دانلود کتاب صوتی سِر کامفرنس و میز شوالیه ها با صدای عادله نهاوندیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سِر کامفرنس و میز شوالیه ها اثر سیندی نیش واندر

دانلود و خرید کتاب صوتی سِر کامفرنس و میز شوالیه ها

معرفی کتاب صوتی سِر کامفرنس و میز شوالیه ها

کتاب صوتی داستان سِر کامفرنس و میز شوالیه ها، داستان شوالیه‌ی شجاعی است که در زمان شاه آرتور زندگی می‌کند و قرار است در یک نبرد بزرگ با سربازهای سرزمین همسایه به جنگ بروند. سیندی نیش واندر داستان سِر کامفرنس و میز شوالیه ها را نوشته و محمد طالشیان آن را به فارسی برگردانده است. نسخه صوتی این اثر محصول انتشارات آوا رسا است. 

درباره‌ی کتاب صوتی سِر کامفرنس و میز شوالیه ها

به وجود آمدن میز گرد، داستان جذاب و بامزه‌ای دارد. در افسانه‌ی سر کامفرنس و میز شوالیه ها با ماجرای ساخته شدن میز گرد آشنا می‌شویم و درباره‌ی شکل دایره چیزهایی میاموزیم.

مردم سرزمین کملوت، در شادی و صلح و آرامش زندگی می‌کنند. شاه آرتور که پادشاه سرزمین است آن را به خوبی اداره می‌کند و مردم خوشحالند. اما مشکلی در راه است. سربازهای سرزمین همسایه‌ می‌خواهند که به سرزمین آن‌ها حمله کنند و پادشاه تمام شوالیه‌های شجاع را دور هم جمع می‌کند تا فکری به حال وضعیت پیش آمده بکنند. روز اول وقتی همه برای مشورت دور هم جمع می‌شوند سر کامفرنس مجبور می‌شود همه‌اش داد بزند تا صدایش به آن طرف میز برسد. بنابراین همسر او، لیدی‌دی پیشنهاد می‌کند که میز مربعی بسازند تا همه بتوانند صدای همدیگر را بشنوند اما پادشاه میز مربعی شکل را دوست ندارد. چون از گوشه‌های میز صدای پچ پچ میاید. سر کامفرنس باید کار دیگری بکند...

کتاب صوتی سِر کامفرنس و میز شوالیه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

داستان کتاب صوتی سِر کامفرنس و میز شوالیه ها برای کودکانی که سال‌های مدرسه‌شان را می‌گذرانند و نوجوانان جذاب و شنیدنی است. 

جملاتی از کتاب سِر کامفرنس و میز شوالیه ها

زمان‌های قدیم، در سرزمین کَمِلوت شوالیه‌های زیادی زندگی می‌کردند. پادشاه آن منطقه شاه آرتور، فرد قدرتمند و مهربونی بود و مردم سرزمینش در صلح و آرامش به زندگی خودشان ادامه می‌دادند. اما مشکل از جایی شروع شد که متوجه شدند سربازهای سرزمین همسایه در حال نزدیک شدن به مرز شمالی آنجا بودند. نیروهای دشمن نزدیک و نزدیک‌تر می‌شدند و شاه آرتور تصمیم گرفت تا راه مقابله با آن‌ها را از مورد اعتمادترین شوالیه‌ها بپرسد...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ دقیقه

حجم

۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ دقیقه

حجم

۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان