دانلود کتاب صوتی تفویض اختیار، نظارت و سرپرستی با صدای حسین محمدرضایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تفویض اختیار، نظارت و سرپرستی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی تفویض اختیار، نظارت و سرپرستی

معرفی کتاب صوتی تفویض اختیار، نظارت و سرپرستی

کتاب صوتی تفویض اختیار نوشته برایان تریسی دربردارنده برنامه‌ای برای ارتقای کارکنان و افزایش بهره‌وری آنان است. تفویض اختیار، یکی از اساسی‌ترین مهارت‌ها در مدیریت مؤثر است. بدون داشتن توانایی تفویض اختیار مؤثر و مناسب، نمی‌توانیم از همه توانمندی‌های بالقوه خود به عنوان یک مدیر بهره‌مند شویم.

یکی از تعاریف ارائه شده برای «مدیریت» عبارت است از دستیابی به نتایج مد نظر با استفاده از دیگران. جالب اینجا است که از دل همین تعریف می‌توان مفهوم تفویض اختیار مؤثر کارها، وظایف و مسئولیت‌ها را دریافت. تمایل و توانایی شما برای تفویض اختیار، امری ضروری برای پیشرفت و نیز موفقیت شما در شغل‌تان به شمار می‌رود.

 درباره کتاب صوتی تفویض اختیار

در کتاب تفویض اختیار، مجموعه‌ای از ایده‌های کلیدی را می‌آموزید که شما را به واگذار کننده‌ی بسیار بهتری تبدیل خواهد کرد. هر یک از این تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌ها در طول سال‌ها محک خورده، تأیید و تضمین شده‌اند.

 تفویض اختیار به شما امکان می‌دهد تا حوزه کاری‌تان را از آنچه می‌توانید انجام دهید به آنچه می‌توانید کنترل یا مدیریت کنید، گسترش دهید. به این معنی که در طول روز کاری می‌توانید بر کارهای محدودی تمرکز کنید که فقط خودتان از عهده انجام‌شان بر می‌آیید. 

 شنیدن کتاب صوتی تفویض اختیار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مدیران سازمان‌ها و کسب وکارهای کوچک و بزرگ مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.


 

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۳۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۳۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۱۶,۸۰۰
۳۰%
تومان