دانلود کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست با صدای سلمان ظاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست اثر کیم وو چونگ

دانلود و خرید کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست

نویسنده:کیم وو چونگ
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست

کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست نوشتهٔ کیم وو چونگ و ترجمهٔ سیده مریم کشفی است. سلمان ظاهری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ یک خودزندگی‌نامه‌ای .

درباره کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست

کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست خودزندگی‌نامه‌ای است که کیم وو چونگ در سال ۱۹۸۹ میلادی منتشر کرد. این کتاب به‌سرعت به کتابی پرفروش تبدیل شد و با فروش یک میلیون نسخه در پنج ماه به کتاب رکوردهای گینس راه یافت. کتاب صوتی حاضر راهکارهای جدیدی برای تصمیم‌گیری‌های بزرگ، تأمین وام‌های کلان، چگونگی اتمام جلسات کاری طولانی و استخدام دستیاران بزرگ را آموزش و نشان داده است زمانی که قدرت اقتصادی از غرب به شرق منتقل شود، به سود تمام مردم است. نویسنده ایدهٔ تبدیل شرق آسیا را به مرکز تجارت جهانی طراحی و اجرا کرده است و در انتها این نکته را یادآور شده است که درصورتی‌که هر کسی به‌سختی کار کند و سرمایهٔ خود را به‌منظور بهبود جامعهٔ خود استفاده کند، آنگاه تمام کشور از آن سود خواهد برد و به موفقیت خواهند رسید.

شنیدن کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب کسب‌وکار موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست

«من بیش از ۲۰۰ روز از سال را در سفرهای خارجی به سر می‌برم و تعدادی از روزها نیز صرف مسافرت‌های داخلی می‌شود. به همین سبب، اوقات فراغتی که با خانواده‌ام می‌گذرانم، بسیار اندک است. بعضی مواقع نه‌فقط روز تولد همسر و فرزندانم، بلکه روز تولد خودم را نیز از یاد می‌برم.

کار و مشغله‌ام فراوان است. باید اعتراف کنم که از این‌همه کار و فعالیت بسیار راضی و خشنودم و چنان لذت می‌برم که عده‌ای می‌گویند دیوانهٔ کارم! از آغاز فعالیتم تا کنون، حتی یک روز هم به مرخصی نرفته‌ام و به‌یاد ندارم که تعطیلات را با خانواده‌ام به کنار دریا رفته باشم. البته از این بابت هیچ‌گونه احساس تأسف و تأثری ندارم.

من معتقدم اگر با تمام وجود در جهت کار و فعالیت خود تلاش کنید، موفقیتتان تضمین می‌شود. فردی که با تمام وجود کوشش کند، هرگز شکست نخواهد خورد.

فکر می‌کنم عده‌ای گمان می‌کنند که آدم پرکار و فعالی چون من، احتمالاً از چه نوع سرگرمی‌ای لذت می‌برد؟ شاید عدهٔ زیادی نتوانند درک کنند که چرا من به‌جای این‌که گاهی کار را با تفریح همراه کنم، تا این اندازه برده و شیفتهٔ کار و فعالیت هستم.

به‌نظرم این نگرش‌ها و افکار متعلق به کسانی است که هرگز طعم و لذت واقعی کار را نچشیده و به محسنات جوانی که با تمام وجود در بند کار خود است، پی نبرده‌اند و نهایتاً به لذتی که از موفقیت و کامیابی به انسان دست می‌دهد، دست نیافته‌اند.

بسیار غم‌انگیز است که انسان‌هایی که از هر لحاظ به یکدیگر وابسته‌اند، کار و حرفه را تنها وسیله‌ای برای پرکردن شکم خود بدانند و از این تأسف‌بارتر، وضع افرادی است که در عنفوان جوانی، به‌جای این‌که سرشار از روحیه، نشاط و آرزو باشند، نسبت به کار و فعالیتشان احساس ملال و خستگی می‌کنند.

اگر افراد به‌جای این‌که کار و حرفه را عامل موفقیت، کامیابی، رشد شخصیت و بهبود جامعه بدانند، آن را فقط وسیلهٔ کسب مادیات بشناسند، در حقیقت نسبت به آیین کار و حرفه بی‌حرمتی بزرگی روا داشته‌اند. اگر از کار خود رضایت خاطر داشته باشید، حرفهٔ شما سرچشمهٔ شادی و لذت بی‌پایان خواهد بود و این لذت به‌نوبهٔ خود خشنودی و سرافرازی شما را دو چندان خواهد ساخت. این مطالب در مورد تحصیل نیز صادق است؛ دانشجویان باید با جدیت درس بخوانند. شما باید به‌گونه‌ای در مطالعه و درس غرق شوید که دیگران بگویند شیفتهٔ درس و تحصیل هستید. تا کنون به برق چشمان دانشجویی که کاملاً غرق مطالعه و تحصیل است توجه کرده‌اید؟

وقتی کسی در مورد سرگرمی‌هایم سؤال می‌کند، آشفته می‌شوم؛ چون در آن لحظه حتی یک مورد هم به ذهنم خطور نمی‌کند. بااین‌که بعضی مواقع «گو»۳ بازی می‌کنم، ولی نمی‌توانم آن را سرگرمی بخوانم؛ زیرا این توهینی به بازیکنان متبحری است که این بازی را سرگرمی واقعی خود می‌دانند. من هرگز گلف بازی نکرده و تا کنون به سالن کنسرت و یا تئاتر پا نگذاشته‌ام. تنها چیزی که برایم لذت‌بخش است، کار است و تابه‌حال هیچ‌کس مرا مجبور به کار نکرده است. بنابراین اگر سرگرمی چیزی است که انسان با انجام آن سرشار از لذت و نشاط می‌شود، در این صورت، سرگرمی من کار است.

چنان‌چه کار و تحصیل را یک تکلیف اضافی بدانید، به‌مرور هردو مانند وزنه‌ای بر دوش شما سنگینی خواهند کرد؛ اما اگر کار و تحصیل را سرگرمی تلقی کنید، انجام آن‌ها بسیار خوشایندتر و راحت‌تر خواهد بود، با تمام وجود به آن‌ها می‌پردازید و سرانجام قدرت و توانایی‌هایتان افزایش خواهد یافت. اگر تاجری ضمن انجام کار و مسئولیت خود مانند یک سرگرمی از آن لذت ببرد، به‌مرور تجارت رونق گرفته و امکانات و تسهیلات او توسعه خواهد یافت. به همین نسبت، اگر دانشجویی از تحصیل خود مانند یک سرگرمی لذت ببرد، به‌طور حتم رتبه و نمراتش عالی خواهد شد و در نهایت موفق به کسب جایزه نیز خواهد گردید. اگر صحبت‌های مرا باور ندارید، یک بار امتحان کنید. برای کسب موفقیت‌ها اگر جز این عمل کنید، مثل این است که در اندیشهٔ چنگ‌انداختن به ستاره‌ای در آسمان باشید؛ اما اگر با تمام وجود در کاری غرق شوید و از آن لذت ببرید، هرگز شکست نخواهید خورد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۵۳۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۵۳۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۱,۰۰۰
تومان