دانلود کتاب صوتی برخورد با خشم از گذشته با صدای مصطفی هرآیینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برخورد با خشم از گذشته اثر ویلیام دویل جنتری

دانلود و خرید کتاب صوتی برخورد با خشم از گذشته

معرفی کتاب صوتی برخورد با خشم از گذشته

کتاب صوتی برخورد با خشم از گذشته، نوشته‌ی ویلیام دویل جنتری، کتابی خواندنی و کاربردی درباره‌ی خشم است. برخورد با خشم از گذشته به ما کمک می‌کند تا ریشه‌های خشم را بشناسیم و راهکارهایی برای مقابله با آن هم دارد. 

این کتاب را سعید گرامی و عزیزالله سمیعی به فارسی ترجمه کرده‌اند. نسخه صوتی برخورد با خشم از گذشته با صدای رسای مصطفی هرآیینی در اختیارتان قرار دارد. 

درباره‌ی کتاب صوتی برخورد با خشم از گذشته

چند لحظه چشمانتان را ببندید و به گذشته‌تان فکر کنید. زمان‌هایی را به خاطر بیاورید که بسیار خشمگین و عصبانی بودید. آیا حالا با یادآوری این خاطرات می‌توانید بخندید و خوشحال باشید یا دوباره عصبانی می‌شوید؟ چه دلیلی باعث می‌شود که ما به گذشته‌‌ای که دیگر رفته است و دسترسی هم به آن نداریم آنقدر بچسبیم و اجازه بدهیم ما را عصبانی و ناراحت کند؟ آیا وقت آن نرسیده است که برخورد با خشم از گذشته را یاد بگیریم؟ ویلیام دویل جنتری در کتاب صوتی برخورد با خشم از گذشته به ما می‌گوید این احساسات از کجا می‌آیند. او توضیح می‌دهد که دلیل اینکه به اتفاق‌های گذشته می‌چسبیم و نمی‌توان آن را رها کنیم چیست. در کنارش هم راهکارهایی ارائه می‌دهد که بتوانیم بر احساس خشمی که از گذشته داریم، غلبه کنیم.

کتاب صوتی برخورد با خشم از گذشته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی برخورد با خشم از گذشته برای تمام کسانی است که خشمی از گذشته را همراه خودشان حمل می‌کنند. دوست‌داران و علاقه‌مندان به آثار روانشناسی نیز از شنیدن کتاب صوتی کتاب صوتی برخورد با خشم از گذشته لذت می‌برند. 

بخشی از کتاب صوتی برخورد با خشم از گذشته

خشم یک هیجان است و هیجان‌ها عمر کوتاهی دارند.شعف، ترس، غم، تعجب، رنجیدن، همه هیجان‌هایی هستند که در طول روز به ما دست می‌دهند. اما برای بعضی مردم، خشم پایدار است و در طول پایداری خود ضررهایی هم می‌رساند. مثلا مارلین را در نظر بگیرید. زنی پنجاه و پنج‌ساله و متاهل. او هنوز هم از برخورد بدی که پانزده‌سال پیش در محل کارش با او شد، خشمگین است. مارلین در حین کار مجروح و در نتیجه‌ی آن نه تنها مجبور شد بارها شغلش را عوض کند، بلکه دردی هم برای همیشه در ناحیه‌ی کمرش ماند. او با اندوه می‌دید که کارفرمایش با او هیچ همدردی نمی‌کند. و این هم دلیل دیگری برای بیشتر خشمگین شدن مارلین بود. بعد از سال‌ها تحمل درد، اعصاب مارلین بهم ریخت و سرانجام کارفرما اخراجش کرد. رنجشی که مارلین در طول سال‌ها داشته، باعث شده است که از لحاظ سلامتی، آسیب بیشتری ببیند و زندگی زناشویی‌اش هم با مشکل روبه‌رو شود. مارلین فقط ار لحاظ جراحت دائمی، قربانی نشده است. او قربانی خشم برطرف نشده‌ی خودش هم هست.

فهرست

  • چرا رها کردن اینقدر سخت است؟
  • بخشیدن


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۶۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۶۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
۲,۸۰۰
۳۰%
تومان