دانلود کتاب صوتی قدرت حال (صد خلاصه برتر) با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت حال (صد خلاصه برتر) اثر اکهارت  تله

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت حال (صد خلاصه برتر)

معرفی کتاب صوتی قدرت حال (صد خلاصه برتر)

کتاب صوتی قدرت حال (صد خلاصه برتر) نوشتهٔ اکهارت تله و ترجمهٔ نازنین صابری است. گویندگی این کتاب صوتی را شهره روحی انجام داده و آسمان نیلگون (کتاب‌های صوتی کتابسرای نیک) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی قدرت حال (صد خلاصه برتر)

کتاب صوتی قدرت حال (صد خلاصه برتر) حاوی چندین روش مختلف برای شناخت پیچیدگی‌های زندگی شخصی و ارتباط آن با گذشته، حال و آینده است. در قلب فلسفه‌ٔ اکهارت تله که فلسفه‌ای بسیار عملی دانسته شده است، تأکید بر زندگی در لحظهٔ کنونی وجود دارد؛ به‌عنوان راهی برای نادیده‌گرفتن بیشتر رنج‌هایی که تجربه می‌کنیم؛ به همین منظور، این کتاب صوتی بر ارتباط میان ذهن و عذاب‌کشیدن تمرکز کرده است؛ همچنین پیشنهادهایی درمورد برخی از شیوه‌های «خودویرانگری» که ما از طریق ذهنمان انجام می‌دهیم، ارائه داده است؛ به عنوان مثال، گیرانداختن خود در یک چرخه‌ٔ عذاب‌کشیدن و متوقف‌کردن حس خوشحالی در خود. «قدرت حال» به میلیون‌ها نفر کمک کرده تا زندگیشان را بهبود بخشند و بتوانند روابطشان را با دیگران بازسازی کنند، اعتمادبه‌نفسشان را افزایش دهند و با زندگی خود ارتباطی عمیق برقرار کنند. این اثر، راهنمایی برای روشن‌بینی معنوی است. کتاب صوتی قدرت حال در زمانی کوتاه، جایگاه خود را در بین بزرگ‌ترین کتاب‌های معنوی معاصر یافته است. قدرت این کتاب فراتر از واژگان است و قادر است شما را به مکانی بسیار آرام در فراسوی اندیشه‌هایتان ببرد؛ مکانی که مسائل ساختهٔ ذهن از بین می‌رود و ما مفهوم خلق یک زندگی آزاد را درمی‌یابیم.

شنیدن کتاب صوتی قدرت حال (صد خلاصه برتر) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس اکهارت  تله
اکهارت تله
آلمانی | تولد ۱۹۴۸

اکهارت تله رهبری معنوی و نویسنده‌ی مشهور آلمانی است که بیشتر به خاطر نخستین کتابش، نیروی حال شناخته می‌شود. تله کتاب‌های معروف دیگری از جمله یک زمین جدید: یگانگی با تمامیت هستی نوشته است. پس از گذراندن دوره‌‌ای کوتاه از افسردگی، تله دچار تحولی درونی شد و از جامعه احساس بیگانگی کرد؛ او به دگرگونی و آرامشی روحی دست یافت که در ادامه‌ی زندگی‌ نیز با او همراه بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۱۰۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۱۰۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان