دانلود کتاب صوتی بیشعوری با صدای میثم نیکنام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیشعوری اثر خاویر  کرمنت

دانلود و خرید کتاب صوتی بیشعوری

معرفی کتاب صوتی بیشعوری

کتاب صوتی بیشعوری اثر خاویر کرمنت و ترجمه محمود فرجامی، کتابی طنزآمیز است که درباره یکی از بیماری‌های قرن معاصر یعنی بیشعوری صحبت می‌کند و راهکارهایی نیز برای شناسایی و درمان این بیماری دارد.

این کتاب در کابل توسط نشر زریاب و در لندن توسط نشر اچ اند اس مدیا نیز به‌طور جداگانه منتشر شده است. در ایران نیز بعد از سال‌ها انتظار در صف مجوز، منتشر شد و چاپ‌های پی در پی و تیراژ بالای آن، گواهی بر پرطرفدار بودن آن است.

نسخه صوتی بیشعوری را می‌توانید با صدای یکی از صداپیشگان خوش صدای کشور، میثم نیکنام بشنوید.

درباره کتاب صوتی بیشعوری

«وقتی می‌میرد، خودتان متوجهش نیستید، بلکه اطرفیان شما هستند که رنج می‌کشند. بیشعوری هم درست مانند همین است.» همین یک جمله از کتاب بیشعوری چنان سر و صدایی به پا کرد که توجه‌ها به این کتاب جلب شد. کتابی که برای منتشر شدن در ایران، سال‌ها در انتظار مجوز بود اما بعد از انتشار بارها و بارها تجدید چاپ شد.

خاویر کرمنت در کتاب بیشعوری درباره بیماری صحبت می‌کند که از پدیده‌های عصر معاصر زندگی ما است. او مثال‌هایی را از زندگی خودش بیان می‌کند که به درک و شناخت بهتر این پدیده کمک می‌کند. زمانی که همه افراد دور و برتان با احترام با شما رفتار می‌کنند اما درنهایت متوجه می‌شوید که این احترام برآمده از ترس است.

اما در کتاب بیشعوری چه چیزهایی می‌خوانیم؟ در بخش اول کتاب با تعریف، ماهیت و شدت بیشعوری آشنا می‌شویم که به گفته نویسنده، یک مرض است. در بخش بعدی کتاب انواع بیشعورها را می‌شناسیم. در ادامه درباره جامعه بیشعور و همچنین زندگی با بیشعورها می‌خوانیم و بخش آخر کتاب، راه نجات، مراحل و وسایل درمان را به ما نشان می‌دهد.

چرا باید کتاب صوتی بیشعوری را گوش کنیم؟

اول از همه نباید فراموش کرد که این کتاب در دسته کتاب‌های طنز جای می‌گیرد. اما مزایا و فواید آن این است که علاوه بر اینکه با کتاب می‌خندید، با یکی از هولناک‌ترین فجایع بشری که همان همه‌گیر شدن بیماری بیشعوری است، آشنا می‌شوید.

آمازون این کتاب را « یکی از بامزه ترین کتاب های دهه» می‌داند. بهرحال انتخاب با شما است. کتاب را می‌خوانید تا درباره بیشعوری بیشتر بدانید؟ کتاب را می‌خوانید تا در اوقات فراغتتان کار مفیدی انجام داده باشید و یا کتاب را می‌خوانید تا رفتارهایی را شناسایی کنید که در دسته بندی رفتارهای بیشعورانه قرار می‌گیرند تا از آن‌ها اجتناب ‌کنید؟

کتاب صوتی بیشعوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به مطالعه کتاب‌های طنز علاقه دارید، کتاب صوتی بیشعوری و سری کتاب‌های بعد از آن گزینه‌های عالی برای شما محسوب می‌شوند. علاوه بر این، این کتاب رفتارهایی را معرفی می‌کند که در این دسته بندی جای می‌گیرند. این اثر را می‌توان کتابی دانست که به ما کمک کند تا از برخی کارها و حرکات ناشایست جلوگیری کنیم یا به عبارت دیگر «ادب از بی ادبان بیاموزیم.»

درباره خاویر کرمنت

شاید عجیب به نظر برسد اما درباره خاویر کرمنت، این نویسنده که کتابش در ایران چنین پرطرفدار است، مطالب زیادی نمی‌توانید در اینترنت پیدا کنید. همین موضوع هم باعث شده است تا یادداشت‌های طنز آمیز بسیاری، حول محور هویت حقیقی او در فضای مجازی منتشر شود.

بهرحال او در همین کتاب از خود و زندگی‌اش صحبت می‌کند و کتاب بیشعوری یکی از منابع خوب برای شناخت او است.

خاویر کرمنت پزشک و روان‌شناس آمریکایی است. او در ایران به دلیل نوشتن کتاب بیشعوری و کتاب‌هایی که بعد از آن منتشر شد، مشهور و شناخته شده است. کسی که خودش را به عنوان یک بیشعور شناسایی کرد و برای جبران رفتارش، بعد از پژوهش پیرامون این مفهوم، سری کتاب‌های بیشعوری را منتشر کرد تا به افراد دیگر کمک کرده باشد.

از میان نوشته‌های او می‌توان به کتاب‌های بیشعوری، بیشعور‌های پوست کلفت را بشناس، بیشعورهای ابدی و توطئه بیشعورها اشاره کرد که البته با نام‌های مختلف و به دست مترجمان مختلف ترجمه شده‌اند. هرچند به گفته محمود فرجامی، مترجم این کتاب، این نسخه با رعایت حق کپی رایت در ایران منتشر شده است.

درباره محمود فرجامی

محمود فرجامی ۴ خرداد ۱۳۵۶ در مشهد متولد شد. او روزنامه نگار، نویسنده و مترجم، طنزپرداز و پژوهشگر در زمینه طنز است. او همچنین یکی از بنیانگذاران و مدیران انجمن جهانی طنز فارسی است.

فرجامی در دانشگاه به تحصیل در رشته کامپیوتر تا مقطع لیسانس پرداخت و فوق لیسانسش را در رشته حکمت و فلسفه اسلامی به پایان برد. برای دکتری از دانشگاه علوم مالزی و در رشته ارتباطات فارغ التحصیل شد.

او برای پایان نامه دکتری‌اش از انگیزه‌های تولید طنز سیاسی در ایران نوشت و با بسیاری از طنزپردازان ایرانی از جمله هادی خرسندی، سید ابراهیم نبوی، رویا صدر، ابوالفضل زرویی نصرآباد، فیروزه مظفری، مانا نیستانی، پوریا عالمی، هادی حیدری و ف. م. سخن مصاحبه و گفتگو کرد.

در سال ۱۳۸۷ کتاب بیشعوری را ترجمه کرد. این کتاب مدت‌ها در انتظار مجوز بود تا نهایتا در سال ۱۳۹۳ منتشر شد. هشت ماه پس از چاپ نخست به چاپ بیستم و آستانه تیراژ پنجاه هزار جلدی رسید.

محمود فرجامی این روزها در اسلو نروژ زندگی می‌کند.

درباره میثم نیکنام

میثم نیکنام گوینده، دوبلر و مجری رادیو و تلویزیون ایران است. او کار در زمینه دوبله را در سال ۱۳۸۳ به صورت حرفه‌ای آغاز کرد و به سرعت به یکی از صداپیشگان پرکار بدل شد.

شاید صدای او را در بسیاری از سریال‌هایی که از تلویزیون پخش شدند، شنیده باشید. او در دوبله سریال‌های جواهری در قصر، امپراتور دریا، فرار از زندان، لاست، ۲۴، پرستاران و هشدار برای کبرا ۱۱ فعالیت کرده است.

میثم نیکنام در رادیو نیز مشغول فعالیت است و با برنامه‌های «فرصت ناب زندگی» که از رادیو ایران پخش می‌شود، «سلام صبح بخیر» و «به وقت تهران» که از شبکه جهانی صدا پخش می‌شود نیز همکاری دارد. او در سریال سال‌های مشروطه و فیلم نابخشوده نیز به ایفای نقش پرداخته است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد