دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب استعداد هرگز کافی نیست با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب استعداد هرگز کافی نیست اثر جان ماکسول

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب استعداد هرگز کافی نیست

نویسنده:جان ماکسول
انتشارات:آسمان نیلگون
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب استعداد هرگز کافی نیست

کتاب صوتی خلاصه کتاب استعداد هرگز کافی نیست نوشتهٔ جان ماکسول و ترجمهٔ حوا میرمحمدیان است. فریبا فصیحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب موفقیت.

درباره کتاب صوتی خلاصه کتاب استعداد هرگز کافی نیست

آیا برای رسیدن به موفقیت، داشتن استعداد کافی است؟ کتاب صوتی خلاصه کتاب استعداد هرگز کافی نیست از ما خواسته برای پاسخ به این سؤال به محیط اطراف خود نگاهی بیندازیم. ما افرادی را می شناسیم که با وجود داشتن استعداد، در کارها و رسیدن به اهدافشان ناموفق هستند؛ پس هرگز استعداد به‌تنهایی کافی نیست. انتخاب‌هایی انجام دهید که صرف‌نظر از میزان استعداد، باعث موفقیت شما شود. حقیقت این است که تا وقتی مردم در دنیا زندگی می‌کنند، استعداد خام بسیاری وجود خواهد داشت. اگر واقعاً مشتاق متمایزبودن هستید، ۱۳ انتخاب وجود دارد که لازم است برای رشد استعدادهای خود انجام دهید. این کتاب صوتی ما را با اصول و ابزار موفقیت آشنا می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی خلاصه کتاب استعداد هرگز کافی نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان سی. مکسول

جان سی. ماکسول در ۲۰ فوریهٔ ۱۹۴۷ در میشیگان در ایالت‌متحدهٔ آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی است. ماکسول به‌مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت‌کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در ردهٔ پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند و از میان مشهورترین آن‌ها می‌توان به «مدیریت نگرش»، «رهبری»، «صفت‌های بایستهٔ یک رهبر»، «هفده اصل کار تیمی»، «به خود جرئت رؤیاپردازی بدهید و سپس رؤیایتان را تحقق بخشید»، «قوانین طلایی کار تیمی»، «آنچه همهٔ رهبران باید بدانند»، «در اندیشهٔ تحول»، «مدیریت ارتباطات» و «پرورش کارکنان» اشاره کرد؛ او همچنین کار تأسیس مؤسسهٔ EQUIP و شرکت جان مکسول را بر عهده داشته است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۸۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۸۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان