دانلود کتاب صوتی آرامش در محیط کار با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آرامش در محیط کار اثر سوفی مرین

دانلود و خرید کتاب صوتی آرامش در محیط کار

معرفی کتاب صوتی آرامش در محیط کار

کتاب صوتی آرامش در محیط کار نوشتهٔ سوفی مرین و ترجمهٔ مرجان گلریز است. گویندگی این کتاب صوتی را مهیار ستاری انجام داده و انتشارات شمعدونی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آرامش در محیط کار

کتاب صوتی آرامش در محیط کار کمک می‌کند تا در محیط کار تجربه‌ای بهتر برای خود و همکارانمان رقم بزنیم. «آرامش در محیط کار» از مجموعه کتاب‌های «زندگی بهتر» انتشارات شمعدونی است. استرس‌ها و فشارهایی که در محل کار خود متحمل می‌شویم، روح ما را فرسوده کرده است. گاهی اوقات به این فکر می‌کنیم که عطای کار‌کردن را به لقایش ببخشیم، اما مگر غم نان می‌گذارد! کتاب صوتی «آرامش در محیط کار» به ما مهارت‌هایی یاد می‌دهد که در مقابل استرس‌ها و فشارهای محیط کار دوام بیاوریم؛ همچنین به ما می‌آموزد که چطور به یک انتقاد در محیط کار پاسخ بدهیم، چگونه از دیگران تعریف کنیم، با رفتارهای فریبنده و یا تصنعی همکارانمان چگونه برخورد کنیم، اگر در موقعیت مشاجره یا نزاع قرار گرفتیم چگونه رفتار کنیم، با رفتارهای پرخاشگرانه چه کنیم، چگونه با مدیریت زمان به همهٔ کارهای خود برسیم، به‌عنوان یک زن با تبعیض و آزار و اذیت جنسی در محل کار چگونه برخورد کنیم و... . این کتاب صوتی بر اساس تجربیات کسانی نوشته شده که از استرس و فشار در محیط کار در فرانسه به روان‌درمانگر روی آورده‌اند. این کتاب صوتی به ما کمک می‌کند تا عوامل استرس‌زای محیط کار را کاهش دهیم و سپس محیط کار شاد و آرامی داشته باشیم. 

شنیدن کتاب صوتی آرامش در محیط کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد راه‌های رسیده به آرامش در محیط کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آرامش در محیط کار

«برخی افراد تصور می‌کنند که اگر ما به تغییرات واکنشی منفی نشان دهیم، به این دلیل است که تغییر را مسئله‌ای طبیعی نمی‌دانیم. اما من در پاسخ می‌گویم که کاملاً بر عکس، تغییر در سرتاسر طبیعت حضور دارد. این تغییرات در قالب تحول (مثلاً تبدیل پیله به پروانه)، جهش‌های ژنتیکی (شیرهای سفید یا تولد گربه‌هایی با چشمان دو رنگ از جمله نمونه‌های جهش ژنتیکی هستند)، سازگاری (سازگاری کامل زرافه با محیط اطرافش)، تکامل یا بلوغ (بلوغ جنسی یا فکری و مغزی) در طبیعت وجود دارد.

پیشنهاد می‌کنم این کار را انجام دهید. دستان خود را در ارتفاع قفسه سینه و موازی با زمین قرار دهید، حالا برای چند ثانیه‌ای دست راست خود را روی دست چپتان بگذارید. (قبل از انجام این تمرین، ادامه متن را نخوانید) چه اتفاقی افتاد؟ آیا شما هم جزء آن دسته از اکثریت قریب به اتفاقی هستید که هر دو دستشان تکان نخورد؟ به هر‌حال من از شما نخواسته بودم که سعی کنید در همین موقعیت باقی بمانید... ولی شما خودتان مقاومت کردید. یعنی فشاری در خلاف جهتِ دست چپتان به دست راست خود وارد کردید. این تمرین به ما نشان می‌دهد که مقاومت هم مانند تغییر، پدیده‌ای طبیعی است. در فیزیک، این پدیده را نیوتن شناسایی کرد: «هرگاه جسم A به جسم B نیرو وارد کند، جسم B نیز نیرویی با همان اندازه و در جهت مخالف به جسم A وارد می‌کند.» در زیست‌شناسی این پدیده از سوی پروفسور کلود برنارد، «هم ایستایی» نامیده شده است که به معنای «توانایی هر سیستم برای حفظ تعادل عملکردی خود با وجود محدودیت‌های خارجی» است. این پدیده موجب می‌شود که سطح قند خون ما پایدار و ثابت نگه داشته شود، چه ناشتا باشیم و چه همین چند لحظه پیش یک کیک بزرگ را بلعیده باشیم. (البته به شرطی که مشکل دیابت نداشته باشیم.)»

نظرات کاربران

کاربر 8060543
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

کتاب عالی

کاربر ۸۰۸۱۸۴۷
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

سلام من مبلغ رو پرداخت کردم ولی ده دقیقه مقدمه برام باز شد باید چکار کنم که بتونم کامل گوش کنم

زمان

۶ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۳۵۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۳۵۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان