دانلود کتاب صوتی شیوه گرگ اثر جردن بلفورت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شیوه گرگ؛ سیستم فروش خط مستقیم اثر جردن بلفورت

دانلود و خرید کتاب صوتی شیوه گرگ؛ سیستم فروش خط مستقیم

معرفی کتاب صوتی شیوه گرگ؛ سیستم فروش خط مستقیم

جردن بلفورت در کتاب صوتی شیوه گرگ با عنوان فرعی سیستم فروش خط مستقیم به شما می‌آموزد که چگونه با پایبندی به انسانیت و اصول اخلاقی، ثروت زیادی به دست آورید. او که به گرگ وال‌استریت شهرت دارد، با زبانی ساده راه‌های موفقیت در کسب‌وکار را توضیح می‌دهد؛ همه افراد، فارغ از میزان توانایی، مهارت‌ و تحصیلات، می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند و از راهکارهای ارائه شده در آن بهره‌مند شوند.

اگر شما هم می‌خواهید که در حرفه و شغل خود بهترین سخنگو، مذاکره‌کننده و فروشنده باشید نباید از مطالعه کتاب «شیوه گرگ» غافل شوید. نویسنده این کتاب، جردن بلفورت، یکی از افراد موفق در زمینه کسب‌وکار است.

درباره کتاب صوتی شیوه گرگ

کتاب صوتی شیوه گرگ نوشته‌ جردن بلفورت در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. بلفورت در این کتاب سیستم منحصربه‌فرد خود را در زمینه فروش آموزش می‌دهد؛ سیستمی که پیش از این فقط در کلاس‌های آموزشی او و با شهریه‌ای حدود ۲۰۰۰ دلار تدریس می‌شد.

سیستم فروش خط مستقیم به شما کمک می‌کند تا با تبدیل شدن به یک ستاره فروش، به درآمد بالایی دست یابید. بلفورت این سیستم فروش را در ۱۲ فصل توضیح می‌دهد و هنر متقاعدسازی را به شما می‌آموزد.

فروش خطی احتمال موفقیت شما را در معامله بیشتر می‌کند؛ این روش چرخه فروش را کوتاه و مشتریان شما را تبدیل به خریداران وفادار می‌کند.

این سیستم نه تنها جردن بلفورت بلکه تیم‌های فروش و مشتریان او را نیز ثروتمند کرد؛ همه تکنیک‌ها و نکاتی که در این کتاب برای آموزش فروش مستقیم مطرح شده‌اند، بارها امتحان خود را پس داده‌اند و در موقعیت‌های واقعی نیز به کار می‌آیند.

جردن بلفورت در نوشتن کتاب صوتی شیوه گرگ هیچ خساستی به خرج نداده و تجربیات و رازهای موفقیت خود را با صداقت به رشته تحریر درآورده است. او عقیده دارد می‌تواند به شما بیاموزد که چگونه هرچیزی را به هرکسی بفروشید. گرگ وال‌استریت در این کتاب توانایی متقاعد کردن مشتری را هنر فروش می‌نامد.

مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند تا با تصحیح صحبت‌های خود و انعطاف‌پذیری در ایجاد ارتباطات کلامی، جریان ثابت بازگشت مشتری را گسترش دهید و به تعداد مشتریان وفادار خود اضافه کنید. در این کتاب، سیستم فروش خط مستقیم با یک روش ساده و کاربردی توضیح داده شده که از نظر علمی به اثبات رسیده است. روشی که نه تنها زندگی کاری شما بلکه زندگی شخصی‌تان را نیز متحول می‌سازد.

کتاب صوتی شیوه گرگ یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز است و توانسته توجه بسیاری از بزرگان و متخصصان بازاریابی و فروش را به خود جلب کند. این کتاب ۱۲ فصل دارد و در هر فصل به یکی از رازهای فروش موفق پرداخته شده است.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم؟

فروشندگی یک شغل نیست؛ همه ما در زندگی به نوعی فروشنده‌ایم و همیشه در سعی داریم اطرافیان خود را برای انجام کاری متقاعد کنیم. فرزندی که والدین خود را برای رفتن به اردو متقاعد می‌کند، پسری که دختر موردعلاقه‌اش را برای ازدواج متقاعد می‌کند و کارجویی که در یک مصاحبه کاری شرکت کرده و درپی متقاعد کردن کارفرما برای استخدام اوست، همه و همه نوعی فروش هستند.

علاقه‌مندان به کتاب‌های استراتژی فروش از شنیدن کتاب صوتی شیوه گرگ لذت خواهند برد. کسانی که در حوزه بازاریابی و فروش فعالیت دارند می‌توانند با مطالعه این کتاب، فروش خود را گسترش دهند و به درآمد بیشتری برسند؛ اما این اثر تنها برای فروشندگان نیست و همه افراد می‌توانند از آموزه‌های آن در زندگی خود بهره ببرند.

چرا باید کتاب صوتی شیوه گرگ را بشنویم؟

مذاکره و متقاعد کردن بخشی از زندگی هستند و همه ما نیاز داریم مهارت متقاعدسازی را بیاموزیم. جردن بلفورت در کتاب صوتی شیوه گرگ راه‌های رسیدن به این توانایی را با زبانی ساده توضیح داده است. او عقیده دارد یادگیری استراتژی‌های فروش نه تنها برای افرادی که در این زمینه مشغول به کار هستند، بلکه برای هرکسی، با هر میزان سطح تحصیلات و در هر سنی موردنیاز است.

استفاده از شیوه نوین بلفورت در حوزه فروش، احتمال موفقیت در هر کاری را افزایش می‌دهد. مطالعه این کتاب ما را با روش‌های بهتری برای برقراری ارتباط آشنا می‌کند؛ خواهیم آموخت که تا حد نیاز انعطاف‌پذیر باشیم و تصمیم‌های منطقی بگیریم. بدین‌ترتیب می‌توانیم با رعایت اصول انسانی و اخلاقی به موفقیت برسیم و رویاهای خود را تبدیل به واقعیت کنیم.

فصل‌های کتاب

سرفصل‌های کتاب شیوه گرگ عبارتند از:

رمزگشایی فروش و اثرگذاری

اختراع سیستم خط مستقیم

چهار ثانیه اول

لحن کلام و زبان بدن

مدیریت شرایط

یک فرمول نتیجه بخش برای مدیریت شرایط

لحن کلام پیشرفته

زبان بدن پیشرفته

هنر مشتری‌یابی

ده قانون در مشتری‌یابی خط مستقیم

علم و هنر پرزنتیشن‌های فروش در کلاس جهانی

هنر و علم حلقه‌زنی

درباره جردن بلفورت

جردن بلفورت متولد سال ۱۹۶۲ میلادی در نیویورک است. او که امروز به عنوان یکی از بزرگترین و موفق‌ترین فروشندگان و کارآفرینان جهان شناخته می‌شود، کودکی خود را در یک خانواده کاملا معمولی از قشر متوسط جامعه گذراند.

تصویر جردن بلفورت

بلفورت که به قول خودش فروشنده‌ای ذاتی بود از دوران جوانی وارد دنیای فروش شد و در سن ۲۷ سالگی توانست صاحب بزرگترین شرکت واسطه‌گری مالی در بورس آمریکا شود. او با تکیه بر اعتمادبه‌نفس بالای خود تبدیل به یک فروشنده قدرتمند شد و ثروتی عظیم به دست آورد.

اصول انسانی و اخلاقی در این مرحله از زندگی هیچ اهمیتی برای جردن نداشت؛ او سهم‌های بی‌ارزش بورس را با قیمت‌های بالا به مردم می‌فروخت و با تاسیس شرکت خود از افراد بیشتری کلاهبرداری کرد. گرگ وال‌استریت از این راه به ثروت زیادی دست یافت، اما در نهایت گرفتار قانون شد؛ او در سال ۱۹۹۸ میلادی دستگیر و راهی زندان شد.

جردن بلفورت در دوران محکومیت تصمیم گرفت راه و روش زندگی خود را تغییر دهد و دانش و تجربه‌هایش را در اختیار دیگران بگذارد. او با بررسی اتفاقات پر فرازونشیبی که پشت سر گذاشته بود، راه‌های درست افزایش فروش و ثروتمند شدن را پیدا کرد.

تا کنون بیش از ۵۰ شرکت موفق جهان از مشاوره‌های جردن بلفورت استفاده کرده و تجارت خود را گسترش داده‌اند. این نویسنده با بسیاری از مجله‌ها و روزنامه‌های مهم دنیا از جمله نیویورک‌تایمز، وال‌استریت ژورنال، فوربز، لس‌آنجلس‌تایمز و رولینگ استون داشته است.

بلفورت امروزه به عنوان یکی از مشهورترین متخصصان حوزه کسب‌وکار شناخته می‌شود. کتاب‌ها و سخنرانی‌های این کارآفرین موفق موردتوجه بسیاری از علاقه‌مندان دنیای تجارت واقع شده است و معتبرترین مجله‌های علمی دنیا مقاله‌های او را به چاپ می‌رسانند.

علاوه بر شیوه گرگ، اثر دیگری از جردن بلفورت با نام «دستگیری گرگ وال‌استریت» نیز تبدیل به یکی از کتاب‌های پرفروش جهان شد. این کتاب‌ها به ۲۵ زبان ترجمه شده و در بیش از ۶۰ کشور به فروش رسیده‌اند. در سال ۲۰۱۳ نیز کارگردان معروف، مارتین اسکورسیزی فیلم گرگ وال‌استریت را با الهام از زندگی وی ساخت که ایفای نقش بلفورت بر عهده لئوناردو دیکاپریو بود.

درباره فیلم گرگ وال استریت

فیلم گرگ وال‌استریت یک کمدی سیاه است و به روایت زندگی جردن بلفورت، کارگزار بورس آمریکا، می‌پردازد. بلفورت که با موفقیت در تجارت و فروش به شهرت رسیده بود، پس از سال ۲۰۱۳ و با انتشار فیلم گرگ وال‌استریت بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاد و در تاریخ جاودانه شد.

گرگ وال‌استریت لقبی است که بلفورت، در دوران جوانی و پیش از دستگیری، از طرف روزنامه وال‌استریت ژورنال گرفت؛ از همین رو کتاب و فیلمی که داستان زندگی او را روایت می‌کنند، با همین نام منتشر شدند.

فیلم گرگ وال‌استریت مورد استقبال خوبی واقع شد و توانست در جشنواره‌های مختلف از جمله گلدن‌گلوب و اسکار نامزد دریافت جایزه شود. جردن بلفورت در روند ساخت این فیلم حضور داشت و کمک فراوانی برای بهتر شدن نتیجه کار کرد. دیکاپریو برای به تصویر کشیدن زندگی نابغه وال‌استریت چندبار با او ملاقات داشت و از راهنمایی‌هایش استفاده کرد. از دیگر ستارگان حاضر در این فیلم می‌شود به متیو مک‌کانهی و مارگو رابی اشاره کرد.

چه کسانی کتاب شیوه گرگ را به فارسی ترجمه کرده‌اند؟

جردن بلفورت در کتاب صوتی شیوه گرگ قدرت کلمات را به شما آموزش می‌دهد و به توضیح روش‌های پیش‌برد معامله و فروش می‌پردازد. این اثر به بیش از ۲۵ زبان زنده دنیا برگردانده شده و یکی از کتاب‌های پرفروش در زمینه کسب‌وکار است.

این کتاب در ایران نیز توسط افراد مختلف ترجمه شده و توسط نشریه‌های متفاوت از جمله نشر نوین، نشر نیک فرجام و نشر آزرمیدخت انتشار یافته‌ است. نشر نوین این اثر را با ترجمه روان و جذاب امیرپویا چراغی ارائه کرده که یکی از کامل‌ترین ترجمه‌های این کتاب است.

در بخشی از کتاب صوتی شیوه گرگ می‌شنویم

خوب یا بد، باید این حقیقت را بپذیریم که به‌عنوان انسان ما ذاتاً موجودات ترسویی هستیم. دائماً اطراف‌مان را بررسی می‌کنیم و برحسب دریافت‌مان از آن، تصمیمات فوری می‌گیریم. آیا امن است؟ آیا خطری در کمین است؟ آیا لازم است دربارهٔ چیزی بسیار محتاطانه عمل کنیم؟

این نوع از تصمیم‌گیریِ سریع، به روزهای غارنشینی و به مغز خزندهٔ ما برمی‌گردد.

در آن دوران وقتی چیزی می‌دیدیم، فوراً باید آن را وارسی می‌کردیم و تصمیم می‌گرفتیم که بمانیم یا فرار کنیم. فقط پس از آن‌که مطمئن می‌شدیم در امان هستیم، تصمیم می‌گرفتیم که آیا بمانیم و آن اطراف به‌دنبال مزایای احتمالی بگردیم یا نه.

امروزه، آن غریزهٔ تصمیم‌گیری سریع همچنان با ماست. البته سهم‌مان خیلی کمتر شده، چون معمولاً هر روز با شرایط مرگ و زندگی روبه‌رو نمی‌شویم. ولی همچنان روند آن به همان اندازه سریع اتفاق می‌افتد. درواقع، پشت تلفن در کمتر از چهار ثانیه و رو در رو فقط در یک‌چهارم ثانیه رخ می‌دهد. مغز به این سرعت واکنش نشان می‌دهد.

فکرش را بکنید: زمانی که مشتری را حضوری ملاقات می‌کنید، برای او فقط یک‌چهارم ثانیه طول می‌کشد تا نخستین تصمیم‌اش را راجع به شما بگیرد. ما این موضوع را به‌لطف آزمایشی که دانشمندان انجام داده‌اند می‌دانیم. در آن آزمایش، افرادی را به یک نوع خاص از دستگاه MRI که طرز کار مغز انسان هنگام پردازش اطلاعات را نشان می‌دهد، وصل کردند. وقتی دانشمندان تصویر یک شخص غریبه را به فرد مورد آزمایش نشان دادند، ابتدا قشر بصری‌اش، تقریباً به‌طور آنی روشن شد و سپس –یک‌چهارم ثانیه بعد- لوب پیش‌پیشانی۲۳ او روشن شد؛ یعنی جایی که مرکز قضاوت مغز قرار دارد و تصمیم گرفته می‌شود. به چنین سرعتی اتفاق می‌افتد.

نظرات کاربران

۱۲۳۴
۱۳۹۹/۰۱/۱۰

شاید ببرها و شیر ها قوی ترباشند اماهیچ گرگی در سیرک بازی نمیکند

امیر
۱۳۹۸/۰۸/۰۲

سلام اگه شغلی که دارید در رابطه با فروش ویا بازاریابی محصولی هستش پیشنهاد میکنم مطالعه کنید ، گوینده متن سعی زیادی کرده که هماننده خود نویسنده مطالبو بگه و به نظرم کارش خوب بوده

رضا
۱۳۹۸/۰۶/۳۰

کتاب خوبیه. صدای گوینده هم خوبه ا

وحید
۱۳۹۸/۱۰/۰۸

محتویات کتاب عالی و بی نظیر. ولی صدا رو اول میخواستم متوسط بگم ولی نیمه های کتاب احساس میکنی کسی نبوده برای گوینده یک لیوان آب بده . صدا خوب نبود. کیفیت صدا متوسط.

محمد بوربور
۱۳۹۹/۰۸/۰۶

کتاب بسیار عالی چون بزرگترین سیستم فروش جهان هست فقط کافی هست که بخونید شاید بتونید هر چی را بفروشید (مخصوصا اگر فروشنده هستید یا اینکه استعدادش رو دارید☺)

Enigma
۱۴۰۰/۰۵/۲۵

خود کتاب خوبه اما گویندگی جالب نیست ، صدا مونوتون و رو مخه . سر آدم درد میگیره .

سعید
۱۴۰۰/۰۱/۰۲

در انتخاب گوینده اصلا از شیوه گرگ تبعیت نشده چون بیان گوینده هیچ سنخیتی با موضوع کتاب نداشت و با صدا و لحنی کاملا غیرحرفه ای کلا نظر منو نسبت به کتاب به این خوبی بد کرد.

mahdi
۱۳۹۸/۰۷/۲۵

یک سیستم فروش منحصر به فرد توسط یک فرد منحصر به فرد این فوق العاده نیست!!!

کاربر ۳۰۹۱۷۷۸
۱۴۰۰/۰۳/۱۱

ترجمه افتضاح کتاب، و بدتر از آن گویندگی یکنواخت که انگیزه ادامه گوش دادن را از آدم میگیره. چقدر خوب میشد ترجمه ها تحت الفظی نبود و گوینده در این ۹‌ساعت در لحنش فراز و فرود داشت . حیف پول

- بیشتر
mahdi
۱۳۹۹/۱۲/۱۳

کتاب خوبیه اما این گوینده مناسب این کتاب نیست

زمان

۹ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۵۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۵۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان