دانلود کتاب صوتی چگونه در محل کار ارتباط موثر داشته باشیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه در محل کار ارتباط موثر داشته باشیم اثر ندا پوریان

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه در محل کار ارتباط موثر داشته باشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه در محل کار ارتباط موثر داشته باشیم

کتاب صوتی چگونه در محل کار ارتباط موثر داشته باشیم، با ترجمه‌ی مهرنوش گلبازی، به ارائه‌ی راهکارهایی می‌پردازد که به ما کمک می‌کند ارتباط خوبی در محل‌کارمان با مافوق و همکارانمان داشته باشیم.

نسخه‌ی صوتی کتاب چگونه در محل کار ارتباط موثر داشته باشیم با صدای زیبای ندا پوریان در اختیار شما قرار دارد. 

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه در محل کار ارتباط موثر داشته باشیم

محیط‌های کاری مکان‌هایی هستند که هر انسان مدت‌زمان زیادی از زندگی‌اش را در آن می‌گذارند. همه‌ی افراد این دغدغه را دارند که چطور می‌توانند در محل کار تاثیر خوبی بر همکارانشان بگذارند و دوستان خوبی نیز از همین راه پیدا کنند. برای اینکه بتوانیم رئیس و همکارانمان را تحت تاثیر قرار بدهیم، لازم است یاد بگیریم چطور می‌توانیم افراد تاثیرگذاری باشیم. یاد گرفتن مهارت‌های برقراری ارتباط موثر چندان سخت نیستند. اما می‌توانند در بهبود روابط ما با دیگران و رقم زدن پیشرفت‌های شغلی‌مان، تاثیرگذار باشند. اما چطور می‌توانیم این مهارت‌ها را بیاموزیم؟ کتاب صوتی چگونه در محل کار ارتباط موثر داشته باشیم به بررسی ابعاد مختلف این تاثیرگذاری پرداخته است. راهکارها و تمرین‌های مختلفی را پیشنهاد می‌دهد. و در یک کلام به ما می‌آموزد  چگونه در محل کار ارتباط موثر داشته باشیم.

کتاب صوتی چگونه در محل کار ارتباط موثر داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چگونه در محل کار ارتباط موثر داشته باشیم برای تمام مدیران، صاحبان مشاغل و کارمندان، کتابی مفید و کاربردی و موثر است. 

جملاتی از کتاب صوتی چگونه در محل کار ارتباط موثر داشته باشیم

برقراری ارتباط موثر در محل‌کار از چالش‌های هر فرد شاغل است. گاهی تشخیص موانع موجود در برقراری ارتباط در محل‌کار می‌تواند بسیار آسان باشد. اگر برقراری ارتباط در محل کار به درستی با همکاران انجام نشود، این امر باعث به وجود آمدن مشاجره‌هایی در محل‌کار و کاهش بهره‌وری کارمندان می‌شود. در شرایط مختلف کاری همواره احتمال برداشت اشتباه وجود دارد و این یک امر غیرارادی است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که چون به مدرسه رفته‌اند یا تجربه‌ی کاری اندکی دارند، برقراری ارتباط موثر را می‌دانند. اما در واقع آن‌هاهنوز هم برای اینکه بتوانند با صحبت‌های خود بر روی افراد دیگر، تاثیر بگذارند، در چالش هستند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۱۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۱۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان