دانلود کتاب صوتی بازاریابی برای نسل z با صدای هومن محمدپور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازاریابی برای نسل z اثر سارا ویز

دانلود و خرید کتاب صوتی بازاریابی برای نسل z

نویسنده:سارا ویز
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بازاریابی برای نسل z

کتاب صوتی بازاریابی برای نسل z نوشتهٔ سارا ویز و ترجمهٔ حسین وظیفه دوست و با صدای هومن محمدپور است و انتشارات ادیبان روز آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بازاریابی برای نسل z

امروزه جمعیت نوجوانان و جوانان نسل (محدوده ۱۳ تا ۲۴ سال) نامیده می‌شوند، در حال پیشی‌گرفتن از جمعیت نسل هزاره (محدوده ۲۴ تا ۳۸ سال) هستند. آن‌ها ۴۰درصد از مصرف‌کنندگان را تشکیل داده و بخش قابل‌توجهی از قدرت خرید را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین این گروه به‌طور قابل‌توجهی در حال تحت تأثیر قراردادن نسل‌های دیگر هستند. باوجوداین، بخش‌های بازاریابی هنوز مشغول جمعیت نسل هزاره بوده و در حال ازدست‌دادن این منبع قدرت بالقوه هستند. این نسل، مصرف‌کنندگانی کاملاً متفاوت‌اند، مصرف‌کنندگانی که برای دستیابی به آن‌ها به‌ یک استراتژی بازاریابی جدید نیاز است. کتاب صوتی بازاریابی برای نسل z به شما آموزش می‌دهد چگونه با روشی کارآمد با این نسل جدید ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را به مشارکت دعوت کنید. با شنیدن این کتاب می‌آموزید چگونه به نسل آموزش داده، با آن‌ها تعامل داشته‌ و آن‌ها را به برند خودتان علاقه‌مند کنید.

شنیدن کتاب صوتی بازاریابی برای نسل z را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

محدثه
۱۴۰۳/۰۱/۰۷

کتاب جالب و مناسبی هست اما متاسفانه این کتاب صوتی پر از سانسوره، به طوری که وقتی با نسخه چاپی مقایسه می‌کنی از صفحه‌ای که هستی یهو می‌ره دوصفحع بعد و کلا سانسور می‌کنه، از یه خط یه خطی دیگه

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۴۶۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۴۶۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان