دانلود و خرید کتاب تفویض اختیار، نظارت و سرپرستی برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تفویض اختیار، نظارت و سرپرستی اثر برایان تریسی

کتاب تفویض اختیار، نظارت و سرپرستی

امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تفویض اختیار، نظارت و سرپرستی

کتاب تفویض اختیار، نظارت و سرپرستی نوشته برایان تریسی دربردارنده برنامه‌ای برای ارتقای کارکنان و افزایش بهره‌وری آنان است. تفویض اختیار، یکی از اساسی‌ترین مهارت‌ها در مدیریت مؤثر است. بدون داشتن توانایی تفویض اختیار مؤثر و مناسب، نمی‌توانیم از همه توانمندی‌های بالقوه خود به عنوان یک مدیر بهره‌مند شویم.

یکی از تعاریف ارائه شده برای «مدیریت» عبارت است از دستیابی به نتایج مد نظر با استفاده از دیگران. جالب اینجا است که از دل همین تعریف می‌توان مفهوم تفویض اختیار مؤثر کارها، وظایف و مسئولیت‌ها را دریافت. تمایل و توانایی شما برای تفویض اختیار، امری ضروری برای پیشرفت و نیز موفقیت شما در شغل‌تان به شمار می‌رود.

درباره کتاب تفویض اختیار

در کتاب تفویض اختیار، مجموعه‌ای از ایده‌های کلیدی را می‌آموزید که شما را به واگذار کننده‌ی بسیار بهتری تبدیل خواهد کرد. هر یک از این تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌ها در طول سال‌ها محک خورده، تأیید و تضمین شده‌اند.

تفویض اختیار به شما امکان می‌دهد تا حوزه کاری‌تان را از آنچه می‌توانید انجام دهید به آنچه می‌توانید کنترل یا مدیریت کنید، گسترش دهید. به این معنی که در طول روز کاری می‌توانید بر کارهای محدودی تمرکز کنید که فقط خودتان از عهده انجام‌شان بر می‌آیید.

خواندن کتاب تفویض اختیار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران سازمان‌ها و کسب وکارهای کوچک و بزرگ مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب تفویض اختیار، نظارت و سرپرستی

ارزشمندترین منابع در هر تجارتی نیروی انسانی است. آنها در اختیار شما هستند تا کارتان را انجام دهید. نیروی انسانی به مراتب از کامپیوتر یا فضا و مکان اداری مهم‌تر است. مدیران عالی کسانی هستند که از کسانی که برایشان کار می‌کنند بالاترین عملکرد را استخراج کنند.

وظیفه شما به عنوان یک مدیر این است که بیشترین بازدهی را از سرمایه‌گذاری شرکت روی منابع انسانی به دست آورید. تا ۸۵ درصد بودجه عملیاتی هر سازمان به خصوص واحدهای تجاری خدماتی خرج حقوق و مزایای کارکنان می‌شود. سؤال این‌جاست: «آیا حداکثر بازدهی را از این هزینه کردن به دست می‌آورید؟» تفویض اختیار کردن راهی برای رسیدن به این مقصود است.

انسانها به‌طور متوسط در سطح ۵۰ تا ۶۰ درصد ظرفیت خود کار می‌کنند. معنای این حرف این است که در یک سازمان به‌طور متوسط نیمی از ظرفیت و توانمندی کارکنان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. یک سازمان عالی از گونه‌ای است که کارکنان از ظرفیت بیشتر و باز هم بیشتر خود برای دسترسی به هدفهای سازمان استفاده کنند.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۹۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان