دانلود کتاب صوتی مدیر اثربخش در عمل با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیر اثربخش در عمل اثر جوزف ای ماچیاری الو

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیر اثربخش در عمل

معرفی کتاب صوتی مدیر اثربخش در عمل

کتاب صوتی مدیر اثربخش در عمل نوشتهٔ جوزف ای ماچیاری الو و پیتر دراکر و ترجمهٔ علیرضا جلالی فراهانی است. گویندگی این کتاب صوتی را افشین اعتماد انجام داده و پندار تابان آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب مدیریت.

درباره کتاب صوتی مدیر اثربخش در عمل

کتاب صوتی مدیر اثربخش در عمل را راهنمایی ارزشمند و همراهی مفید برای مدیران و دیگران دانسته‌اند. این کتاب شما را در تشخیص و انجام‌دادن کارهای درست و در حقیقت، رسیدن به اثربخشی کمک می‌کند. این کتاب صوتی هم به شما می‌گوید که «چه کارهایی را انجام دهید» و هم می‌گوید که «چطور این کارها را به انجام برسانید»؛ همچنین یک ابزار توسعۀ شخصی محسوب می‌شود. مدیران و سایر افراد حرفه‌ای می‌توانند با استفاده از جاهای خالی در نظر گرفته‌شده و ثبت تصمیم‌ها، دلایل گرفتن تصمیم‌ها، نتایج مد نظر و نتایج به‌وقوع‌پیوسته و سپس مقایسهٔ این دو موضوع اخیر را به‌سرعت فراگیرند. در چه کارهایی باید قوی عمل کنید و در چه حیطه‌هایی نیاز به بهبود دارید و در چه حوزه‌هایی آن‌قدر ضعیف عمل می‌کنید که بهتر است آن را رها کنید؟ این کتاب را بشنوید تا از کیفیت مدیریت خود آگاه شوید.

شنیدن کتاب صوتی مدیر اثربخش در عمل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به مدیران و دوستداران حوزهٔ مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مدیر اثربخش در عمل

«برای اثربخش بودن باید بر منشأ اثر بودن تمرکز کنید و از خود بپرسید « من چه کاری می‌توانم انجام دهم که در عملکرد و نتایج کسب‌شده در سازمانم سهیم باشم؟ » و سپس از خود بپرسید « برای داشتن این سهم، باید در چه زمینه‌هایی پیشرفت شخصی داشته باشم؟ »

برای منشأ اثر بودن، اغلب لازم است که از حیطۀ تخصصی، حرفه‌ای و یا حتی واحدی در سازمان خود فراتر بروید و به حوزه‌هایی وارد شوید که عملاً « عملکرد » سازمان شما را تشکیل می‌دهند. این امر هم به نوبۀ خود اقتضا می‌کند که تمرکز خود را به محیط خارجی یعنی جایی که نتایج حاصله از فعالیت سازمان شما در آن جا عرضه می‌شود، معطوف کنید.

باید از خود انتظار بالایی داشته باشید چرا که راه تعالی این است. رشد و پیشرفت شما مبتنی بر انتظاراتی است که شما از خودتان دارید. اگر از خود توقع کمی داشته باشید، معمولی باقی خواهید ماند و اگر از خود توقع بالایی داشته باشید، به جایگاهی متعالی خواهید رسید.

به استقبال تغییر بروید. یک چیز مسلم است و آن این است که فرصت‌های فردا، مشابه فرصت‌های امروز نخواهند بود.

افراد اثربخش همواره در سازمان از رؤسا، زیردستان و خصوصاً همکاران سایر بخش‌های سازمان می‌پرسند: « انتظار چه مشارکتی از من در حوزۀ کاری سازمان دارید؟ و این مشارکت را چه زمان، به چه نحوی و در چه قالبی انتظار دارید؟ » این پرسش‌ها، بنیان حقیقت سازمان‌های دانش‌مدار را تشکیل می‌دهد. یک کار اثربخش حاصل تلاش جمعی اعضای گروهی است که دانش و مهارت‌های متنوعی دارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۲۷۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۲۷۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان