دانلود و خرید کتاب انتخاب جنسیت فرزند (دختر یا پسر) لاندروم بی. شتلز ترجمه محبوبه رمضان زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انتخاب جنسیت فرزند (دختر یا پسر) اثر لاندروم بی. شتلز

کتاب انتخاب جنسیت فرزند (دختر یا پسر)

معرفی کتاب انتخاب جنسیت فرزند (دختر یا پسر)

کتاب الکترونیکی «انتخاب جنسیت فرزند (دختر یا پسر)» نوشتهٔ لاندروم بی. شتلز با ترجمهٔ محبوبه رمضان زاده در انتشارات کتاب درمانی چاپ شده است.

درباره کتاب انتخاب جنسیت فرزند (دختر یا پسر)

به گفتهٔ نویسنده، این کتاب حاوی آخرین اطلاعات در مورد انتخاب جنسیت است. روش‌های مطرح‌شده در کتاب طی سال‌ها بهبود و ارتقاء تبدیل به شیوه‌ای آسان و در دسترس برای همگان شده است. در این کتاب شیوه‌های انتخاب جنسیت اعم از تکنولوژی مدرن و سنتی آورده شده است که در هر فصل شرح داده خواهد شد. در واقع این توضیحات بیان دوباره یا متفاوت روش‌های شتلز هستند. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با استفاده از روش شتلز نتایج خوبی گرفته‌اند. درصد موفقیت این شیوه برای زوج‌های خواهان دختر ۷۵ درصد و برای زن و شوهرهای خواهان پسر ۸۰ درصد است.

کتاب انتخاب جنسیت فرزند (دختر یا پسر) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که قصد دارند جنسیت فرزندشان را انتخاب کنند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب انتخاب جنسیت فرزند (دختر یا پسر)

«تئوری ویلبور تابر، در میان تئوری‌های جالب توجه انتخاب جنسیت به چشم می‌خورد که در کتاب خود با نام ”راز جنسیت“ پیشنهاداتش را ارائه داد. تابر معتقد بود که قدرت به تنهایی می‌تواند نتیجه جنسیت را تعیین کند. وی توصیه کرد که شوهران، تکنیکی را تمرین کنند که همسرشان را به حد هیپنوتیزم برساند و برای پسردار شدن همزمان با مقاربت، آن‌ها را در وضعیتی نزدیک به خواب قرار دهند. این توصیه در زمان مقاربت دنبال می‌شود و ترجیحاً باید عمل تولید مثل با مشارکت کمتر خانم همراه باشد. بعدها تابر به شوهر توصیه می‌کند که اگر خانمی کلاً خوابش نبرد، بیوگرافی مردان بزرگ و مشهور را برای همسرش بخواند. از بین کسانی که مشتاقانه کار تابر را دنبال کردند می‌توان دکتر والاس هافمن را نام برد که کتاب ” ناباروری و انتخاب جنسیت“ را به رشته تحریر در آورد.

دکتر هافمن، معتقد بود که افکار فرد نه تنها می‌تواند جنسیت فرزند را تعیین کند بلکه آینده فرزند را نیز مشخص می‌کند. بنابراین فرد باید در مورد چارچوب فکری خود در زمان مقاربت احتیاط کند.

کتاب‌های متعددی در زمینه تأثیر رژیم غذایی بر جنسیت منتشر شده است (در فصل بعد بیشتر در این مورد بحث خواهیم کرد). دکتر فرانک کرفت در کتاب خود با نام ” جنسیت جنین: کشف جدید در مورد قانون قدیمی“ اصرار داشت که تغذیه مطلوب سبب دختردار شدن می‌شود. از طرف دیگر جان مک‌الراتس، در کتاب خود با نام ”کلید کنترل جنسیت یا تعیین سلولی جنسیت و قوانین فیزیولوژیکی که کنترل آن را برعهده داشت“ بیان کرد که تغذیه مناسب باعث پسردار شدن می‌شود.

در قرن بیستم کتاب‌های مفید بسیاری در مورد انتخاب جنسیت، شیوه یونانیان را خاطر نشان کردند. در بسیاری از این کتاب‌ها همسران پرشورتر یا شجاع‌تر ادعا می‌کنند که جنسیت را تعیین کرده‌اند. اگر مردی لاغر (۴۵ کیلویی) هستید باید کمی وزن خود را بالا ببرید.

در گذشته پس از تولد اولین فرزند که جنسیت آن را به‌ندرت می‌توان تعیین کرد، والدین فقط به ماه تولد نوزاد توجه می‌کردند و برطبق آن برای جنسیت و ماه تولد نوزاد دلخواهشان برنامه‌ریزی می‌کردند. ما نمی‌دانیم که پس از شکست والدین در تولد جنسیت دلخواهشان چه توضیحی به آن‌ها داده می‌شد؟ شاید فقط به آن‌ها می‌گفتند که شما نتوانستید ماه‌ها را به درستی حساب کنید. در حالی‌که برخی سرگرم تئوری راست-چپ بودند، سایرین به هاله ماه و موقعیت ستارگان توجه می‌کردند. تعدادی از تئوری پردازان انتخاب جنسیت از علم ستاره‌شناسی به منظور انتخاب جنسیت فرزندشان استفاده می‌کردند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

حجم

۲۸۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

قیمت:
۴۱,۳۰۰
تومان