دانلود و خرید کتاب پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی دانش آموزان صدیقه نظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی دانش آموزان اثر صدیقه نظری

کتاب پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی دانش آموزان

نویسنده:صدیقه نظری
ویراستار:حامد بخشی
انتشارات:نشر برگ و باد
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی دانش آموزان

کتاب پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی دانش آموزان نوشتهٔ صدیقه نظری است. نشر برگ و باد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر بر رویکرد آموزش خانواده تأکید کرده است.

درباره کتاب پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی دانش آموزان

کتاب پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی دانش آموزان در ۷ فصل نوشته شده است. عنوان این فصل‌ها به‌ترتیب عبارت است از «کلیات و مفاهیم»، «آسیب‌شناسی اجتماعی»، «آسیب‌های اجتماعی در مدرسه»، «جایگاه والدین در آسیب‌های اجتماعی»، «برنامه‌های آموزش مدیریت والدین»، «عناصر برنامهٔ درسی آموزش والدین» و «برنامه‌های درسی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان». 

از جمله حوزه‌های مشارکت خانواده در تعلیم‌وتربیت فرزندان، حفاظت و مراقبت از فرزندان در برابر آسیب‌های موجود در جامعه و آموزش راه‌های پیش‌گیری و مقابله با این آسیب‌ها به فرزندان است. نویسندهٔ کتاب حاضر با علم و اعتقاد به امر آموزش خانواده‌ها در جلوگیری از بروز مشکلات فرزندان (از جمله مقابله با آسیب‌های اجتماعی) و نیز باتوجه‌به کم‌وکیف وضعیت ضعیف و غیرعلمی آموزش‌های ارائه‌شده در این زمینه به خانواده‌ها، تصمیم گرفت تا با تدوین برنامهٔ درسی جامع در این زمینه به والدین کمک کند. کتاب حاضر در این راستا و به قلم صدیقه نظری نوشته شده است.

خواندن کتاب پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی دانش آموزان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به پدرها و مادرها و معلم‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی دانش آموزان

«مضافا،ً از آنجا که خانواده یکی از عواملی است که نه تنها در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بلکه حتی در زمان رخداد آسیب‌های اجتماعی برای دانش آموزان تأثیری حمایتی دارند. لذا برای اثربخش بودن خانواده‌ها در امر پیشگیری و مقابله با این آسیب‌ها باید آنان را توانمند کرد. در این بین، یکی از مهم‌ترین ابزارهای توانمندساز در این زمینه، برگزاری دوره‌های آموزش خانواده می‌باشد. بدیهی است هر گونه آموزشی بدون داشتن طرح و برنامه از پیش تعیین شده، فاقد کارایی و اثرگزاری لازم خواهد بود. به همین دلیل طراحی برنامه درسی آموزش والدین در زمینه پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی، به عنوان اولین گام در راستای توانمند سازی آنان در این زمینه ضرورت می‌یابد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۵۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۹۵۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان