دانلود کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل با صدای محمد عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج سمیویل  کلاسون

دانلود و خرید کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

امتیاز:
۴.۳از ۶۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

کتاب ثروتمندترین مرد بابل، کتابی درباره‌ی به انجام رساندن اهداف بر اساس توانایی‌ها و رسیدن به موفقیت و کامیابی در مسائل مالی و اقتصادی است. جورج سیموئل کلاسون نویسنده‌ی این کتاب است و محیا فراست آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب محصول انتشارات نوین کتاب گویا است.

درباره‌ی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

بابل یکی از اولین شهرهایی که تمدن در آن شکل گرفت و ثروتمندترین شهر دوران باستان بود. پول برای اولین بار در بابل شکل گرفت و اولین معامله انجام شد.  اما این شهر ثروتمند، دارای هیچ منابع طبیعی نبود، در هیچ مسیر تجاری قرار نداشت و بارندگی در آن بسیار کم بود. بابل باستان که مهد پرورش مالی بوده، چطور به چنین ثروت عظیمی رسید؟

 تک تک شهروندان بابل، ثروتمند بودند. آنان ارزش پول، اصول پول درآوردن، حفظ کردن و سپس چند برابر کردن آن را می‌دانستند. و به همین روش به هرچه خواستند، یعنی درآمد و سرمایه‌ای برای آینده دست پیدا کردند. 

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل به شما می‌گوید که نه تنها پول چرک کف دست نیست، بلکه وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف و آرزوهایمان است. در این کتاب می‌شنویم که چطور به پول برسیم و چطور به ثروت خودمان بیفزاییم.این کتاب بهترین راهنمای شما برای درک امور مالی است. دانش و بینشی فراهم می‌کند تا به کمک آن به ثروت برسید. آن را جمع‌آوری کنید و بر آن بیفزایید. کتابی که الهام‌بخش افراد ثروتمند دنیا از جمله رابرت کیوساکی هم بوده است.

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل برای تمام افرادی که دوست دارند، کسب و کارشان را رونق بخشند و به ثروت برسند، و برای این کار به برنامه‌ای نیاز دارند، جذاب و کاربردی است.

درباره‌ی جورج سیموئل کلاسون

جورج سیموئل کلاسون، نویسنده و ناشری آمریکایی است. او که در رشته مهندسی تحصیل کرده بود، اولین شرکت خود را در زمینه نقشه‌کشی تاسیس کرد. این شرکت به موفقیت‌های بزرگی در زمان خودش رسید اما در رکود بزرگ آمریکا از دست رفت. شرکت بعدی او شرکت انتشاراتی کلاسون بود که نخستین ناشر نقشه راه‌ها در آمریکا بود. جورج جزواتی در مورد راه‌های رسیدن به ثروت و افزایش آن منتشر کرد که به سرعت مورد استقبال بانک‌ها و بیمه‌ها قرار گرفت و آنها در تعداد زیاد آن را تکثیر کرده و به کارمندانشان دادند. کم‌کم شهرت این جزوه‌ها به حدی رسید که همه مردم در مورد آن شنیده بودند. جورج جزوات را باهم ادغام و کتاب ثروتمندترین مرد بابل را منتشر کرد و این کتاب تبدیل به یکی از مهمترین کتاب‌های موفقیت دنیا شد.

فهرست

  • مقدمه
  • تاریخچه
  • مردی در جستجوی طلا
  • ثروتمند ترین مرد بابل
  • هفت راهکار برای حل مشکل یک کیسه خاک
  • ملاقات با فرشته خوش اقبالی
  • پنج قانون کسب طلا
  • صراف بابلی
  • دیوارهای بابلی
  • دلال شترپز بابل
  • لوح‌های گلی بابل
  • خوش‌شانس ترین مرد بابل

نظرات کاربران

hediye
۱۳۹۸/۰۸/۲۵

من این کتاب و تازه تموم کردم از سخنرانی موفق ترین ادمای دنیا بهم معرفی شد که برای موفقیت در کشب و کار باید این کناب بخونید تو این کتاب با حکایت بهتون اصول کسب و کار و اصول سرمایه

- بیشتر
افشین
۱۴۰۰/۱۱/۰۷

کل کتاب یک جمله هست.۱۰ درصد از درامدت رو سرمایه گزاری کن.اما همین یک جمله مهم ارزش ده بار خواندن کتاب رو داره

رضا
۱۳۹۹/۰۶/۰۹

کتاب خوبیه ترجمه خوبی داره یکی از دوستان همین فرمول رو در پیش گرفت و به نتیجه هم رسید

nasrin
۱۴۰۰/۰۸/۱۳

به نظرم هر شخصی چه خانم چه آقا حتما باید این کتاب رو بخونه عالی بود عالییییییییییی

کاربر ۵۰۱۵۴۲۰
۱۴۰۱/۰۷/۰۸

عالی عالی عالی عالی بود/به نظرم این کتاب از لازمه های زندگی هر کسی میتونه باشه/ای کاش این کتاب ۳۰ سال پیش در مدارسمون تدریس میشد

sogol
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

باسلام کتاب هم از نظر متن و محتوا و هم گویندگی عالی، و بینظیر بود. درعین سادگی پر از مفاهیم کاملا کاربردی برای مدیریت امور مالی هست و امیدوارم همه شرایط یکبار خوندنش رو داشته باشن.. مرسی از طاقچه

Naserravar
۱۴۰۱/۰۸/۰۸

من کتابشو خوندم و خوندنش رو به همه پیشنهاد میکنم خصوصا قشر متوسط جامعه

سیدمجتبی حسینی
۱۴۰۱/۰۷/۲۳

یه چیز عجیبیه این کتاب واقعا هربار گوش میکنی چیز جدید گیرت میاد

الناز نصرتی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

بنظرم خیلی کتاب مفید و سودمندی بود شاید اگر زودتر میخوندمش خیلی بیشتر پیشرفت میکردم اما الان خیلی از مطالبش دقیقا منو یاد اشتباهاتی انداخت که بارها و بارها دیدمشون من خیلی از مطالعه ی این کتاب لذت بردم امیدوارم

- بیشتر
کاربر ۱۳۸۶۶۸۰
۱۴۰۰/۰۶/۱۲

کتاب خیلی خوبه روش‌های روشن وساده پیشنهاد میده

زمان

۶ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۳۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۳۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۳۳,۶۰۰
۳۰%
تومان