دانلود کتاب صوتی افسانه محبت با صدای شاهین علایی‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی افسانه محبت اثر صمد  بهرنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی افسانه محبت

معرفی کتاب صوتی افسانه محبت

کتاب صوتی افسانه محبت نوشته صمد بهرنگی با صدای شاهین علایی نژاد منتشر شده است. افسانه محبت روایتی شبیه به داستان‌های عامیانه و افسانه‌های پریان دارد.

درباره کتاب صوتی افسانه محبت

افسانه محبت نوشته صمد بهرنگی در قالب افسانه‌های پریان با همان روایت است اما در لایه دوم داستان قصد دیگری دارد. این داستان برای کودک سرگرمی است و برای بزرگسال تصویری از رنجی که در پایان با گذشتن از ثروت به خوشی و آسایش می‌رسد. کتاب صوتی افسانه محبت روایت شاهزاده خانم جوانی است که وقتی هم‌بازی اش به او ابراز علاقه می‌کند او را بیرون می‌کند اما سال‌ها بعد هنگامی که دچار درد بی‌خوابی شده است باز با او ملاقات می‌کند.

شنیدن کتاب افسانه محبت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام علاقه‌مندان به داستان‌های صمد بهرنگی جذاب است همچنین برای کودکان هم مناسب است.

درباره صمد بهرنگی نویسنده کتاب صوتی افسانه محبت

صمد بهرنگی، معلم، نویسنده، مترجم و منتقد اجتماعی در سال ۱۳۱۸ در تبریز متولد شد. او محقق ادبیات فولکلور و نویسنده داستان‌های کودکان و نوجوان بود. در سال ۱۳۳۹ اولین داستانش را به نام «عادت» نوشت و در سال‌های بعد نیز نویسندگی‌اش را با داستان‌های «تلخون» و «بی‌نام» ادامه داد. کتاب ماهی سیاه کوچولو با تصویرگری فرشید مثقالی شناخته‌شده‌ترین اثر صمد است که در سال ۱۳۴۷ به چاپ رسید. قصه‌های صمد که مخاطبان جوان و نوجوان داشت بیشتر در کانون پرورش فکری به چاپ می‌رسید و مفاهیم بلند آرمانگرایانه و به دور از ماده‌گرایی و خودپرستی را در میان نسل جوان رواج می‌داد. او سرانجام پس از فعالیت‌های سیاسی و ادبی بسیار در شهریور۱۳۴۷ و در ۲۹ سالگی در رود ارس غرق شد و جامعه روشنفکران ایران را به سوگ نشاند.

معرفی نویسنده
عکس صمد  بهرنگی
صمد بهرنگی

هانس کریستین اندرسن ایران، پدر قصه‌های آذربایجان، صمد بهرنگی یکی از نویسندگان سرشناس و محبوب ادبیات کودک و نوجوان در کشور و خالق داستان ماهی سیاه کوچولو است. بهرنگی معلمی بود که اغلب داستان‌های خود را برای کودکان فقیر و روستایی می‌نوشت. این داستان‌ها بیانی ساده و صمیمی دارند و شخصیت‌های آن‌ها اغلب کودک، حیوان و عروسک هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۴۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۴۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان