
سورا
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

گویندگی خیلی خوب بود، طوریکه تو چهل دقیقه که اینروزا زمان زیادی حساب نمیشه خیلی واضح و تاثیر گذار کل کتاب به بهترین شکل خوانده میشه. پیشنهاد من اینه حداقل توی ترافیکای اخر شب تهران این کتاب رو گوش بدید

- بیشتر

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان