دانلود کتاب صوتی اعتماد‌ به‌ نفس با صدای محمدرضا شاهرخی‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعتماد‌ به‌ نفس اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی اعتماد‌ به‌ نفس

معرفی کتاب صوتی اعتماد‌ به‌ نفس

شما می‌توانید کیفیت کلی زندگی خود را به طور چشم‌گیری، بسیار سریع‌تر از آن‌چه تصور می‌کنید، بهبود بخشید. در حقیقت تمام آن‌چه به آن نیازمندید، عبارت است از: میل به تغییر، تصمیم به عمل، نظم در اِعمال رفتارهای جدیدی که تصمیم به انجام آن گرفته‌اید، و عزم راسخ و مقاومت تا زمانی که به نتایجی که قصد دارید، دست یابید. کتاب صوتی «اعتماد به نفس» برایان تریسی (-۱۹۴۴) به شما کمک خواهد کرد تا تصویر شفاف‌تری از موفقیت خود و چگونگی ساختن زندگی دلخواهتان به‌دست آورید. برایان در این مجموعهٔ جدید و قدرتمند راهکارهای بی‌شماری به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن به منظور ارزیابی، استفادهٔ بهتر و اجرای راهبردهای جدید برای برخورداری از یک زندگی آسان‌تر، بهتر و پربارتر استفاده نمایید. برای دستیابی به حداکثر مزایای این کتاب، هر یک از فصول آن را حداقل دو یا سه بار گوش کنید، سپس به تمرین فصل مربوطه بپردازید. گوش دادن مکرر فصول کتاب به شما امکان می‌دهد هر مرتبه، مطالب بیشتر در اعماق ذهن ناخودآگاهتان فرو رفته و به بینش جدیدتری برسید. هنگام گوش کردن حتماً کاغذ و خودکار کنار دستتان داشته باشید و آماده باشید هرگاه به نظریه یا تکنیک جالبی برخوردید، آن را یادداشت کنید. به نظراتی که به وضعیت، شغل و سبک زندگی‌تان مربوط می‌شود بیندیشید؛ سپس برنامه‌ریزی کنید تا در روزهای آینده به آن بپردازید. در صورت امکان، زمان مشخصی برای خود تعیین نمایید و متعهد شوید که بر اساس زمانبندی انجام شده، آن را دنبال کنید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر 3987826
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

من کتاب وخریدم برام باز نشد چکار کنم

کاربر ۲۹۹۲۶۴۱
۱۴۰۰/۰۱/۰۵

عالی

ali
۱۳۹۷/۱۱/۲۹

صدای گوینده و نهوه خواندن اصلا مناسب این کتاب نیست شور و شوقی ایجاد نمی کنه برای گوش دادن و کنجکاو بودن

hmoomh
۱۳۹۸/۱۲/۲۵

خواننده خیلی آروم میخونه و همین باعث میشه حواس آدم از کتاب به اطراف پرت شه, سرعت خواندن کتاب صوتی استاندارد خیلی بیشتر از اینه

کاربر ۱۹۷۹۵۵۶
۱۳۹۹/۰۴/۱۶

به درک که خوب نیست.میخواستین نخرین :)

زمان

۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۲۸۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۲۸۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان