دانلود کتاب صوتی نگرانی بس است، زندگی کن (خلاصه کتاب) با صدای راضیه اسدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نگرانی بس است، زندگی کن (خلاصه کتاب) اثر دیل کارنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی نگرانی بس است، زندگی کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی نگرانی بس است، زندگی کن (خلاصه کتاب)

نگرانی بس است، زندگی کن، یک کتاب توسعه فردی تمام عیار نوشته دیل کارنگی است که به وضوح مشخص می‌کند، چرا نگرانی برای شما مضر است و چگونه می‌توانید از آن رهایی یابید.

 نانوکتاب صوتی نگرانی بس است، زندگی کن، با ابزارها و اقدامات عملی و با مجموعه‌ای از مثال‌ها و داستان‌ها، در جهت تایید توصیه‌های ارائه شده، به شما کمک می‌کند در زندگی امروز کمتر نگران باشید.

شنیدن نانوکتاب نگرانی بس است، زندگی‌کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

در دنیای هزار رنگ و هزار مشغله کنونی همه ما نیازمند کسی یا چیزی هستیم که بتواند به ما اندکی آرامش بدهد تا بتوانیم مدتی بی‌دغدغه زندگی کنیم و چه چیز بهتر از کتاب دیل کارنگی، مربی توانمند و مشهور رشد فردی.

درباره دیل کارنگی

دیل کارنگی نویسنده بهترین کتاب‌های توسعه فردی است. کتاب پرفروش او در سال ۱۹۳۶، آیین دوست‌یابی که ۱۵ میلیون جلد فروش داشته، هنوز هم کتاب محبوبی است. کارنگی کتاب نگرانی بس است، زندگی کن را به این دلیل نوشت که حس می‌کرد، به دلیل نگرانی بیش از حد، یکی از غمگین‌ترین شهروندان نیویورک است و می‌خواست راهی برای پایان دادن به این نگرانی‌ها پیدا کند.

درباره نانوکتاب

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های جدید آشنا می‌کنند.

معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

نظرات کاربران

مهنازحواصل
۱۳۹۹/۰۱/۱۸

به نظر من کتاب صوتی فوق العاده ای بود . کتابهایی که بصورت خلاصه هست (به این روش) نکات خوبی را در خود جای داده اند که از نظر وقت صرفه جویی میشه و با کمتر از یک ساعت میتوان به

- بیشتر

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان