دانلود کتاب صوتی ویز ویز تره با صدای شیرین سپهراد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ویز ویز تره اثر طاهره ایبد

دانلود و خرید کتاب صوتی ویز ویز تره

نویسنده:طاهره ایبد
انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ویز ویز تره

کتاب صوتی ویز ویز تره نوشتهٔ طاهره ایبد است. شیرین سپهراد و الهام رسولی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و نشر سماوا آن را برای کودکان منتشر کرده است. این اثر جلد دوم از مجموعهٔ «بیز بیز پشه» است.

درباره کتاب صوتی ویز ویز تره

مجموعه ۳جلدی «بیز بیز پشه» روایت ماجرای ۵ پشه است که در یک زمان به دنیا می‌آیند و به‌نوعی اعضای یک خانواده‌اند؛ تولدشان با بی‌اطلاعی و بهت کامل از دنیای اطرافشان همراه است و در همین حین به‌طور غریزی متوجه نور تیر چراغ برق شده و به‌سمت آن پرواز می‌کنند. وقتی به نور می‌رسند، تیر چراغ برق می‌خواهد با تعریف‌کردن قصه‌ای برای این پشه‌های نوزاد آن‌ها را ساکت کند و وقتی می‌گوید «یکی بود، یکی نبود…» سؤالاتی فلسفی برای این پشه‌ها ایجاد می‌شود و می‌پرسند اونی که بود کی بود؟ اونی که نبود کی بود؟ چرا فقط یکی بود دو تا نبود؟ و… . به‌طورکلی در سراسر اثر، نگاهی هستی‌شناختی به جهان با مایهٔ طنز وجود دارد. تلاش نویسنده این بوده است که کودکان را با این بعد از فلسفه یعنی ضرورت تفکر آشنا کند و برای آن‌ها حتی درمورد بدیهی‌ترین مسائل زندگی ایجاد سؤال کند. عنوان جلد نخست «یکی بیز یکی نبیز»، جلد دوم «ویز ویز تره» و عنوان جلد سوم «خان بیز پشه» است. هر جلد این مجموعه متشکل از ۵ داستان است که در مجموع می‌شود ۱۵ داستان.

کتاب صوتی ویز ویز تره، صدای وز‌وز پشه‌هایی به نام‌های «کله‌گنده»، «ریزمیزه»، «لپ‌قرمزی»، «دماغ‌نیزه‌ای» و «شل‌و‌وِل» رابه گوش شما می‌رساند! دماغ نیزه‌ای، کله‌گنده، ریزه‌میزه، لپ قرمزی شل‌و‌ول گروهی بیزبیزی تشکیل داده‌اند. آن‌ها به زبان ویزویزی خودشان حرف می‌زنند و با موقعیت‌های خنده‌دار و جالب و ترسناکی روبه‌رو می‌شوند.

شنیدن کتاب صوتی ویز ویز تره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ویز ویز تره

«لاک‌پشت سرکی توی آب کشید. به عکس خودش نگاه کرد و گفت: «این که من بودم.» ریزه میزه گفت: «اگه این تو بیزی، پس خودت کی بیزی؟» لاک‌پشت با تعجب گفت: «من کی بودم؟» آروم به آب نگاه کرد. رو به عکس گفت: «من کی بودم؟ تو کی بودی؟» یک قدم توی آب برگشت و گفت: «ازش سؤال کنم.» خزید توی آب.

آب موج برداشت و تصویر پشه‌ها، لابه‌لای موج گم شد. ریزه میزه جیغ زد: «اونا دیگه نبیزن، دیگه نبیزن!» لاک‌پشت این طرف و اون طرف می‌رفت تا عکس خودش رو زیر آب پیدا کنه. آب برکه که تکون می‌خورد، عکسا دیده نمی‌شدن. کله گنده سرش رو نزدیک آب برد و گفت: «آهای بیز بیز پشه‌ها!» شل‌و‌ول گفت: «اینا ویز ویز پشه نبیزن، اینا خیس بیزن. ویز ویز تره بیزن.» پشه‌ها از این اسم خوششون اومد. همه باهم گفتن: «ویز ویز تره!» کله گنده گفت: «آهای ویز ویز تره‌ها، حالا بیزید، باهم صحبت بیزیم.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۴۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۴۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان