دانلود کتاب صوتی آسانترین روش ترک سیگار با صدای حافظ نیازی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آسانترین روش ترک سیگار اثر آل‍ن‌ ک‍ار

دانلود و خرید کتاب صوتی آسانترین روش ترک سیگار

نویسنده:آل‍ن‌ ک‍ار
گوینده:حافظ نیازی
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آسانترین روش ترک سیگار

آسان‌ترین روش ترک سیگار اثر آلن کار و ترجمه دکتر نوذر نیازی است که با صدای حافظ نیازی می‌شنوید.

کتاب حاضر به بیش از ۲۰ زبان مختلف ترجمه شده و در زمره‌ی پر فروش‌ترین کتاب‌های جهان قرارگرفته‌است. مترجم کتاب می‌گوید: 

«شهرت و موفقیت جهانی کتاب حاضر به خاطر نوع برخورد نویسنده و دیدگاه وی نسبت به مسأله دخانیات و نیز ارائه راهکارهای عملی در ترک سیگار می‌باشد. آنچه که مانع فرد سیگاری در ترک سیگار می‌شود، ترس است. ترس از این که وی بدون سیگار قادر نخواهد بود از عهده‌ی فشارهای روانی برآید، ازمناسبات اجتماعی و خوردن غذا لذت ببرد، تمرکز کند و ... آنچه که افراد سیگاری برای ترک کردن به آن نیازمندند، رها شدن ازیک سری احساسات نادرست و تصورات غلط در مورد مصرف سیگار است».

شنیدن کتاب صوتی آسانترین روش ترک سیگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

سیگاری‌هایی که می‌خواهند ترک کنند، افراد علاقه‌مند به بحث ترک به طور کلی، کسانی که می‌خواهند بدانند چرا اراده به تنهایی برای ترک کافی نیست.

 درباره آلن کار

آلن کار در حرفه‌ی حسابرسی فرد بسیار موفقی بوده، اما اعتیاد به کشیدن صد نخ سیگار در روز، وی را از ادامه‌ی زندگی مأیوس ساخت. پس از بارها تلاش برای ترک سیگار و عدم موفقیت، بالاخره در سال ۱۹۹۳ موفق به کشف روشی شد که دنیا انتظارش را می‌کشید، یعنی آسان‌ترین روش ترک سیگار. او اکنون صاحب شبکه‌ی گسترده‌ای از کلینیک‌های ترک سیگار در اکثر نقاط جهان است..

جملاتی از کتاب آسانترین روش ترک سیگار

از مشاوره با افراد سیگاری مطرح می‌کنم این است: «آیا می‌خواهید سیگار را ترک کنید؟» این سؤال کمی احمقانه به‌نظرمی‌رسد چون تمام افراد سیگاری واقعاً دوست دارند سیگار را ترک کنند. برای اثبات این موضوع از آنها بپرسید: «با شناختی که اکنون از سیگار دارید، اگر می توانستید به زمانی برگردید که سیگاری نبودید آیا باز هم سیگار می‌کشیدید؟» در جواب اکثراً خواهندگفت: «به هیچ عنوان».اگر از بیشتر افراد سیگاری ـ حتی آنهایی که فکر نمی‌کنند سیگار برای سلامتشان مضر باشد یا آنهایی که نگران تأثیر منفی سیگار در جامعه نیستند و یا کسانی که استطاعت مالی دارند و می‌توانند از عهده مخارج آن برآیند (که امروزه تعداد این افراد زیاد نیست) ـ بپرسید که آیا آنها فرزندانشان را به کشیدن سیگار تشویق می‌کنند یا خیر؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد