دانلود کتاب صوتی شهامت با صدای نغمه عزیزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شهامت اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی شهامت

معرفی کتاب صوتی شهامت

کتاب صوتی «شهامت» نوشته دبی فورد (۲۰۱۳-۱۹۵۵)، نویسنده و سخنران انگیزشی در حوزه خودیاری است. هر روز با گزينه‌های زيادی روبه‌رو می‌شويم. انتخاب‌هايی كه می‌تواند اعتماد به نفس و قدرت روحی ما را افزايش دهد يا آنها را از ريشه بخشكاند. اعتماد به‌ نفس‌مان را كه از دست بدهيم؛ توان بيان حقيقت را از دست داده و احساس ضعف؛ درماندگی و ناتوانی می‌كنيم. حتی قدرت دفاع از حق خود را نداشته و تبديل به آدمی می‌شويم كه به راحتی بازيچه‌ی دست ديگران مي‌شود. رسيدن به نيروی درون و ساختن دوباره‌ی اعتماد به نفس از دست رفته؛ كاری ظريف و در عين‌ حال عملي است. اين كتاب مسلما راهنمای خوبی برای شما خواهد بود تا بر ترس‌هايتان غلبه كنيد و زندگی را از نو بسازيد.
معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

n.a
۱۳۹۸/۰۸/۲۹

کلا من طرفدار کتاب های دبی فوردم. اولین کتابی که از این نویسنده خوندم نیمه تاریک وجود بود و دومینش هم این کتاب.به نظرم فوق العادن. من که به دوستانم معرفی کردم و اونها هم خوندنش و راضی بودن

سعید
۱۳۹۹/۰۴/۲۳

این کتاب رو برای خانمها نوشته و بارها تاکید میکنه

علیرضا
۱۳۹۷/۰۸/۲۳

این همون کتاب شجاعته؟

زمان

۳ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۸۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۸۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان