دانلود کتاب صوتی راز با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی راز

معرفی کتاب صوتی راز

کتابچه صوتی راز نوشته راندا برن با ترجمه زهرا واشقی فراهانی و صدای فریبا فصیحی منتشر شده است. کتاب راز یکی از موفق‌ترین کتاب‌های خودیاری در تمام دوران است. در کمتر از یک سال پس از انتشارش، نزدیک به چهار میلیون نسخه فروخت. این کتاب چکیده‌ای از کتاب راز است.

درباره کتاب صوتی راز 

راندا بِرْنْ از زمانی که کتاب راز منتشر شد، با انتشار سه کتاب پرفروش دیگر موفق به کسب موفقیت‌های شگفت‌انگیزی شد. قدرت در سال ۲۰۰۹، جادو در ۲۰۱۰، و قهرمان در ۲۰۱۳. هر سه کتاب بعدی به عنوان بخشی از مجموعه‌ی راز، نوشته و روانه‌ی بازار شدند.

به طور خلاصه، هر آن‌چه در زندگیِ ما اتفاق افتاده است و مهم‌تر از همه، آن‌چه در زندگیِ ما اتفاق خواهد افتاد، توسط خودِ ما، جذب و فراخوانده می‌شود. این شرحِ طرحِ اصلیِ کتاب، یعنی قانون جذب است. کتاب راز، فرمولی به ظاهر ساده برای اِعمال قانون جذب در زندگی‌مان ارائه می‌دهد: درخواست کن، باور داشته باش، به خواسته ات برس.

این روش ساده، قانون جذب را به ابزاری کارآمد برای خوشبختی و موفقیت تبدیل می‌کند. درخواست کنید به معنای گفتن خواسته‌مان به کائنات می‌باشد.باورداشتن به این معنی است که باید اعتماد به نفس داشته باشید تا کائنات خواسته‌تان را برآورده کند، و رسیدن به خواسته نیز به آن معنی است که باید آماده باشید تا خواسته‌ی خود را هنگامی که تحقق یافت، بپذیرید و شکرگذاری مناسب را به جا آورید تا اطمینان حاصل کنید که انرژیِ مثبت در جهان ادامه خواهد یافت. مشارکت‌کنندگان مختلف رویکرد سه‌گانه‌ی خاص خود را دارند.

افکارِ ما نوعی قدرتِ مغناطیسی دارند و مغزمان توانایی انتشارِ فرکانس‌های مثبت یا منفی دارد. کائنات، افکارمان را جذب می‌کند و توسط آن‌ها به ما نعمت (یا مصیبت، درصورت منفی بودن افکار) می‌دهد.

شنیدن کتابچه راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد