دانلود کتاب صوتی گجسته دژ با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گجسته دژ اثر مصطفی طالبیان

دانلود و خرید کتاب صوتی گجسته دژ

نویسنده:صادق هدایت
امتیاز:
۳.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گجسته دژ

داستان صوتی گجسته دژ نوشته صادق هدایت است که نخستین بار در سال ۱۳۱۱ منتشر شد این کتاب ماجرایی عجیب دارد و در فضایی وهم‌آلود روایت می‌شود.  کتاب گجسته دژ نخستین بار در مجموعه داستان سه قطره خون منتشر شد. این داستان با صدای مصطفی طالبیان منتشر شده است.

درباره داستان صوتی گجسته دژ

خورشید پس از هشت سال از فرار شوهرش مبتلا به بیماری صرع است. روشنک دختر او که با شنا در رودخانه تفریح می‌کند و مردم روستا به او تهمت می‌زنند. خشتون هشت سال خود را در سیاه‌چالی مخوف در یک دژ باستانی کار می‌کند و در جستجوی اکسیر اعظم (طلا) حبس کرده‌است. او استاد خود را کشته است و برای کامل کردن اکسیر طلا به سه قطره خون از آخرین قطره‌های خون دختری باکره نیاز دارد. او برای اینکار دختری را که هر روز در رودخانه روبه‌روی دخمه‌اش شنا می‌کند برمی‌گزیند و مادرش را راضی می‌کند تا دختر را در دخمه به او بسپارد. خشتون پس از بستن دست‌ها و پاهای دختر و بریدن گلویش ماه‌گرفتگی روی پیشاپیش را می‌بیند و متوجه  موضوع ترسناکی می‌شود. این داستان بسیار تلخ و وهم‌انگیز است.

شنیدن داستان گجسته دژ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این داستان را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم


معرفی نویسنده
عکس صادق هدایت
صادق هدایت
ایرانی | تولد ۱۲۸۱ - درگذشت ۱۳۳۰

صادق هدایت (۱۳۳۰- ۱۲۸۱)، نویسنده برجسته ایرانی است. هدایت از پیشگامان داستان‌نویسی نوین ایران است و بسیاری از محققان رمانِ «بوف کور» او را مشهورترین و درخشان‌ترین اثر ادبیات داستانی معاصر ایران می‌دانند. به گفته خود صادق هدایت اولین آشنایی‌اش با ادبیات جهان در مدرسه سن‌لویی، مدرسه فرانسوی‌ها، بود و به کشیش آن مدرسه درس فارسی می‌داد و کشیش هم او را با ادبیات جهان آشنا می‌کرد. دو سال پس از فارغ‌التحصیلی از مدرسه سن لویی در ۱۳۰۵ با اولین گروه دانش‌آموزان اعزامی به خارج، راهی بلژیک شد و در رشته ریاضیات محض به تحصیل پرداخت.

نظرات کاربران

علیرضا روزگار
۱۳۹۸/۱۲/۰۶

عجب داستان متفاوتی از هدایت ! روایت عالی‌‌ راوی . سپاس از شنیدار و طاقچه

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان