دانلود کتاب صوتی نان مقدس با صدای هدی فلاح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نان مقدس اثر هدی فلاح

دانلود و خرید کتاب صوتی نان مقدس

معرفی کتاب صوتی نان مقدس

کتاب صوتی نان مقدس، داستانی نوشته‌ی هانس بندر نویسنده‌ی آلمانی است. داستان نان مقدس درباره‌ی جوانی است که مدتی در زندان‌های دشمنان جنگ بوده است تا اینکه روزی جعبه‌ای را که نان مقدس در آن قرار دارد، پیدا می‌کند.

 نسخه صوتی کتاب نان مقدس را با صدای زیبای هدی فلاح می‌شنویم.

درباره‌ی کتاب صوتی نان مقدس

هانس بندر در داستان نان مقدس، زندگی جوانی را به تصویر کشیده است که پیش از این زندانی دوران جنگ بوده. حالا او روزهایش را در خوابگاه عمومی بدون هیچ هدف معینی سپری می‌کند. او یک روز جعبه‌ای پیدا می‌کند که حاوی نان مقدس است. این جعبه متعلق به یکی از کشیشان است. چیزی که او نمی‌داند این است که این جعبه‌ روزی موجب دردسر و گرفتاری او می‌شود ...

کتاب صوتی نان مقدس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به آثار ادبیات جهان علاقه‌مندید، کتاب صوتی نان مقدس را بشنوید. دوست داران داستان کوتاه نیز از شنیدن کتاب صوتی نان مقدس لذت می‌برند.

درباره هانس بندر

هانس بندر در ۵ فوریه ۱۹۰۷، در مولهاوزن، نزدیک هایدلبرگ بدنیا آمد. پدرش در همین شهر رستوران داشت. هانس بندر، پس از به پایان رساندن دبیرستان در شهر کلن به دانشگاه رفت. پنج سال در پیاده‌نظام خدمت کرد و تقریباً همین مدت نیز در زنـدان روس‌ها گرفتار بود. در سال ۱۹۴۹ از اسارت آزاد شد و به آلمان بازگشت و از سال ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۸ با همکاری منتقد مشهور آلمان مجله‌ی معروف ادبی اکسنته را منتشر کرد و از آن تاریخ به بعد تنها این مجله را اداره می‌کند. او در سال ۱۹۶۵ ویراستار انتشارات هـانزر شد، و عضو چند انجمن ادبی هم بود. هانس بندر در ۷ می ۱۹۹۱ دار فانی را وداع گفت.

بخشی از کتاب صوتی نان مقدس

چرا کس دیگری پیدایش نکرد؟ چرا من باید پیدایش کنم که اهمیتش را می‌دانم و همیشه فرسنگ‌ها از چنین چیزهایی گریزان بوده‌ام ؟ از کجا می‌دانستم که در آن جعبه‌ی کوچک چیست؟ فکر کردم در آن سکه‌ای است یا جعبه‌ای است که از کیف دستی یکی از لگوری‌هایی که در آن خیابان پلاس‌اند افتاده است . به قیمتش فکر کردم، ایستادم، اطرافم را نگاه کردم ببینم کسی نگاهم می‌کند یا نه. به سرعت خم شدم، آن را برداشتم و توی جیبم گذاشتم ...


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد