دانلود کتاب صوتی بانوی رنگین‌کمان با صدای مهدی نمینی مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بانوی رنگین‌کمان اثر راضیه تجار

دانلود و خرید کتاب صوتی بانوی رنگین‌کمان

نویسنده:راضیه تجار
انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بانوی رنگین‌کمان

کتاب صوتی بانوی رنگین‌کمان، زندگی‌نامه اشرف قندهاری (بهادرزاده) از نخستین بنیانگذاران آسایشگاه خیریه کهریزک، مؤسس گروه بانوان نیکوکار و خانه مادر و کودک است. راضیه تجار زندگی‌نامه‌ی او را به صورت داستانی برای ما روایت می‌کند و انتشارات سوره مهر نسخه صوتی این اثر را در اختیار شنوندگان قرار داده است. 

درباره‌ی کتاب صوتی بانوی رنگین‌کمان

کتاب صوتی بانوی رنگین‌کمان زندگی‌نامه‌ی زنی است که تمام عمر و دارایی خود را صرف امور خیریه کرده است. اشرف قندهاری (بهادرزاده) در سال ۱۳۰۴ خورشیدی در مشهد به دنیا آمد. در هشت سالگی به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد و پس از ازدواج در سن ۱۷ سالگی، فعالیت‌های خیرخواهانه اش را که از خانه پدری آغاز کرده بود ادامه داد. از فعالیت‌های مهم او در دوران زندگی‌اش می‌توانیم به ریاست هیئت مدیره آسایشگاه خیریه کهریزک از سال ۱۳۵۱ تا سال ۱۳۹۱، بنیان‌گذاری و مدیریت گروه بانوان نیکوکار و رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه خانه مادر و کودک اشاره کنیم. اشرف قندهاری (بهادرزاده) در سال ۱۳۵۲ «گروه بانوان نیکوکار» را تأسیس کرد که هم‌اکنون بیش از ۴۰۰۰ نفر بانوی نیکوکار به طور مستمر و مستقیم در طول ماه با آن همکاری می‌کنند. او در طول سال‌های زندگیش فعالیت‌های متعددی در حوزه نیکوکاری داشت. دو سال پیش مجلس ایران از زحمات خانم بهادرزاده تقدیر کرده بود. و در ۵ اسفندماه ۱۳۹۵ در سن ۹۱ سالگی از دنیا رفت. 

راضیه تجار، در کتاب بانوی رنگین‌کمان، روایتی دلنشین از زندگی و فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی او ارائه می‌دهد.

کتاب صوتی بانوی رنگین‌کمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به خواندن زندگی‌نامه افراد مشهور علاقه‌مندید، کتاب صوتی بانوی رنگین‌کمان را دلچسب می‌یابید. این اثر همچنین می‌تواند برای تمام دختران اثری موثر باشد تا بتوانند راه خودشان را پیدا کنند و آرزوها و رویاهایشان را دنبال کنند.

درباره‌ی راضیه تجار

راضیه تجار در سال ۱۳۴۳ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل در رشته روانشناسی، محقق، نویسنده و از اعضای هیئت مؤسس انجمن قلم ایران است. راضیه تجار فعالیت‌های ادبی بسیاری مانند تدریس داستان‌نویسی (دانشگاه صدا و سیما)، مسئولیت جلسات نقد و بررسی داستان حوزه هنری، همکاری با روزنامه جام‌جم، مجله زن روز، مجله سروش، عضویت در شورای هنر، تدریس در خانه داستان فرهنگسرای انقلاب و هلال احمر، سردبیری ادبیات داستانی و دبیری انجمن قلم ایران از بدو تأسیس را در کارنامه خود دارد. رمان‌های کوچه اقاقیا، نرگس‌ها و هفت‌بند که به عنوان رمان برتر یک دهه در آموزش و پرورش انتخاب شدند نیز از او هستند. 

جملاتی از کتاب صوتی بانوی رنگین‌کمان

_ «مامان بزرگ، خواهش می‌کنم برایم بنویسید. همه‌ی آنچه را که فکر می‌کنید لازم است از خودتان و آسایشگاه کهریزک بدانم.»

_ «عزیزدلم، می‌دانی که این روزها حالم زیاد خوش نیست.»

_ «بهانه نیاورید مامان بزرگ. باید بنویسید. مگر همیشه نمی‌گویید دوست دارم تو هم مثل مادرت، مثل خودم بشوی و ادامه دهنده‌ی راه ما؟»

دفتر را به دستم می‌دهد. «نوه‌ی گلم. شیما مفید، دختر کیانوش.» دفتری است با جلد آبی آسمانی که بر جلدش رنگین‌کمانی پل بسته. همراه دفتر یک شاخه گل رز قرمز است. گل در جعبه طلقی زیبایی است. انگار کودکی خفته در گهواره. درست مثل خود او، روزی که به دنیا آمد...


نظرات کاربران

f.jafarian
۱۴۰۰/۰۹/۰۱

خیلی قشنگ بود،استاد تجار عزیز بسیار زیبا فضاسازی کردند. من هیچ وقت فکر نمیکردم یه روزی بخوام انقدر مشتاق بشم ک برم کهریزک رو از نزدیک ببینم و هرگز فکر نمیکردم کهریزک اینجوری بنا شده باشه

کاربر ۹۸۳۷۰۰
۱۳۹۹/۰۶/۱۳

کتاب جالبی بود و بصورت هنرمندانه ای آسایشگاه کهریزک را معرفی کرده و بانیان آنرا از ابتدا تا بحال معرفی نموده اسن

زمان

۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱۲۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱۲۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۴,۰۰۰
۳۰%
تومان