دانلود کتاب صوتی کفش‌باز با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی کفش‌باز

کتابچه صوتی کفش‌باز چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب کفش‌باز نوشته فیل نایت است. در این کتاب خاطراتی از خالق برند نایک را می‌خوانید.

درباره کتاب کفش‌باز

کتاب کفش‌باز داستان مردی را تعریف می‌کند که پشت اسم نایک (Nike) - شرکت افسانه‌ای تولید کفش‌های ورزشی- قرار دارد. شما به ذهن یک کارآفرین نخبه، فیل نایت خالق برند نایک نگاهی می‌اندازید و می‌فهمید که به نایت چه گذشته تا از شرکتش آن‌چه را امروزه هست، بسازد.

اسم کتاب از عبارت شو داگ (Shoe dog) در صنعت کفش اصطلاحی است برای خطاب کردن افرادی که دیوانه کفش هستند. این افراد نقشی را که محصولی مثل کفش می‌تواند در اعتمادبه نفس بخشیدن به زنان و مردان بازی کند می‌شناسند.

داستان نایک یکی از معدود داستان‌هایی است که با ایده‌ای دیوانه‌‌وار شروع شده است. این ترقی تجاری که تحسین جهانیان را برانگیخت، به دنیا اعلام کرد اگر شما به ایده‌های خود باور داشته باشید و خلاقانه فکر کنید و به ارزش‌های خود متعهد باشید، هیچ محدودیتی برای آن‌چه می‌توانید به دست آورید، نیست.

شروع یک شرکت موفق نیازمند این است که خودتان را در گروهی که به شما و ایده و تدبیرتان باور دارند، قرار دهید. شما افرادی را که فقط به خاطر پول با شما و کسب‌وکارتان هستند، نمی‌خواهید. کارمندانی را بیابید که به آن‌چه انجام می‌دهید، باور دارند. آن‌ها خالص‌ترین و خاص‌ترین اعضای تیم شما خواهند بود و هرگاه که عرصه بر شما تنگ شد با شما می‌مانند.

بیل گیتس درباره این اثر گفته است:

«یک یادآوری صادقانه و روح انگیز از تصویر واقعی مسیر موفقیت در تجارت. این مسیر، سفری است آشفته، پرمخاطره و نابسمان که مملو از اشتباهات، تلاش‌های بی وقفه و فداکاری هاست. در این کتاب، نایت مسیری را می‌گشاید که مدیران اندکی این کار را می کنند. فکر نمی کنم نایت بخواهد چیزی را به خواننده آموزش دهد. در عوض، او کار بهتری می کند؛ با صادقانه‌ترین حالت داستان خویش را نقل می‌کند. این داستان، بسیار شگفت انگیز است.»

شنیدن کتابچه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل کفش‌باز را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس فیل نایت
فیل نایت

فیل نایت در ۲۴ فوریه‌ی سال ۱۹۳۸ در اورگان آمریکا به دنیا آمد. او یک خانواده‌ی پنج نفره متشکل از والدین و سه فرزند داشت. پدرش فردی شناخته‌شده در صنعت نشر بود که مجله‌ی اورگان ژورنال را منتشر می‌کرد و وضعیت مالی خیلی خوبی داشت. بنابراین طبیعی بود که فیل در دوران کودکی با مسئله‌ی ویژه‌ای دست و پنجه نرم نکرده باشد، اما فیل در تمام نوجوانی‌اش از یک موضوع گله و شکایت داشت. او عاشق ورزش (مخصوصا‌ دویدن) بود و در رشته‌های مختلف دو با اشتیاق شرکت می‌کرد. در آن زمان کفش‌های باکیفیتی برای ورزش در آمریکا تولید نمی‌شد و کفش‌های ورزشی که وجود داشت از نامرغوب‌ترین پلاستیک‌های ممکن ساخته می‌شدند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد