دانلود کتاب صوتی در لحظه زندگی کن با صدای تارا تیمورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در لحظه زندگی کن اثر شانا نیکوئست

دانلود و خرید کتاب صوتی در لحظه زندگی کن

انتشارات:رمانو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی در لحظه زندگی کن

کتاب صوتی در لحظه زندگی کن نوشتهٔ شانا نیکویست و ترجمهٔ لنا خسره ای است. گویندگی این کتاب صوتی را تارا تیمورزاده انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد ترک آشفتگی و حرکت به‌سوی یک زندگی ساده‌تر و سرزنده‌تر.

درباره کتاب صوتی در لحظه زندگی کن

معنای واقعی در لحظه زندگی‌کردن چیست؟ چگونه می‌توان از تکرار صرف این عبارت عبور کرد و آن را به واقعیت زندگی تبدیل کرد؟ چه راهکارهایی برای رهایی از اضطراب‌های روزمره وجود دارد؟ چگونه می‌توان به آرامش و شور و انگیزه در زندگی دست یافت؟ کتاب صوتی در لحظه زندگی کن (Present Over Perfect) کوشیده است به این پرسش‌ها پاسخ دهد. این اثر صوتی به مخاطب خود کمک می‌کند تا با بازبینی زندگیِ زیسته و تجربیات خود، ذهن و روحش را از نو بسازد و خرد و شهامت لازم را برای دیدن موفقیت‌ها و شکست‌های گذشته‌اش به دست آورد. کتاب صوتی «در لحظه زندگی کن» را دعوتی از سوی شانا نیکویست (Shauna Niequist) برای ما دانسته‌اند تا به چشم‌انداز زندگی خود از دریچهٔ دیگری بنگریم و با رهایی از فشارهای جامعه و اطرافیان برای کامل و بی‌نقص‌بودن و خلاصی از آشفتگی‌ها و کسالت روزمرگی‌ها، برای حضور در لحظهٔ شگفت‌انگیز اکنون، مداومت و پشتکار داشته باشیم و از این طریق در زندگی خود تغییر و تحول ایجاد کنیم. شانا نیکوئیست در کتاب صوتی حاضر مخاطب خود را به سفری درونی هدایت می‌کند؛ سفری که باعث می‌شود خود حقیقی‌اش را بهتر بشناسد. او در برهه‌ای از زندگی خود، خستگی و انزوای شدیدی را تجربه کرده است. آن زمان چنان آزرده و بیمار شده بود که به‌سختی به زندگی ادامه می‌داد. اطرافیانش هم همگی در شرایطی مشابه به سر می‌بردند و دلزده و بی‌انگیزه شده بودند. او امیدوار بود راهی برای رسیدن به ارتباطاتی عمیق‌تر با دیگران و دستیابی به زندگی معنادارتر بیابد، اما در عوض آنچه به دست می‌آورد، سرگشتگی و شلوغی بیش از اندازهٔ زندگی‌اش بود. به او گفته بودند که در لحظه زندگی‌کردن می‌تواند همهٔ آن احساسات مخرب و تفکرات نامطلوب را از بین ببرد، اما زندگی در لحظهٔ حال چندان ساده نیست؛ به ممارست و تمرین نیاز دارد و به این موضوع محدود نمی‌شود که یاد بگیریم طوری زندگی کنیم گویی امروز آخرین روز حیات ما است.

شنیدن کتاب صوتی در لحظه زندگی کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و تمام کسانی که به‌دنبال رهایی از اضطراب و یافتن آرامش در زندگی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی در لحظه زندگی کن

«من همیشه یک نوع ذهن داشتم که به آن ذهن شوریده و بیش‌فعال می‌گویند، ذهنی که همیشه در حال فعالیت است و از این‌سو به آن‌سو می‌چرخد و چه جزئیات ظریف و نامفهومی را که به خاطر می‌آورد و نیمه‌شب‌ها صدای قژقژ آن درمی‌آید. من ذهن سریع و تندوتیزی دارم که در کلاس درس برایم موهبت بزرگی بود و به همین خاطر است که بخش پرسش و پاسخ هر رویدادی برایم محبوب‌ترین قسمت کار است. اما اغلب مواقع ذهنم از من جلو می‌زند، از کاه کوه می‌سازد، بیش از حد مسائل را آنالیز می‌کند و به همه‌چیز طول و تفصیل می‌دهد. به گفته‌ی قدیسه‌ی حامی‌ام، آنه لاموت، ذهن من محله‌ی خراب‌هاست. من یک کوزه‌گر یا رقاص نیستم. تنها ابزار من ذهن من است و هم‌زمان بزرگ‌ترین چالش من هم هست. مثل یک سگ بیش از حد مشتاق. مثل یک چرخ‌وفلک همستر بزرگ است. در چند سال گذشته در برخی لحظات یک‌ مقدار خشم درونی داشتم. در برخی لحظات نفرت عمیقی نسبت به خودم پیدا می‌کردم و این تاریکی وحشتناک به‌نوبه‌ی خود بدجور دودش به چشم اطرافیانِ من می‌رفت. سپس در برهه‌ای از زمان حجم آن خشم درونی مرا ترساند. همان‌طور که داشت از من جدا می‌شد، می‌توانستم آن را تشخیص دهم. این خشم بر پایه‌ی مواد اصلی زندگی‌ام یا موقعیت‌های من شکل نیافته بود بلکه بیشتر شبیه کشیدن پرده بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت

حجم

۶۶۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت

حجم

۶۶۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان