دانلود کتاب صوتی پهلوان پنبه با صدای لادن سلطان پناه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پهلوان پنبه اثر محمدرضا شمس

دانلود و خرید کتاب صوتی پهلوان پنبه

نویسنده:محمدرضا شمس
انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی پهلوان پنبه

کتاب صوتی پهلوان پنبه نوشتهٔ محمدرضا شمس است. لادن سلطان پناه گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر سماوا آن را منتشر کرده است؛ شامل مجموعه‌ای از مشهورترین افسانه‌های کهن ایرانی‌ برای کودکان.

درباره کتاب صوتی پهلوان پنبه

کتاب صوتی پهلوان پنبه نام ششمین کتاب از مجموعه داستان‌هایی جذاب و سرگرم‌کننده برای کودکان است. در این کتاب‌، داستان‌هایی قدیمی و پندآموز را از نقاط گوناگون ایران می‌شنویم. این اثر شامل ۱۱ قصه و افسانه‌ٔ محلی است که در ابتدای هر یک از داستان‌ها، ریشه و خاستگاه آن‌ها نیز معرفی می‌شود؛ برای مثال اولین داستان این مجموعه، یعنی «قصه‌ٔ بخت» افسانه‌ای از ترکمن صحرا است. در این بخش، داستان مرد نگون‌بخت و بداقبالی به نام «نجف‌قلی» را می‌شنویم که از بخت تیره‌وتارش به ستوه می‌آید و پا به سفری می‌گذارد تا شاید بختش را پیدا کند. او در مسیر این سفر، به کسانی برخورد می‌کند که خودشان نیز مانند او در زندگی مشکلات فراوان دارند. حال باید دید که آیا نجف‌قلی می‌تواند به کسی غیر از خودش کمکی بکند یا نه. بشنوید تا بدانید.

شاید ماجرای تنبلیِ حسن کچل یا لاف‌زنی‌های پهلوان‌پنبه، برای نسل‌های گذشته داستانی آشنا و تکراری باشد، اما با هجوم پهلوان‌پنبه‌های غربی و انیمیشن‌های رنگارنگ شرق دور، این قصه‌ها اندک‌اندک کمرنگ شده و در حال فراموشی هستند. کتاب صوتی پهلوان پنبه کتابی شنیدنی است که می‌تواند تجربه‌ای سرگرم‌کننده برای کودکان باشد. «قصه‌‌ٔ بخت»، «نمکو» و «کوزه‌ٔ شکمو» از جمله داستان‌هایی هستند که محمدرضا شمس در این مجموعه بازنویسی کرده و هرکدام را با ادبیاتی ساده و مناسب کودکان امروز بیان کرده است.

شنیدن کتاب صوتی پهلوان پنبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کودکان ۶ تا ۱۲ سال پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۲۶۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۲۶۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان