دانلود کتاب صوتی سیزده دلیل برای اینکه با صدای آیلار محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیزده دلیل برای اینکه اثر جی اشر

دانلود و خرید کتاب صوتی سیزده دلیل برای اینکه

نویسنده:جی اشر
انتشارات:آوا رسا
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی سیزده دلیل برای اینکه

کتاب صوتی سیزده دلیل برای اینکه نوشتهٔ جی اشر و ترجمهٔ مرجان ایزدی است. آیلار محمدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوا رسا آن را منتشر کرده است. مرگ یک دختر دبیرستانی موضوع اصلی این رمان معاصر آمریکایی است.

درباره کتاب صوتی سیزده دلیل برای اینکه

کتاب صوتی سیزده دلیل برای اینکه حاوی یک رمان است که در سال ۲۰۰۷ میلادی منتشر شد. داستان چیست؟ «کلِی جنسن» از مدرسه به خانه می آید و بسته‌ای عجیب را همراه با نام خود روی آن پیدا می‌کند. کلِی درون بسته چندین نوار کاست می‌یابد که توسط «هانا بیکر»، هم‌کلاسی او که دو هفتهٔ پیش خودکشی کرده، ضبط شده است. صدای هانا توضیح می‌دهد که ۱۳ دلیل برای پایان زندگی‌اش داشته و یکی از آن دلایل، خودِ کلِی است! کلِی شب را با کمک راهنمایی‌های هانا و با گشت‌وگذار در نقاط مختلف شهر می‌گذراند. با پیشروی داستان، او به نزدیک‌ترین شاهد دردها و رنج‌های هانا تبدیل می‌شود. کلِی با شنیدن حرف‌های هانا، چیزی را پیدا می‌کند که برای همیشه زندگی‌اش را تغییر خواهد داد. بیش از ۸ میلیون نسخه از این اثر در جهان فروخته شده است. کمپانی نتفلیکس در سال ۲۰۱۷ سریال مشهوری از این کتاب با کارگردانی «توماس مک‌کارتی» و تهیه‌کنندگی «سلنا گومز» ساخت. این اثر به ۴۰ زبان ترجمه شده است. مرگ هانا بیکر موضوع اصلی این رمان است. کاربران گودریدز این اثر را در فهرست بهترین رمان‌های ادبیات نوجوان جای داده‌اند. به‌عقیدهٔ نویسنده بروز برخی آزار و اذیت‌ها در سنین حساس، ممکن است باعث ایجاد آثار مخربی بر روی افراد شود؛ تاجایی‌که بخواهند دست به آسیب‌رساندن به خود بزنند؛ جی اشر همچنن به تأثیر عمیق حرف‌ها و رفتارهای انسان‌ها بر روی یکدیگر پرداخته و با خلق داستانی گیرا و تأمل‌برانگیز، احساس مسئولیت در برابر دیگران را در ما بیدار می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی سیزده دلیل برای اینکه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جی اشر

جی اشر (Jay Asher) در ۳۰ سپتامبر ۱۹۷۵ در ایالت کالیفرنیا متولد شد. زمانی که سال دوم دانشگاه را می‌گذراند، به آرزوی نویسنده‌شدن فکر کرد، ولی برای انتشار کتاب اولش مشکلات بسیاری داشت؛ چراکه هیچ ناشری پیدا نمی‌شد که بخواهد کتاب کسی را منتشر کند که ترک تحصیل کرده است. از او کتاب‌هایی مانند «آیندهٔ ما»، «وات لایت و پیپر» و «سیزده دلیل برای اینکه» منتشر شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۷۷۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۷۷۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان