دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب دوباره فکر کن با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب دوباره فکر کن اثر آدام گرانت

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب دوباره فکر کن

نویسنده:آدام گرانت
انتشارات:آسمان نیلگون
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب دوباره فکر کن

کتاب صوتی خلاصه کتاب دوباره فکر کن نوشتهٔ آدام گرانت و ترجمهٔ بهاره مظاهری است. فریبا فصیحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی خلاصه کتاب دوباره فکر کن

کتاب صوتی خلاصه کتاب دوباره فکر کن به ما یادآوری کرده است که برای برقراری ارتباط درست با خود و دیگران، نیازمند تغییر و بازنگری هستیم. این کتاب صوتی به ما می‌آموزد قدر چیزهایی را که داریم، بدانیم. کتاب «دوباره فکر کن» به ما گفته است که چرا باید در دیدگاه‌های گذشتهٔ خود تجدیدنظر کنیم و چگونه می‌توانیم در مناظره با دیگران بهترین عملکرد را داشته باشیم. این خلاصه‌کتاب به ما یادآوری کرده است که هر چه ذهنمان انعطاف کمتری داشته باشد، تجدیدنظرکردن فشار بیشتری بر ما وارد خواهد کرد. خلاصه‌کتاب صوتی دوباره فکر کن را فراخوانی برای رها‌کردن دانش و عقاید منسوخ و نیز تثبیت خودانگاره‌ٔ انسان نه بر‌ اساس ثبات رأی بلکه با اتکا بر انعطاف‌پذیری دانسته‌اند. نویسندهٔ این اثر، آدام گرانت معتقد است که در صورت تسلط بر هنر بازنگری و تجدیدنظر، شرایط بهتری برای موفقیت‌های کاری خواهیم داشت و زندگیمان راضی‌کننده‌تر خواهد بود. تجدیدنظر می‌تواند کمک‌‌حال ما در زمینه‌ٔ خلق راهکارهای جدید برای مسائل کهنه و اصلاح راهکارهای قدیم برای مسائل جدید باشد. اکنون خلاصهٔ صوتیِ این کتاب راهنما پیش روی شماست.

شنیدن کتاب صوتی خلاصه کتاب دوباره فکر کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس آدام گرانت
آدام گرانت

آدام گرانت نویسنده‌ی آمریکایی است که طی هفت سال متوالی، به عنوان برترین استاد دانشگاه وارتون انتخاب شده است. به عنوان یک روانشناس سازمانی، گرانت بررسی می‌کند که چگونه می‌توانیم انگیزه و معنا را در زندگی پیدا کنیم و حیاتی سخاوتمندانه و خلاقانه‌تر داشته باشیم. او همچنین به عنوان یکی از ۱۰ متفکر تاثیرگذار در زمینه‌ی مدیریت در جهان شناخته شده و نامش اکنون بین نام اعضای گروه ۴۰ زیر ۴۰ مجله‌ی فورچون به چشم می‌خورد. فعالیت‌های گرانت تاکنون در دنیای تجارت و فناوری‌های بزرگ، بسیار تاثیرگذار بوده است و شرکت‌ها تا به امروز، سعی داشته‌اند اصول او را در فرهنگ‌ها و شیوه‌های کاری خود پیاده‌سازی کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۸۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۸۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان