دانلود کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم اثر مرضیه قریشی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم

گوینده:کاوه یانقی
گردآورنده:مرضیه قریشی
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم

کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم، از مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی، دارای ۱۴ استراتژی فروش برای افزایش فروش و کسب درآمد است.

شنیدن نسخه صوتی کتاب چگونه بیشتر بفروشیم، با ترجمه‌ی مرضیه قریشی و صدای کاوه یانقی به شما کمک می‌کند تا در کسب و کارتان موفق باشید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم

چگونه بیشتر بفروشیم؟ اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید، احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده‌اید. چگونه می‌توان به فروش و در نتیجه سود بیشتری رسید؟ برای اینکه بتوانید فروش خود را بالا ببرید، باید استراتژی‌های مختلفی برای این کار طراحی کنید. استراتژی‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا شرایط و اوضاع را بسنجید، راه و روش‌های جدید را امتحان کنید یا حتی خلاق باشید و به روش‌های مختلفی دست بزنید. 

کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم شامل ۱۴ استراتژی فروش برای افزایش فروش و کسب درآمد است. کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم به شما کمک می‌کند تا از تمام توانتان استفاده کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم برای همه‌ی افرادی است که کسب و کاری مشتری محور را اداره می‌کنند. 

بخشی از کتاب صوتی چگونه بیشتر بفروشیم

چگونه بیشتر بفروشیم؟ سوالی که شاید صاحب هر کسب و کاری بارها با آن مواجه شده است. اگر صاحب هر نوع کسب و کاری هستید و اقدام به فروش خدمات یا محصول می‌کنید، هر از چند گاهی باید با تکنیک‌ها و استراژی‌های فروش جدید و به روز آشنا شوید و آنها را در کسب و کار خود اعمال کنید. پیدا کردن افراد جدید برای خریدن محصولات یا خدماتتان، بخش مهمی از کل فرایند فروش است. آیا شما محصولات عالی برای فروش دارید، اما مشتری‌های معتبری برای خرید آنها و کسب منفعت ندارید؟ مطممئناً زمان‌هایی می‌رسد که نمی‌دانید چگونه با مشتریان نسل جدید خود تماس بگیرید یا چه نوع پیامِ فروشی داشته باشید که آنها را برای خریدن محصولاتتان ترغیب کند. زمان‌هایی که دیگر روش‌های قبلی کارامد نیستند و میزان یا تعداد فروشتان سیری نزولی دارد و از سوی دیگر احساس می‌کنید آن چنان که باید و شاید فرایند بازاریابی را به خوبی پیش نمی برید. بله باید به روز باشید! کم کم شما با نسل جدیدی از افراد با تفکرات، روحیات، ذائقه و رفتارهای متفاوت سر و کار خواهید داشت که هر چه زودتر در رابطه با برقراری ارتباط و پیش بینی رفتارشان باید دست به کار شوید.

نظرات کاربران

hadi
۱۳۹۹/۰۴/۱۳

۱۲ دقیقه آخه؟؟؟

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان