دانلود کتاب صوتی دندان پزشکی برای همه با صدای محمد نظری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دندان پزشکی برای همه اثر محمد صغیری

دانلود و خرید کتاب صوتی دندان پزشکی برای همه

نویسنده:محمد صغیری
گوینده:محمد نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی دندان پزشکی برای همه

کتاب صوتی دندان پزشکی برای همه نوشتهٔ محمد صغیری است. محمد نظری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است؛ کتابی از مجموعهٔ «بیشتر بدانیم».

درباره کتاب صوتی دندان پزشکی برای همه

کتاب صوتی دندان پزشکی برای همه به زبانی ساده دربارهٔ بهداشت دهان و دندان سخن گفته است. مطالب کتاب صوتی حاضر را حاصل تجربیات کاری یک دندان‌پزشک بازنشسته دانسته‌اند که به کار درمان مشغول بوده است. نویسنده دغدغهٔ مردمی را داشته است که به‌علت گران‌بودن خدمات پزشکی و در بعضی مواقع سودجویی مراکز درمانی، مجبور می‌شوند از درمان دندان خود منصرف شوند و آسیب جدی به جسم آن‌ها وارد شود و دندان‌های خود را از دست می‌دهند. در این کتاب صوتی سعی شده است راه‌های آسان و عملی پیشگیری از ابتلا به مشکلات دندانی بیان شود که هر فرد با به کاربستن آن و آگاهی‌یافتن از آن‌ها، نیازی به مراجعه به مراکز درمانی نداشته باشد.

شنیدن کتاب صوتی دندان پزشکی برای همه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران اطلاعات عمومی در باب دندان‌پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی دندان پزشکی برای همه

«در اینجا می‌خواهم به نقش یکی از عناصر طبیعی بدن انسان که نقش مهمی در سلامت دهان و دندان دارد، اشاره کنم و آن بزاق است. شاید تعجب کنید که بزاق دهان شما چه نقش مهمی در سلامت دهان و دندان دارد، اما این نقش بسیار مهم و اساسی است. بزاق یک محلول برون‌ریز متشکل از ۹۹ درصد آب است. یک درصد باقی‌مانده از انواع الکترولیت‌ها و پروتئین‌ها تشکیل شده است. بزاق عمدتا تقریبا ۹۰ درصد از ترشحات سه غده‌ی اصلی بزاقی جفتی، یعنی زیرفکی حدود ۶۵ درصد، پاراتیت حدود ۲۰ درصد و زیرزبانی حدود ۵ تا ۷ درصد تشکیل می‌شود. در حالت استراحت بدون تحریک اگزوژن یا دارویی یک جریان کوچک و مداوم بزاق وجود دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۸۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۸۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان