دانلود کتاب صوتی گناه تو، گناه من با صدای علی درستکار + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گناه تو، گناه من اثر تیلور کالدول

دانلود و خرید کتاب صوتی گناه تو، گناه من

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گناه تو، گناه من

کتاب گناه تو، گناه من، نام اثری از تیلور کالدول است که در قالب داستانی خواندنی درباره‌ی خشم و خشونت، عشق و نفرت و تعصب مذهبی و خرافات‌های بی‌دینان می‌گوید.

کتاب صوتی گناه تو، گناه من را کاوه نگارش به فارسی ترجمه کرده است. شنیدن نسخه صوتی این اثر با صدای علی درستکار، تجربه‌ای جذاب خواهد بود.

درباره‌ی کتاب صوتی گناه تو، گناه من

کتاب صوتی گناه تو، گناه من داستانی عریان اما نیرومند است. تیلور کالدول در کتاب صوتی گناه تو، گناه من، از قدرت عشق و نفرت صحبت می‌کند. قدرت خشم، تعصب و خشونت را می‌گوید. شهر آبرویل که داستان در آن اتفاق می‌افتد، جولانگاه نیروهای اهریمنی شده است و از هر طرف مورد حمله و هجوم نیروهای شیطانی قرار می‌گیرد. کمی بعد سر و کله‌ی مردی به نام آقای هریکس پیدا می‌شود. او اقدام به دفع آثار شیطانی که زمین های شهر را در تصرف خود گرفته می نماید و با این کار اهالی شهر را به جهانی که مانند دنیای دیگر مردمان زمین در ورطه بیزاری و از خود بیگانگی قرار گرفته بود باز می گرداند...

کتاب صوتی گناه تو، گناه من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن داستان‌های نمادین لذت می‌برید، کتاب صوتی گناه تو، گناه من توجهتان را به خود جلب می‌کند. گناه تو، گناه من برای دوست‌داران ادبیات دنیا و کارهای ترجمه شده نیز نیز اثری جذاب به شمار می‌رود.

درباره‌ی تیلور کالدول

تیلور کالدول با نام کامل ژانت میریام هولاند تیلور کالدوِل، در ۷ سپتامبر ۱۹۰۰ در منچستر متولد شد. او در شش سالگی مقاله‌ای در رابطه با چارلز دیکنز نوشته بود که برای او کسب مدال را به ارمغان آورد. تیلور کالدول سال‌های شهرتش با اسم‌های مستعار زیادی، کتاب‌های تاریخی و دینی نوشت. مارکوس هولاند و ماکس راینر از بقیه‌ی آن‌ها مشهورتر هستند. از آثار او می‌توان به گناه تو، گناه من، دودمان مرگ، مراسم بیگناهان، ستون آهن، زمین خداوند، سران و سلاطین و پاسخ به عنوان یک مرد اشاره کرد.

تیلور کالدول در ۳۰ اوت ۱۹۸۵ چشم از دنیا فروبست.

جملاتی از کتاب صوتی گناه تو، گناه من

آفتاب در آسمان بی‌ابر می‌تابید. آب رودخانه‌ها و دریاها فروکش کرده بود. نهرها و جویبارها خشک شده و کوها‌ها و دره‌ها در سراسر جهان، به زمین خشک و لم‌یزرعی بدل گردیده بود. زمین از آدمیان نفرت داشت. زمین خشونت‌دیده. زمین وفادار. زمین نجیبی که مورد استثمار بشر قرار گرفته بود. اینک تصمیم بر آن داشت که انسان‌ها باید بمیرند و همراه آنان هر موجود زنده و بی‌گناهی نیز نابود می‌گردد. زمین ما را نفرین کرده بود. جنگ‌ها و نفرت‌های ما سرانجام زمین پیر و عاقل را بیمار کرده بود و ما نمی‌دانستیم که به عنوان دشمنی آشتی‌ناپذیر، علیه‌مان اعلام جرم شده است....

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۳۵۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۳۵۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۳۰,۱۰۰
۳۰%
تومان