دانلود رایگان کتاب صوتی ماجرای سبزک جان و فیروز خان با صدای پیمان قریب پناه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماجرای سبزک جان و فیروز خان اثر فاطمه سادات حسینی

دانلود و خرید کتاب صوتی ماجرای سبزک جان و فیروز خان

انتشارات:پلیس فتا
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ماجرای سبزک جان و فیروز خان

کتاب صوتی ماجرای سبزک جان و فیروز خان نوشتهٔ فاطمه سادات حسینی است. پیمان قریب پناه گویندگی این داستان کودک صوتی را انجام داده و پلیس فتا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ماجرای سبزک جان و فیروز خان

فاطمه سادات حسینی در کتاب صوتی ماجرای سبزک جان و فیروز خان داستانی از ارتباط دوستانه‌ٔ پسری به نام «فیروز» و طوطی‌اش را روایت کرده است. طوطی فیروز «سبزک» نام دارد. سبزک از کودکی همیشه همراه فیروز بود تا اینکه گوشی تلفن همراه و دنیای بی‌انتها و شگفتِ آن باعث شد تا آن دو، اندک‌اندک از یکدیگر دور شوند. چه بر سر دوستی آنان خواهد آمد؟ بخوانید تا بدانید.

شنیدن کتاب صوتی ماجرای سبزک جان و فیروز خان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کودکان هفت تا نه‌ساله‌ای که به خواندن داستان علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ماجرای سبزک جان و فیروز خان

«هنگام گرمای ظهر می‌نشستیم زیر سایه و بابای فیروز هندوانه‌ی قرمزی را قاچ می‌کرد و می‌داد من و فیروز بخوریم. تخمه‌ی هندوانه هم همیشه سهم سبزک جان بود. من عاشق تخمه بودم، مخصوصاً تخمه‌ی هندوانه. البته همیشه هم سرگرمی نداشتیم که مشغولمان کند. گاهی حوصله‌مان سر می‌رفت و زیر آفتاب مرداد ماه روی صندلی ولو می‌شدیم، روزنامه‌های پدر فیروز را ورق می‌زدیم و برای عکس‌های داخل آن شاخ و سبیل می‌کشیدیم و می‌خندیدیم. نقاشی فیروز عالی بود، مرا از خودم هم قشنگ‌تر می‌کشید؛ آن‌قدر که وقتی عکسم را می‌دیدم عاشق طوطی سبز داخل عکس می‌شدم.

روزهای خوبی بود. اصلاً نمی‌فهمیدیم زمان چطور می‌گذرد. حواسم به بزرگ شدن فیروز هم نبود، به آن سبیل نرم و نازکی که داشت پشت لبش درمی‌آمد و به صدایش که مردانه‌تر شده بود و مثل صدای من گوش‌خراش نبود. روی شانه‌های قرص و محکم او می‌ایستادم. از آن بالا، بقالی کوچک ما مثل یک کشور پهناور زیر پایم بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۵۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۵۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان