دانلود کتاب صوتی خوشبختی در یک کلام با صدای نغمه عزیزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خوشبختی در یک کلام اثر اندرو ماتیوز

دانلود و خرید کتاب صوتی خوشبختی در یک کلام

معرفی کتاب صوتی خوشبختی در یک کلام

کتاب صوتی خوشبختی در یک کلام، نوشته اندرو ماتیوز، کتابی است که به ما کمک می‌کند تا با تغییر قالب‌های ذهنی‌مان، در مسیر تغییر زندگی و خوشبختی قرار بگیریم. 

نسخه صوتی کتاب خوشبختی در یک کلام را با ترجمه‌ی فرخ بافنده و صدای نغمه عزیزی بشنوید و مسیر منحصر به فرد خودتان را بسازید.

درباره‌ی کتاب صوتی خوشبختی در یک کلام

همه‌ی افراد به ما می‌گویند که ما مسئول خوشبختی خودمان هستیم. اما هیچکس راه و روش رسیدن به خوشبختی را به ما نمی‌گوید. کتاب خوشبختی در یک کلام اینجاست تا راه و روش را به ما یاد بدهد. اندرو ماتیوز (Andrew Matthews) در کتاب خوشبختی در یک کلام با زبانی ساده، روان و با استفاده از بیانی طنز، نقش انسان‌ها را در تغییر سرنوشت خود و کسب خوشبختی نشان می‌دهد و ذهنیت هر فرد و فلسفه‌ی زندگی او را مسئول شرایط زندگی فعلی‌اش می‌داند. مثلا در مورد فکرهای آزاردهنده‌ای که ممکن است به ذهن هرکس خطور کند. بهرحال تا زمانی که بدانیم اینها فقط فکر هستند و ما این قدرت را داریم که تغییرشان بدهیم، مشکلی برایمان پیش نمی‌آید. این کتاب به افراد کمک می‌کند تا با تغییر ذهنیت خود مسیر زندگی‌شان را تغییر بدهند.

کتاب صوتی خوشبختی در یک کلام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی خوشبختی در یک کلام کتابی جذاب و شنیدنی برای همه است. اگر دوست دارید مسئولیت خوشبخت شدنتان را بر عهده بگیرید، کتاب صوتی خوشبختی در یک کلام را حتما گوش کنید.

بخشی از کتاب صوتی خوشبختی در یک کلام

شادترین آدم‌ها کسانی‌اند که ذهن‌شان را بیش از حد درگیر این قضیه نمی‌کنند که آیا آنچه زندگی در حق‌شان می‌کند، منصفانه است یا نه. آن‌ها صرفاً زندگی‌شان را می‌کنند.

وقتی که طرز فکرمان را عوض نکنیم همان درد و رنج را احساس می­کنیم و بعد می­گوییم: اما حق با من است. ولی متاسفانه حتی اگر حق به جانب شما باشد کمکی نمی­کند. تاول روی پا به ما این پیام را می­دهد که باید کفشمان را عوض کنیم. درد و رنج احساسی، که مثل تاول روی مغز است، به ما پیام می­دهد که باید طرز فکرمان را عوض کنیم

نظرات کاربران

کاربر ۱۴۷۲۹۷۹
۱۳۹۹/۰۴/۱۹

شبیه گوش کردن به نصیحتهای روزانه بزرگترها ست تا یک کتاب که تحلیل گرانه موضوعی را بیان میکند.

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان