دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

کتاب صوتی خلاصه کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ حوا میرمحمدیان است. فریبا فصیحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی خلاصه کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

کتاب صوتی خلاصه کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید (think better- live better: A victorious life begins in your mind) به ما می‌آموزد چگونه با استراتژی‌های خاص و شگفت‌انگیز، ذهن خود را برنامه‌ریزی کنیم و به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یابیم؛ زیرا منشأ زندگی پیروزمندانه و موفق ذهن ماست. نویسنده معتقد است که ما به‌گونه‌ای آفریده شده‌ایم که می‌توانیم به هر چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم و یک زندگی پررونق، پیروز و سرشار از ایمان داشته باشیم؛ آنچه لایقش هستیم. اگر ذهن ما نادرست برنامه‌ریزی شده باشد، به‌جای دیدن فرصت‌ها، تنها محدودیت‌ها را خواهیم دید و در زندگیمان شکست جایگزین پیروزی خواهد شد. راهکارهای خلاصه‌کتاب صوتی «بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید» باعث می‌شود با برنامه‌‌ریزی دوبارهٔ ذهنمان، به موفقیت‌ها و اهداف جدید در سطوح بالاتر دست یابیم و زندگی شادتری داشته باشیم. این اثر به قلم جول اوستین، اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ میلادی و در آمریکا منتشر شد. اکنون خلاصهٔ صوتیِ آن پیش روی شماست.

شنیدن کتاب صوتی خلاصه کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد. جول اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

کاربر 8897118
۱۴۰۳/۰۶/۲۲

خوب

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان