دانلود کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد (جلد اول: اسرار کیمیای درون) با صدای داود حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد (جلد اول: اسرار کیمیای درون) اثر احمد حلت

دانلود و خرید کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد (جلد اول: اسرار کیمیای درون)

معرفی کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد (جلد اول: اسرار کیمیای درون)

کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد (جلد اول: اسرار کیمیای درون) از احمد حلت و با صدای داود حیدری و مهدی مجنونی کسمایی است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد (جلد اول: اسرار کیمیای درون)

جلد اول کتاب چهل دیدار خدامراد تحت عنوان اسرار کیمیای درون کتابی است دربارهٔ آموزه‌های خدامراد.

برای همهٔ آنهایی که در جست‌وجوی رهایی از قیدهای ذهن و احساس و عادت‌های ناخواسته زمین درگیر شده‌اند و هنوز آرزوی پرواز را از یاد نبرده‌اند، خدامراد همان پیر خردمندی است که ده‌ها سال در مجله موفقیت درس‌های خودشناسی را بیان کرده است و همیشه مشتاق داشتن کتاب کاملی از نظرات او بوده‌اید.

کتاب رمان تخیلی نیست و هیچ داستانی را دنبال نمی‌کند. در واقع چهل کلاس تئوری و عملی خودشناسی و روان‌شناسی موفقیت است که در قالب گفت‌وگو بین دو شخصیت شاگرد و استاد برگزار شده است. کتاب در دو جلد نوشته شده، جلد اول شامل بیست جلسه کلاس یا بیست دیدار با خدامراد است که در طی آن با مبانی دیدگاه‌های خدامراد، برای روبه‌رو شدن با دشواری‌های زندگی و آغاز سفر موفقیت به سمت تبدیل شدن به یک انسان عالی آشنا می‌شویم. اتفاق اصلی در بیست دیدار اول رخ می‌دهد و تغییرات اساسی و ضروری که باید در شخصیت فرد رخ دهد تا از یک انسان عادی به یک فرد شاخص و عالی تبدیل شود در همین دیدارها تشریح می‌شود.

در این دنیا که همه چیز آن درحال تغییر و دگرگونی است، اگر نتوانیم همپای تغییرات، بهترین تحول را در خود ایجاد کنیم، در شکل قدیمی خود جا زده و از یک یک لحظه به بعد عقب می‌مانیم و برای همیشه پشت سر گذاشته می‌شویم. این کتاب را بشنوید حتم داریم تا تبدیل‌شدن به خدامراد زندگی خود آن را همیشه همراه خواهید داشت.

کتاب چهل دیدار خدامراد نوشتهٔ دکتر احمد حلت را موسسه موفقیت به چاپ رسانیده و نشر دیجیتال موج کتاب با صدای داود حیدری و مهدی مجنونی کسمایی صوتی کرده است. تدوین صوتی کتاب را بهزاد بهادر انجام داده است.

شنیدن کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد (جلد اول: اسرار کیمیای درون) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به سخنان و نظرات دکتر احمد حلت علاقه دارید این کتاب صوتی را هم بشنوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۸۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۸۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان