دانلود کتاب صوتی کتاب زندگی و بس؛ دکتر علی شریعتمداری با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتاب زندگی و بس؛ دکتر علی شریعتمداری اثر محمد حسن قائمی

دانلود و خرید کتاب صوتی کتاب زندگی و بس؛ دکتر علی شریعتمداری

معرفی کتاب صوتی کتاب زندگی و بس؛ دکتر علی شریعتمداری

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر علی شریعتمداری، اثر کریم فیضی، از نظریات و تجربیات دکتر علی شریعتمداری درباره‌ی زندگی مشروط به تعلیم و تربیت صحبت می‌کند. 

نسخه صوتی زندگی و بس؛ دکتر علی شریعتمداری را می‌توانید با صدای محمدحسن قائمی بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر علی شریعتمداری

کریم فیضی با چهر‌ه‌های سرشناس بسیاری درباره‌ی مفهوم زندگی صحبت کرده است. او خود را محدود به بزرگان یک رشته نکرده و از تمام رشته‌ها، هنر، ادبیات، فیزیک، فلسفه و ... کمک گرفته است تا معنا و مفهومی درباره‌ی زندگی پیدا کند. در کتاب زندگی و بس؛ دکتر علی شریعتمداری به سراغ علی شریعتمداری رفته است. کسی که وزارت فرهنگ و آموزش را بر عهده داشته است. با او درباره‌ی مفهوم زندگی صحبت کرده و از تجربیاتی که او در زندگی‌اش داشته پرسیده است. 

زندگی و بس؛ دکتر علی شریعتمداری دو بخش دارد؛ بخش اول، زندگینامه‌ی دکتر شریعتمداری است و بخش دوم شامل گفتگوی کریم فیضی با شریعتمداری درباره‌ی زندگی و اهداف آن و تجربیات خاصی که در زندگی به دست می‌آوریم.

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر علی شریعتمداری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

زندگی و بس؛ دکتر علی شریعتمداری برای همه‌ی کسانی که زندگی را با تعلیم و تربیت بامعنا می‌دانند، جذاب است. اگر دوست دارید نظرات و تجربیات دکتر علی شریعتمداری را درباره‌ی زندگی بدانید، زندگی و بس؛ دکتر علی شریعتمداری را انتخاب کنید.

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر علی شریعتمداری 

چرا فکر می کردید ممکن است به دانشگاه راه پیدا نکنید؟

چون سابقه سیاسی داشتم و به زندان رفته بودم. این سابقه سیاسی هم مربوط به این بود که بعد از کودتای ۲۸ مرداد، ما یک نهضت مقاومت ملی تشکیل دادیم که احزابی مثل حزب ایران، حزب نیروی سوم و حزب مردم ایران در آن مشارکت می کردند و من عضو آن بودم و روحانیونی مثل آقای آقا سیدرضا زنجانی و شخصی به نام آقای رادنیا، چند نفری جمع شدیم و شورای اصلی نهضت مقاومت ملی را تشکیل دادیم و اعتصاباتی را در دوره نخست وزیری زاهدی به راه انداختیم که سبب گیجی او شد. نمی دانست این اعتصابها از کجا ناشی می شود! در کوران اعتصاب های ممتد، نمی دانم چطور شد، چه کسی گزارش از کار تشکیلات داده بود یک روز وقتی از جلسه بیرون آمدیم، در خیابان فرهنگ در سر کوچه منزل آیت الله زنجانی ما را گرفتند و به کلانتری بردند. وقتی به کلانتری رفتیم، دیدیم نماینده حزب ایران را هم که قبل از ما خارج شده بود، دستگیر کرده اند. از جیب نماینده حزب ایران کاغذی در آورده بودند که در آن نوشته شده بود: شریعتمداری به اتفاق نماینده حزب ایران رأی داد که فلان شود.

فهرست 

  • مقدمه
  • زندگی و بس
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان