دانلود کتاب صوتی حریم با صدای حامد فعال + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حریم اثر صادق کرمیار

دانلود و خرید کتاب صوتی حریم

نویسنده:صادق کرمیار
گوینده:حامد فعال
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی حریم

کتاب صوتی حریم نوشته صادق کرمیار نوشته شده است و با صدای صادق فعال توسط انتشارات نیستان منتشر شده است. این کتاب یک رمان اجتماعی است که در دهه چهارم پس از انقلاب روایت می‌شود.

درباره کتاب صوتی حریم

حریم یک رمان اجتماعی برخواسته از بطن تفکر اجتماعی جامعه اران چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی است. در این کتاب شخصیت‌ها بیش از اینکه فقط در کنار هم زندگی کنند بر هم تاثیر می‌گذارند و این تاثیر سرنوشتشان را تغییر می‌دهد. موضوعاتی مانند  خیر و شر و نفس و نیت اعمال انسانی از مهم‌ترین درون‌مایه‌های داستان است. دانای کا راوی داستان مانند یک گوینده تمام حوادث و اتفاقات را برای خواننده تعریف می‌کند و با جلب اعتماد او را با خود همراه می‌کند. کرمیار که مدت ها کار روزنامه‌نگاری می‌کرده توان ایجاد حس اعتماد و علاقه در خواننده را دارد و با همین روش داستانش را پیش می‌برد.

شنیدن کتاب صوتی حریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به ادبیات داستان واقع‌گرا علاقه‌مند هستید این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی نویسنده
صادق کرمیار

صادق کرمیار نویسنده و کارگردان ایرانی است که فعالیت‌های فرهنگی بسیاری از جمله نگارش کتاب، نگارش فیلمنامه و کارگردانی در سینما و تلویزیون را در کارنامه فرهنگی خود دارد. او ۲۶ آذر ۱۳۳۸ در تهران به دنیا آمد. در دانشگاه در رشته‌ الهیات تحصیل کرد و اولین اثرش را که یک داستان بود در سال ۱۳۶۷ در روزنامه‌ اطلاعات منتشر کرد. در فاصله بین سال‌های ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۷ ویژه‌نامه اطلاعات جبهه را که مخصوص مناطق جنگی بود، منتشر می‌کرد. در سال ۱۳۷۲ وارد روزنامه اطلاعات شد و کارش را با مسئولیت صفحه جوانه‌های اندیشه آغاز کرد. او تا سال ۱۳۷۵ در این مقام باقی ماند.

نظرات کاربران

وصال
۱۳۹۹/۰۵/۰۹

این کتاب خیلی قشنگ راز صحنه های زندگی ، پیچیدگی بین اتفاقا و تا حدودی حکمت های اتفاقای دور و بر رو بیان میکنه ؛ البته با محوریت امام رضا ع ... اگه دلتون گرفته شاید این کتاب آروم تون

- بیشتر
احسان
۱۴۰۲/۰۹/۰۷

کتاب رمانی خوبی بود با محوریت مشهد مقدس و امام رضا . با قلم روان صادق کرمیار که یه جاهایی طنز رو هم به متن اضافه کرده. کتاب بدی نبود کلا ولی توصیه نمیشه به خوندنش

زمان

۶ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۲۷۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۲۷۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان