دانلود کتاب صوتی جنایات آلمانی مکافات روسی با صدای احسان چریکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جنایات آلمانی مکافات روسی اثر دانیل گرانین

دانلود و خرید کتاب صوتی جنایات آلمانی مکافات روسی

معرفی کتاب صوتی جنایات آلمانی مکافات روسی

کتاب جنایات آلمانی مکافات روسی، اثر بلند دانیل گرانین نویسنده‌ی روس درباره زندگی آدم‌ها است. آدم‌هایی که از پس حوادث سهمگین و عجیب زندگی برآمده‌اند. دختری روس و پسری آلمانی که عاشق شده‌اند و هرکدام قصه‌ی عشق و سودای مهاجرت در سر دارد. 

این اثر را نازیلا حاجیوا و فضه نظری از زبان روسی به فارسی برگردانده‌اند و نشر نیستان آن را چاپ و منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب جنایات آلمانی مکافات روسی

نام کتاب جنایات آلمانی مکافات روسی شاید یادآور جنایت و مکافات داستایوفکسی باشد. اما داستانش، داستان زندگی دختری روسی و پسری آلمانی‌ را شرح می‌دهد که در کشمکش میان عشق و مهاجرت از سرزمینی که در آن زندگی کرده‌اند، به سر می‌برند. در حقیقت نگاه گرانین به مهم‌ترین دغدغه‌های موجود پیرامون نظام زیستی در اتحاد جمهوری شوروی سابق و تفکر در آن است و نمایی جدید و ناب از انسان رشد پیدا کرده در بستر ایده‌آل‌های سوسیالیزم را پیش چشم‌ قرار می‌دهد که بی‌نیاز از نقد، خود به روشنی گواهی بر فرجام این ایدئولوژی برای پیروان آن است.

کتاب جنایات آلمانی مکافات روسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب جنایات آلمانی مکافات روسی برای دوست‌داران ادبیات روسی و علاقه‌مندان به داستان‌هایی با موضوعات سیاسی و اجتماعی خواندنی و جذاب است.

درباره‌ی دانیل گرانین

دانیل گرانین مهندس روسی است. او هنگام حمله نازی‌ها به کشورش به ارتش سرخ پیوست و تا پایان جنگ جهانی دوم در ارتش باقی ماند و همین مدت اقامت در ارتش سبب شد تا یکی از مشهورترین آثارش «ستوان من» را درباره محاصره لنینگراد از سوی نازی‌ها را بنویسد. او با توجه به محیط کاری خودش، آثاری هم درباره‌ی آزمایشگاه، دانشجویان و دانشمندان نیز نوشته است. گرانین دو سال پیش درگذشت.

جملاتی از کتاب جنایات آلمانی، مکافات روسی

مذاکرات به سختی پیش می‌رفت. شرکت زیمنس مذاکره کنندگان با تجربه‌ای داشت. آن‌ها هوشمندانه قیمت مناسب را تثبیت و زمان تحویل را تعیین می‌کردند. صرف نظر از تسلط به زبان آلمانی که دلیل اعزام آنتون به برلین بود، او تنها تازه وارد خوشتیپی بود که پشتکار داشت و زودباور بود...

همه حاضرین اطراف خانم مسن ریزنقش چاقی جمع شده بودند. خانم موهای خاکستری رنگش را پوش داده بود. آنتون با خودش فکر کرد «موهاش مث کف روی لیوان آبجوئه»

او خانم روتشیلد بود. آنتون را به او معرفی کردند. با انگشتان کوتاه سردش دست آنتون را لمس کرد...

نظرات کاربران

مروارید ابراهیمیان
۱۳۹۹/۰۲/۲۷

اول بگم که اگر اطلاعات کافی در خصوص تاریخ جنگ جهانی دوم ندارید، قبل از مطالعه این کتاب این کلید واژه ها رو جستجو کنید حتمأ : #حکومت_رایش #حزب_نازی #خانواده_روتشیلد #آلبرت_اشپیر #مستوفیل #فاوست #اصلاح_نژاد_آریایی #گرهارد_اشتنبرگ (بمب_اتم) #سوخومی #هایزنبرگ #دادگاههای_نورنبرگ #پیشوا (آدولف هیتلر) #کلوس_فوکس #اپنهاینر #ادوارد_تِلِر #خروشچف #کمونیسم فکر کنم الان تصمیم گرفتید کلا بیخیالش بشید 😊 خب باید

- بیشتر
Mo
۱۴۰۰/۰۷/۳۰

مطالبی که در کتاب های تاریخی بارها و بارها تکرار شده رو دوباره تکرار کرده و اسمش رو گذاشته رمان. تنها زحمت نویسنده این بوده که دو تا شخصیت هم خلق کرده!

زمان

۵ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۲۱۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۲۱۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان