دانلود کتاب صوتی چراغ سبزها (صد خلاصه برتر) با صدای اشکان فتولی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چراغ سبزها (صد خلاصه برتر) اثر متیو مک‌کانهی

دانلود و خرید کتاب صوتی چراغ سبزها (صد خلاصه برتر)

معرفی کتاب صوتی چراغ سبزها (صد خلاصه برتر)

کتاب صوتی چراغ سبزها (صد خلاصه برتر) نوشتهٔ متیو مک‌کانهی (هنرپیشه و برندهٔ جایزهٔ اسکار) و ترجمهٔ بهاره مظاهری است. گویندگی این زندگی‌نامهٔ صوتی را اشکان فتولی انجام داده و آسمان نیلگون (کتاب‌های صوتی کتابسرای نیک) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چراغ سبزها (صد خلاصه برتر)

کتاب صوتی چراغ سبزها (صد خلاصه برتر) یکی از بهترین کتاب‌های سال ۲۰۲۰ به انتخاب گاردین، آمازون، نیویورک‎ تایمز و… بوده است. نویسندهٔ این کتاب صوتی معتقد است که این کتاب فقط یک زندگی‌نامه با خط داستانی مشخص نیست؛ بلکه تجربهٔ ۵۰سالهٔ زندگی از چیزهایی که دیده و احساسات و افتخارات و شرمساری‌هایش است. متیو مک‌کانهی (هنرپیشه و برندهٔ جایزهٔ اسکار) در کنار روایت داستانش، جهانی‌بینی خودش را به دنیا مطرح کرده است. داستان‌های زندگی پر فرازونشیب او، رخدادهای مختلفی که از سر گذرانده است، سختی‌هایی که در نهایت به شادی و آرامش بدل می‌شود و مانند اسمی که برای کتابش انتخاب کرده، چراغ‌های زرد و قرمزی که در نهایت به چراغ سبز بدل می‌شود، محتوای این اثر صوتی را تشکیل داده است. «چراغ‌سبزها» کتابی ا‌ست دربارهٔ جهان‌بینی. نویسنده اینجا است تا داستان‌ها، نظرات و فلسفه‌هایی را با ما در میان بگذارد که می‌توانیم بی‌طرفانه آن‌ها را درک کرده و اگر خودمان بخواهیم، آن‌ها را در زندگیمان پیاده کنیم؛ چه با تغییر واقعیتمان و چه با تغییر زاویه‌دیدمان نسبت به مسائل. این کتاب صوتی حاوی مجموعه‌ای از قواعد بازی بر اساس ماجراهای زندگی این نویسنده است.

شنیدن کتاب صوتی چراغ سبزها (صد خلاصه برتر) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد تجربه‌های زندگی دیگران و قالب زندگی‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره متیو مک کانهی

متیو دیوید مک‌ کانهی (Matthew McConaughey) در ۴ نوامبر ۱۹۶۹ در تگزاس به دنیا آمد. او هنرپیشه، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ای آمریکایی است. نام او نخستین بار با فیلم «مات و مبهوت» مطرح شد که در ژانر کمدی ساخته شده بود و محصول ۱۹۹۳ است؛ سپس در فیلم‌های دیگری چون «قتل‌های زنجیره‌ای تگزاس: نسل بعدی»، «زمانی برای کشتن»، فیلم تاریخی استیون اسپیلبرگ به نام «آمیستاد»، «تماس» و «ادتی‌وی و یو - ۵۷۱» به ایفای نقش پرداخت. متیو مک کانهی تجربهٔ بازی در فیلم‌های کمدی رمانتیک و فیلم‌های جدی را دارد و در فیلم‌های پرفروشی مانند «گرگ وال استریت»، «باشگاه خریداران دالاس» و همچنین سریال «کارآگاه حقیقی» به ایفای نقش پرداخته و برای آن‌ها جوایزی را از جمله جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد و جایزهٔ گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم درام برنده شده است. سریال «کارآگاه حقیقی» برای او نامزدی جایزهٔ منتخب منتقدین تلویزیون برای بهترین بازیگر مرد در سریال درام تلویزیون را به ارمغان آورد؛ همچنین نامزد دریافت جایزهٔ امی ساعات پربیننده برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در مجموعهٔ تلویزیونی درام شد. کتاب «چراغ سبزها» یکی از آثار مکتوب او بوده است.

نظرات کاربران

کاربر 7428788
۱۴۰۲/۱۰/۱۸

صدا و خوانش راوی فوق‌العاده عالی و خلاصه‌نویسی بسیار بد! حیف.... اصلا ارزش وقت و هزینه را نداشت

زمان

۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۹۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۹۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان